m20k Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Folk som syns fyllekjøring ikke er så ille når de gjør det og er "forsiktige". Folk som MÅ snappe når de kjører bil, og at det ikke er så ille å bruke telefon generelt når de kjører. "Men jeg har aldri havnet i en ulykke, jeg kjører da pent selv om jeg snapper litt og gjør andre ting på telefonen" 2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Folk som MÅ snappe når de kjører bil, og at det ikke er så ille å bruke telefon generelt når de kjører. "Men jeg har aldri havnet i en ulykke, jeg kjører da pent selv om jeg snapper litt og gjør andre ting på telefonen" Det er jo ikke uten grunn at det kjøres en kampanje på dette om dagene. Om det med å være oppmerksom i trafikken. Jeg har selv satt på plass ift. mobilbruk under kjøring. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Ser jeg folk som fokuserer på mobilen mens de kjører, så tuter jeg. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 At 75% av postene i denne tråden egentlig bare er ting som bør irritere sånn smått og ikke "grenseløst" og ja, det inkluderer denne posten. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 at tittelen på denne tråden inneholder "grenseløst" Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Enkelte deler av dette forumet er så lite aktivt... Føler for å skrive noe i OT-baren men innlegget blir jo bare flyttet til et sted der ingen har skrevet siden 2017. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 at tittelen på denne tråden inneholder "grenseløst" Jeg synes egentlig det treffer ganske bra. Ofte blir man bare mer irritert jo mer man irriterer seg over noe. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Folk som alltid er sent ute! 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 At jeg ikke tåler melkeprotein. Helvete altså. Kan ikke spise en dritt. Det er et helvete i utlandet, feks Spania hvor de såvidt har hørt om slikt. I tillegg varmt vær gjør det enda verre hvis jeg spiser slik mat. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Min nye roomate på nytt sted: - Tar mat i fra min hylle, uten å spørre om det er greit, og jeg ikke har så mye mat igjen... - Gikk inn soverommet mitt når jeg ikke var hjemme, når jeg hadde glemt å låse døren og tok noe som var mitt på soverommet. Uten å spørre, uten å spørre om det var var greit. Har jeg fått tilbake tingen? Nei. - Da jeg sa direkte ifra at hun måtte dempe seg (altså ikke ROPE!!!) når hun kommer hjem over 12 natt til en mandag, så fikk jeg følgende svar tilbake: "Ja, men jeg var drita", og "du forresten, du skulle ha vasket i helgen. Det er enten ditt eller *** sitt ansvar." Interessant nok, det kom fra hun som ikke har vasket selv noen av de 4 ukene og som faktisk ikke tok ansvar med å kjøpe inn ny vaskekost, vasketabl og vaskeutstyr, mens både jeg og min mannlige roomate har vasket selv. Uansett, å høre at hun måtte dempe seg, tålte hun ikke, for hun lukket døren og snakket ikke til meg resten av dagen. Jeg oppdaget i dag at vaskekosten jeg hadde kjøpt inn for 4 uker siden hadde blitt kastet av hennes kjæreste. Årsak: Den var for stygg/skitten. Det var ikke stygg, den var nyinnkjøpt og jeg vasker ned og da for å holde den ren og senest igår kan jeg ikke huske å reagerer på den. Jeg har kun hatt den i 4 uker!! Og hun kasta den bare uten min tillatelse. Altså, jeg har både sagt ifra så direkte som overhodet mulig, nå unngår jeg henne så mye som overhodet mulig, men jeg har bodd her i 4 uker. Jeg klikker snart, synes litt synd på meg selv som havner borti all slags merkelige folk. Jeg har råd til å kjøpe meg bolig, men er ikke i lønnet jobb og har heller ikke muligheten til dette, men for å si det sånn, jeg kommer til å kjøpe meg leilighet alene eller med kjæresten så fort jeg har mulighet, for nå ORKER JEG IKKE MER. PS: Har jeg nevnt at roomaten min er to år eldre enn meg (28) og oppfører seg som irriterende drittunge? Vel, vel, det bekrefter at irriterende mennesker finnes i alle aldre, selv også når man forventer at folk roer seg ned når de bikker over 23 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Romfolk. Pest og en plage hele gjengen. Hjelper ikke å bo i en liten by, de plager deg her også. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Romfolk. Pest og en plage hele gjengen. Hjelper ikke å bo i en liten by, de plager deg her også. Klarer ikke hate dem, for de virker jo så uendelig stakkarslige. Tenke seg at de sitter midt i gata dagen lang med en kopp og et skilt, og sier "hei hei" til hver sjel som passerer for å prøve få noen lusne kronestykker. Hvordan kan et sånt liv være verd å leve, det må jo føles så trist og fornedrende at jeg forstår det ikke helt. Hvordan er det mulig å være så fantasiløse, at man ikke finner på noe bedre enn det, mener jeg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Ja, stakkars dem som tigger penger i Norge, og som drar hjem til villaer på 4-500 m² i hjemlandet. Hvor de ikke trenger å jobbe et sekund fordi idioter i Norge tror de trenger penger. Det er ikke synd på dem, de er ikke fattige. De er utspekulerte og farlige. 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Dene ene uken har tiggeren 6 barn, neste uke kun 3, jamfør tekst på skilt. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Sesonger og sesongpauser for serier, og nesten alle tar pause for sommeren.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Kasser og pakker. Matkasse. Dyrekassen. Matpakke. Sluttpakke. Miljøpakke. . Kasser og pakker med ditt og tatt. Faen drit i de ordene der. Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Dene ene uken har tiggeren 6 barn, neste uke kun 3, jamfør tekst på skilt. Tiggerne på T-banen gjør det der hele tiden. Står alltid noe nytt på de forbanna lappene de legger på setene sammen med First Price lommetørkle. Nå er det også to tiggere utenfor T-banestasjonen og matbutikken like ved der jeg bor. Er et helvete, for de blir oppriktig sure når man bare går forbi. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Dene ene uken har tiggeren 6 barn, neste uke kun 3, jamfør tekst på skilt.De har sultet ihjel, duh. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Kasser og pakker. Matkasse. Dyrekassen. Matpakke. Sluttpakke. Miljøpakke. . Kasser og pakker med ditt og tatt. Faen drit i de ordene der. Ja, pakk dem i søppelkassen. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 (endret) Jeg hører det samme på radio ca hele tida fordi jeg hører det under tvang på jobb. Har de ikke flere sanger å velge mellom? Er de så utrolig tafatte og talentløse at de ikke klarer å lage en spilleliste? Er de virkelig helt amøber i hodet? Jeg tror ikke de klarer seg alene hjemme. Og så ufattelig dårlig musikksmak burde ikke være mulig å ha. (Joda jeg vet egentlig hvordan radio fungerer, jeg er bare fette irritert) Endret 20. juni 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå