Dragen Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Nettsteder som ikke respekterer sin egen "unsubscribe"-knapp nederst i nyhetsbrev/tilbudsbrev, samt de som sender deg tilbud, enda du har krysset av for at du ikke ønsker å motta noen tilbud. Særlig irriterende når det er butikker der du har handlet 1 vare 1 gang og deres sortiment er ikke noe du pleier å handle til vanlig. "Du er nå fjernet fra vår nyhetsliste". *4 dager senere* "SUPERTILBUD PÅ STEKEPANNER! KJØP STEKEPANNER E.C.!!!!!" Det er fordi den linken er bekreftelse på at adressen er aktiv. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 (endret) At det er innført totalt grillforbud her i kommunen. Så da kan jeg bare kaste grillen i kjellerne å håpe den kan brukes neste år. Endret 30. mai 2018 av Skogslik Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Hadde ikke turt å fyre opp noen grill likevel nå jeg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Hadde ikke turt å fyre opp noen grill likevel nå jeg. Sant nok men på egen terrasse med hageslange tilgjengelig bør det gå greit. Men fant ut nå at man kan bruke grill i egen hage/terrasse om man bruker sunn fornuft og under oppsyn. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Har elektrisk, så bryr meg fint lite. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Tror ikke forbudet gjelder privat eiendom. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Tror ikke forbudet gjelder privat eiendom. Gjelder i hele landet hvor det er knusktørt nå Gass går nok fint, men ville ikke ha brukt kull Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Ser på Border Security 1. De krever ofte at en har retur-reise, men hvem passer på at de faktisk returnerer? Så skal en snike seg inn i landet, kjøp tur-retur billett, for med tur billett så blir du stoppet 2. Personer som skal gjøre noe ulovlig, f.eks jobbe og som har med seg jobbpapirer og ikke sletter alt relatert til jobb fra mobilen Hadde de ikke hatt med seg papirer og slettet ting på mobilen så hadde de sluppet inn Finnes mange online tjenester hvor en kan lagre ting, anonymt 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 (endret) Gud jeg er lei av tech-startups, forskning på ting som aldri blir og innovasjon for innovasjons skyld. Føler jeg leser om noe dritt hver dag. https://www.tu.no/artikler/sverige-haper-denne-teknologien-kan-gjore-lastebilangrep-umulig/438570 Hvis terrorister ikke får bruke lastebil så bruker de noe annet. Det er ikke roten til problemet. Dette blir forjævlig dumt. https://www.tu.no/artikler/oslo-arkitektens-radikale-konsept-vil-snu-opp-ned-pa-hovedstaden-som-sykkelby/433195 Sykle i korridorer? Er du full? Good night Endret 31. mai 2018 av Edgelord 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 (endret) Endret diverse på skattemeldingen i april, men må man SIGNERE denne dritten også? BARE TA MED DET SOM JEG SKREV DA FOR FAEN I HELVETES JÆVLA DRITT. Hvis det ikke ble med på skatten nå så tar like gjerne å hopper ut fra femte etasje. Endret 31. mai 2018 av Edgelord 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Folk som ikke skjønner at overvaksinering ikke er helt heldig det heller. Bare propp oss fulle av alt du har, doc! Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Folk som ikke klarer å la være å skryte på sosiale medier om hvor langt og fort de har løpt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Faen. Det er 28 grader ute, og 28 grader inne. Umulig å få gjort noe på jobb. Sitter klistra fast i stolen, og armene kleber seg automatisk fast i skrivebordet hver gang jeg legger dem ned for å skrive. Vil bare hjem og ta en lang, kald dusj mens jeg pimper kald Hansa. Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Må rydde, burde ha lagt meg Jobb i morgen. Får ikke planlagt noe fremover fordi sjefen ikke gidder å legge ut turnus «ja du får kanskje en dag ila de neste to ukene så du kan ikke dra noe sted!» 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Har vi en tråd for ting som "ikke irriterer"? For nå regner det om natten, og da blir bilen "vasket", plantene får vann og det blir kjøligere, win-win-win-win Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Bilen blir ikke ren av regnvann, dusjen blir ikke ren av å dusje i den. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Har vi en tråd for ting som "ikke irriterer"? For nå regner det om natten, og da blir bilen "vasket", plantene får vann og det blir kjøligere, win-win-win-win https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=787750 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Jippi.. Reiser til London på tirsdag, og gledet meg at allerede har £165 fra tidligere reiser, og kunne bruke dem. Neida, det kan jeg ikke. De har tatt i bruk nye sedler ila siste par årene. Får bare håpe de kan fortsatt veksles til nye sedler. (off-topic men hvis noen har kjennskap om dette, send gjerne en PM til meg. ) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Bilen blir ikke ren av regnvann, dusjen blir ikke ren av å dusje i den. Blir litt mindre støv og pollen på bilen da. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Folk som tar seg til rette og gir faen i ting som parkering forbudt skilter. Burde blitt kjølhalt hele gjengen. Varmen irriterer også, fy faen så varmt. Koker jo. Sikkert 30 grader i huset og soverommet i 2 etasje er jo som et krematorium. Får legge meg ute i natt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå