Skurupu Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 (endret) Nedgradert, mener du vell? Influencer er uansett et mye mer beskrivende ord. De er vandrene reklameplakater. Endret 26. juni 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Det irriterer at ikke alle toalett er unisex. Tenk hvor mye penger vi kunne spart. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Adele.. Høres ut som et barn som gråter når musikken hennes spilles på sonosen på jobb. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Den keyboardsoloen i sangen "Forever Young". Høres ut som en fem-åring som har funnet frem casioen og trykker uten mål og mening Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Når software etter en oppdatering begynner å torturere CPU load. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Det irriterer at ikke alle toalett er unisex. Tenk hvor mye penger vi kunne spart. Det irriterer at i enkelte tilfeller så er det ikke smart å ha unisex toaletter, som feks på ett utested, da folk ikke klarer å oppføre seg og holde seg fra å være drittsekker som doper ned drinkene til jenter de har lyst på. En som står meg veldig nær ble dopa og kom seg så vidt unna karen inn på badet for jentene før hun kollapserte. Det er uforsvarlig å ha unisextoaletter i slike tilfeller hvor alkohol og dop gjerne er involvert (på byen, festivaler, etc) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Jeg trur hun hadde fått like mye hjelp om hun hadde kollapset på et unisex-bad. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Tenk deg enkelttoaletter hvor det er en låsbar dør til toalettet som har både dass, vask og søppelkasse bak denne døren. Når slike blir separert i herre/dame blir det ofte for dumt. Jeg stod en gang i kø foran 4 slike toaletter. To var "herre" og to var "dame" enda alle var kliss like. Det var kø til herretoalettene, mens dametoalettene var tomme. Jeg gikk da på "dametoalettet". Da jeg kom ut stod det et kvinnfolk utenfor og ventet. Ansiktsuttrykket indikerte at hele hennes verden kollapset i det hun så meg (mann) gå ut av dametoalettet. Har aldri sett noen måpe så mye før, skulle tro jeg hadde fornærmet det aller helligste hun hadde. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Jeg benytter meg også flittig av dametoalettet dersom herretoalettet er fult. Blir som du sier for dumt å stå i kø når det er ledig rett ved siden av. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Jeg trur hun hadde fått like mye hjelp om hun hadde kollapset på et unisex-bad. Han fulgte etter henne. Eneste grunnen hun kom seg unna er at badet ikke var unisex og han ikke kunne følge henne inn uten å gjøre folk mistenksomme. Disse karene pleier å vente til jentene er helt ute av det så late som om de tar med en veldig full, forsvarsløs venninne hjem. Det er JÆVLA irriterende at verden er slik at det finnes drittsekker som vandrer rundt som skal ødelegge ALT for alle andre. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Jeg er invitert på fest, men det er visst temakveld. Temaet? Ananas. Så man må ha på seg noe gult, og jeg synes gule klær er kjempestygt. Hvis jeg skal være med må jeg derfor bruke noen hundrelapper på klær pga. ên kveld. Kan ikke folk bare gå i det de vil? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Jeg er invitert på fest, men det er visst temakveld. Temaet? Ananas. Så man må ha på seg noe gult, og jeg synes gule klær er kjempestygt. Hvis jeg skal være med må jeg derfor bruke noen hundrelapper på klær pga. ên kveld. Kan ikke folk bare gå i det de vil? Gult? Gå i brunt og grønt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Temafest har jeg aldri forstått meg på. Det er påtatt og flaut. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 (endret) Gjør det så minimalistisk som mulig så er det greit. Endret 26. juni 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 https://www.spreadshirt.no/vintage+ananas+withe+small+oekologisk+t-skjorte+for+menn-D5b0404085fd3e437efefa02a?appearance=2&color=000000&view=D1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Jeg er invitert på fest, men det er visst temakveld. Temaet? Ananas. Så man må ha på seg noe gult, og jeg synes gule klær er kjempestygt. Hvis jeg skal være med må jeg derfor bruke noen hundrelapper på klær pga. ên kveld. Kan ikke folk bare gå i det de vil? Kle deg ut som en pizza. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Jeg bruker det doet som er ledig, så lenge det er bare ett do.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Pleier gå på handikapdassen om det er kø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå