Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjeft han ut. En avtale er en avtale, med mindre han skal føde eller noe.

Hans problem.. Han skjønner vel det at du vil bytte fordi du skal gjøre noe annet den dagen? Så i det han sier ja så legger du planer og avtaler ting den dagen. Det er ikke sånn at du venter til den aktuelle dagen med å planlegge ting.. For en løk. Har han sagt ja så er det bindende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjelden har jeg møtt på et brukerinterface som er så irriterende som på denne siden: http://www.linuxbrigade.com/reduce-time_wait-socket-connections/
 
Det ser så fint ut, helt til man skal prøve å kopiere denne linja, og bare denne linja, uten linebreak etter (for man må jo fikse > før man kjører):

echo 5 > /proc/sys/net/ipv4/tcp_fin_timeout

....................   AAAAAAaaa. Det er nesten litt komisk.

Lenke til kommentar

Postnord. En pakke har nå vært i transport siden 16. mai. Postnord kundeservice vet ikke hvorfor de er forsinket eller hvor lang tid de forventer at det vil ta, de bare konstaterer som meg at det er forsinkelser. Ubrukelige folk!

Ubrukelig kundeservice på dem, ja..

Jeg hentet i går en pakke som ble bestilt i april. At det er avsender som er den mest useriøse parten her skjønner jeg når de ifølge PostNord bruker en måned på å få den lille pakken til dem. Men om PostNord gidder å få levert den/sagt ifra til meg? Neida. Pakken hadde ligget nesten to uker på butikken da jeg tok kontakt (igjen..) for å høre hvor det ble av den. En halv evighet tar det å få kontakt med dem også.

 

Det sagt; i dag hentet jeg en ny pakke, ganske nøyaktig 1,5 døgn etter at varene ble bestilt på nett. Så her har både avsender og PostNord vært effektive :)

Lenke til kommentar

Fra kommentarfel på nettavis:

 

"Visste ikke at Norge var i ferd med å bli et kommunistisk land der vi påla befolkningen enorme ekstrautgifter for å verne norske arbeidsplasser."

 

... Norge har alltid vært slik. Det er blant annet derfor nolduser som skriver slik har ekstremkjøpekraft.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Artikler med engelske kommentarer hentet fra sosiale media.

 

 

Først en detaljert analyse av kommenteren.

Så en iframe med selve kommentaren.

Og gjerne teksten fra kommentaren kopiert i klartekst i sin helhet.

Så en direkte oversettelse fra engelsk til norsk.

 

Det holder å vise kommentaren en gang.

Lenke til kommentar

Undertekstene på "Deadpool 2"

Mye av det som er oversatt stemmer ikke med handlingen i filmen

Ordene er på en måte rett oversatt, om de var enkle ord, men de passer ikke inn i setningen/handlingen

 

Så den på kino fordi jeg ble sponset (Gratis)

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

"Fartsgrense opphevet" skilt betyr vel at høyeste fartsgrense er lovlig. Den er 110.

Nei.

 

Fartsgrenser i Norge er 80 kilometer i timen utenfor tettbygde strøk og 50 km i timen i tettbygde strøk.[1] De generelle fartsgrensene 50 og 80 km/t skal framgå av vegens omgivelser – tettbygd strøk eller ikke – og skal ikke skiltes ifølge Vegvesenets håndbok for skilting.[2] Reglene gjelder ferdsel med kjøretøy på veg eller område som er åpent for alminnelig trafikk med motorvogn. Særskilte fartsgrenser er angitt ved forbudsskilt, og strekker seg fra 10 km i timen til 110 km i timen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...