Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som nevner hitler og trump i samme åndedrag.

Den ene er ansvarlig for døden til mange millioner, den andre ordlegger seg på en måte mange ikke liker. Det siste virker nesten å være verst for noen,

Det er ganske mange som har død som en direkte årsak av Trump-administrasjonens lovendringer.

 

Men, ja. Litt drøyt (eller tidlig?) å sammenligne ham med Hitler.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er veldig glad for at jeg har varmepumpe akkurat nå.

 

 

Lurer på om salget av varmepumper går opp nå?

 

Leiligheten min er 21 grader, året rundt.

Jeg er veldig glad for at jeg bor i borettslag. Not. "Varmepumpe? Fasadeendring! Neeeei! Neineinei!"

 

Egentlig et fint område, så jeg er ikke veldig gira på å flytte heller, men faen ass.. det styret (og generalforsamlingen) her stemmer ned absolutt alt som kommer inn av forslag om endring. Varmepumpe? Nei! Nye vinduer i leilighetene? Nei! Sykkelstativer utenfor oppgangene? Nei! Neineinei! Arg.

 

Heldigvis melder yr om mer levelig vær fra i morgen. Det har vært noen varme uker!

Endret av :utakt
Lenke til kommentar

Elektronikk med unødvendige lyskilder. Det holder som oftest med en bitteliten LED som viser av/på. Selv det kan være irriterende om den er plassert feil sted, eller har for sterkt lys.

Helt enig, PC skjermen har et lite rødt lys som jeg ikke legger merke til, men jeg har satt sorte lapper over det skarpe grønne lyset på TVn og på lyset til DVD-spilleren 

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Postnord. En pakke har nå vært i transport siden 16. mai. Postnord kundeservice vet ikke hvorfor de er forsinket eller hvor lang tid de forventer at det vil ta, de bare konstaterer som meg at det er forsinkelser. Ubrukelige folk!

Endret av :utakt
Lenke til kommentar

Helt enig, PC skjermen har et lite rødt lys som jeg ikke legger merke til, men jeg har satt sorte lapper over det skarpe grønne lyset på TVn og på lyset til DVD-spilleren

LG TV’en min har faktisk eget valg i meny for å skru av lyset. Så noen som har tenkt på det.

Lenke til kommentar

Folk som leser om en enkelthendelse som har skjedd ett eller annet sted i utlandet, og så tror dem st dette ENE tilfellet gjelder for hele verden.

 

For eksempel hvis det kommer en historie om noen som var på ferie i Hellas eller Spania, og skulle leie seg en bil. Men så skjedde det noe tull, så de fikk en del problemer som ble dyrt for dem. EN slik hendelse i ett land betyr vissnok at man aldri noensinne burde reise på ferie (og iallefall ikke leie bil) noen steder i hele verden. Tryggest å sitte på rævva i trygge Norge, og aldri i verden reise noen steder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Avtalte med en Noldus på jobb om at han skulle ta vakta mi som jeg har på lørdag, for to dager siden. Han sa det ikke var noe problem, så da tenkte jeg at det var flott og bestilte flybilletter. Men nå kommer han to dager senere og tror ikke han orker allikavel.... Og siden han ikke har trykket på godkjent i den teite appen med vaktlista så er det visst fortsatt min vakt

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Avtalte med en Noldus på jobb om at han skulle ta vakta mi som jeg har på lørdag, for to dager siden. Han sa det ikke var noe problem, så da tenkte jeg at det var flott og bestilte flybilletter. Men nå kommer han to dager senere og tror ikke han orker allikavel.... Og siden han ikke har trykket på godkjent i den teite appen med vaktlista så er det visst fortsatt min vakt

Kjeft han ut. En avtale er en avtale, med mindre han skal føde eller noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...