Dubious Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Windows update, igjen, faens dritt Restartet i morrest fordi windows har mast i flere dager og nå begynner den å mase igjen... 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Nye design/utgaver på sider Både Reddit og Gmail har kommet med nytt design, men jeg foretrekker det gamle, fordi det fungerer bra nok 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Fremmedkulturelle som stopper hele bussen fordi de ikke har penger til bussen. Hvor kommer de fra? Hijab eller stanerdame med moteklær og full sminke og merkeklær.. samme sak. Det er kun de, tilogmed alkiser betaler.. Merkelig? Er det fordommer??? 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Det er sikkert rasisme at minoriteter bør betale for ting. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Kanskje mannfolka styrer pengene? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 (endret) Noen av mannfolka i følge tilbudte seg å betale, vet ikke om det var mannen eller kameraten.. Men bussen måtte stoppe et 6 minutter eller så, samt stå lenge ved busstoppen først der dama "prøvde å betale" endelig kunne dama få betalt den biletten... Det er forståelig at de måtte hjem da de hadde småbarn, men hvorfor må det alltid være de som ikke kan betale? Jeg skjønner det ikke, det burde heller være alkisene som ikke kunne betale. Har man to småunger så er det vel desto mer viktig å ikke handle klær for alle pengene, dvs må ha billett til langtur hjem, eller barna sulter i vente på at en ordentlig Onkel i familien, eller Onkel politi kan hente dem.. Endret 22. juni 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Folk som mener at reality-konsepter som for eksempel Farmen eller Paradise Hotell ALLTID viser hele sannheten. Bare fordi det handler om "ekte" mennesker, isteden for skuespillere.. Og actionfilmer eller TV-serier som vissnok er "basert på virkelige hendelser" er visst llike bra og fakta-basert som en ordenrtlg dokumentar... 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Det første der, det er det bokstavelig talt ingen som mener. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 (endret) Hehe jeg har en god kompis som går i den fella.... -Du, nå tok ho ene i Paradice og lurte hun andre, også fortalte hun andre det tilbake... Endret 22. juni 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 (endret) Styr unna Live pizza i Munchen , beskyldte meg for svindel pga jeg ikke oppga navn på eier av airbnb og så er de så freidig at dem påstår det var pepperoni på pizzaen hvilket ikke var tilfelle (enda det står svart på hvitt på den jævla kvitteringa at det skal være pepperoni på den) Endret 22. juni 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Det evige gnålet om alfahanner vs betahanner. Virker som at en del mennesker, da spesielt enkelte youtubere og folk på ulike forumer/sosiale medier prøver å implementere en nokså usunn svart-hvitt tankegang etter min mening om at har du en personlighet eller gjør x er du automatisk en beta. MEN... følger du mine ekspertråd derimot, ja da blir du en real alfahann som er klar til å dominere hele verden! Mohaha. Hva med å akseptere de styrkene og svakhetene man har og heller fokusere på personlig utvikling, tørre å være seg selv blant andre og gjøre de tingene man har lyst til? 4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Alfa/beta-struktur i homo sapiens er bare en myte. Jeg aner ikke hvorfor det er blitt så populært å snakke om i det siste. For meg høres det bare ut som noe selvhjelp-bullshit. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 (endret) De som omtaler/ser seg som en alpha er sjelden av de skarpeste.. Endret 22. juni 2018 av Kjetil_90 3 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 (endret) Folk som klikker i vinkel fordi de spiser hund i andre land ,men som samtidig steker seg en kotelett til middag. JA. Alle normale mennesker synes det er forkastelig at hvilket som helst dyr blir kokt eller brent levende, men for meg virker det som at veldig mange er i mot spising av hund av prinsipp, uavhengig av hvordan det blir slaktet. . Endret 22. juni 2018 av Psykake 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 (endret) Mitt inntrykk er at det er behandlingen av hundene folk ikke liker, og ikke at de spises. Men kanskje jeg tar feil, jeg har jo hørt om folk som mener det er bestialsk å spise hest også. Endret 22. juni 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 (endret) Har man to småunger så er det vel desto mer viktig å ikke handle klær for alle pengene Kan være vanskelig å la vær når de vokser konstant. Plutselig har de blitt enda større og du må kvitte deg med klær og kjøpe nye, igjen (brukt funker også bra, men å finne de gode plaggene på feks loppemarked koster tid, noe småbarnsfamilier ofte har lite av) Edit: Tar gjerne en hundebiff jeg, så lenge de er blitt behandlet godt og fått en human død. Svin derimot er ganske groteskt å spise (spiser det uansett) bare fordi det er så likt menneskekjøtt. Er visst veldig vanlig at brennende menneskekjøtt gjør så folk blir skrubbsultne fordi det lukter pork bbq......... interessant å lese om folk som får vann i munnen av lukten av at noen har kræsjet og nå brenner i bilen sin. Endret 22. juni 2018 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Det flommer over av brukte barneklær på Facebook og prisene er veldig lave. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Og? Er en drøss av grunner til hvorfor man skulle ville kjøpe klær fysisk. Er ikke all søppel man skal kjøpe av andre heller. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Damen har godt sovehjerte. Hun kan plutselig bare sovne. Helt greit. Helt til det går utover planene våres. Er så utrolig irriterende. Vitaminsjekk hos legen viser og at hun ikke mangler vitaminer, og enda mer trist er det. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Damen har godt sovehjerte. Hun kan plutselig bare sovne. Helt greit. Helt til det går utover planene våres. Er så utrolig irriterende. Vitaminsjekk hos legen viser og at hun ikke mangler vitaminer, og enda mer trist er det. Hver gang jeg ser profilbildet ditt, vet jeg at setningen starter med "dama" =D 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå