Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan være vanskelig å la vær når de vokser konstant. Plutselig har de blitt enda større og du må kvitte deg med klær og kjøpe nye, igjen (brukt funker også bra, men å finne de gode plaggene på feks loppemarked koster tid, noe småbarnsfamilier ofte har lite av)

Edit: Tar gjerne en hundebiff jeg, så lenge de er blitt behandlet godt og fått en human død.

Svin derimot er ganske groteskt å spise (spiser det uansett) bare fordi det er så likt menneskekjøtt. Er visst veldig vanlig at brennende menneskekjøtt gjør så folk blir skrubbsultne fordi det lukter pork bbq......... interessant å lese om folk som får vann i munnen av lukten av at noen har kræsjet og nå brenner i bilen sin.

Det var klærne til madammen jeg siktet til..

Lenke til kommentar

For mange år siden så skulle jeg kjøpe et skjermkort fra en forumbruker gjennom en annonse på forumet. Vi diskuterte pris og plutselig fikk jeg beskjed om at han skulle bort et par dager. Greit nok, så etter et par dager så kontakter jeg han igjen med ny pris. Får beskjed om at han fortsatt er bortreist og er tilbake om et par dager. Et par dager til (nå totalt 4 dager), kontakter han igjen, får samme beskjed igjen.

Sier at det er lite aktuelt at jeg skal måtte vente en uke bare for å få pris, og at han burde la være å legge ut annonser rett før han skal på ferie. Får beskjed tilbake om at jeg er dum og at jeg må skjønne at "et par dager" betyr tre uker fordi han er på ferie.

Så jo, mas i vei. Mas mer enn du trenger. Er folk dumme nok til å legge ut ting for salg rett før de skal på ferie, så må de tåle at folk kontakter de.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Den moderne dritten med at Task Manager på Windows nå bare er et vanlig program, sånn at man ikke får tak i den pga ting som har hengt seg opp og ligger foran. Det er en grunn til at de implementerte dette i en spesiell modus på Windows 95. De klarte det da, men ikke nå?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Syns det er irriterende med fremmedord , prøvde slå opp "kausualitet" men ble ikke noe klokere.....mannen i gata forstår ikke bæret av slike ord.

Lenke til kommentar

Kommer brev hele tiden hvor de vil at jeg skal øke kredittgrensen, men om jeg skal gjøre noe, så er det å minske grensen

Har lært at det er svært lite lurt å ha høyere grense enn betalingsevne

Billigere å kjøpe varen på utsetting eller annen avbetaling enn disse kredittkortene

Lenke til kommentar

Når folk ber deg nyte det å være tynn før alderdommen kommer å tar deg, som om det eneste alternativet vi har er å være gammel og feit. Snakk om crabs in a bucket. De får det ikke til så gi opp, håpet er ute for deg, ingen kan få det til hvis ikke de kan det! Er ikke snakk om viljestyrke eller noe sånt, bare fakta om livet tydeligvis at alle må gi opp og bli feite når de blir gamle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...