Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så drit lei eposter fra alle mulige steder om nye personvernregler etcetcetc

Det var voldig og så mange det er av det. Har fått 4 - 5 bare i dag, er det noe spesielt som skjer??

Nye EU regler

Har ikke lest meg opp hva det innebærer annet enn at alle sider en er registrert på så må en bekrefte at en fortsatt vil være registrert

Har meldt meg ut av og ignorert flere sider som jeg ikke hadde noe imot å være registrert på, men som jeg ikke giddet å logge inn på

Lenke til kommentar

Det irriterer når telefonens autocorrect har særskrivingsfeil. I hvert fall når den retter fra korrekt til feil, uten å spørre meg.

Hvorfor slår du ikke av autokorrekturen?

Jeg trudde jeg hadde gjort det. Den retter ikke opp skrivefeil, bare særskriving. Jeg har på ingen måte på noe som skriver ferdig ord for meg. Jeg trykker hver bidige bokstav.

Skal se om jeg får til å skru den av mer.

Lenke til kommentar

Ustabil temperatur, igjen

På dagtid så må terassedøren stå åpen hele dagen, men seint på kveld må den lukkes

Alternativet er å slå på AC, men den trekker strøm, og døren har samme effekt

Er det varmt om dagen og kaldt om natten? Rart det der ...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kollega som skal si random og unødvendig tull hele tiden. Prøver å høre på podcast men må stadig vekk pause for å si "hæ?" Fordi jeg hører han si noe. For at han så gjentar en overskrift på en eller annen agurknyhet som han leser på en trashy nettside.. Ok..

Lenke til kommentar

Må kontakte SAS Ankomstservice for å kunne få opprettet en sak som må være opprettet for å kunne sende inn klage på skadet baggasje. De tar ikke telefonen. Vanntett opplegg.

Oppdatering. Fått tips fra SAS kundeservice om et annet nummer. Her er det konstant opptatt i stedet for at ingen tar telefonen.

Lenke til kommentar

Kollega som skal si random og unødvendig tull hele tiden. Prøver å høre på podcast men må stadig vekk pause for å si "hæ?" Fordi jeg hører han si noe. For at han så gjentar en overskrift på en eller annen agurknyhet som han leser på en trashy nettside.. Ok..

Merkelig "jobb". :)

Lenke til kommentar

Merkelig "jobb". :)

Han jobber sikkert i NRK.

Lenke til kommentar

Kommer opp varsel i iOS når batteriet er lavt. Selv om jeg holder på å ta en snap eller noe.

Så den avbrytes da. Jeg må så ta en ny snap og batteriet draines fra 20% til 10% eller noe.

Jeg VET at batteriet er lavt. Tror noen strøk design school her. Jeg kunne gjort det der så evig mye bedre ved å ikke lage et slikt varsel.

Endret av Edgelord
  • Liker 1
Lenke til kommentar

50% av det jeg skriver i bacheloroppgave med de andre fjerner de og skriver eget. De er aldri enig med meg. De to andre som kjenner hverandre, de er alltid enig med hverandre uansett hva det er. "Veldig bra xxx, ja jeg er helt enig, det var bra".

Når jeg skriver noe som skal analyseres: *fjerner alt/halvparten og skriver det selv/omformulerer*.

Spør jeg om arbeid så får jeg noe sånt som skrive innledning eller sammendrag. Har skrevet to store prosjektoppgaver før med helt random folk, fått A og B på begge der jeg har hatt kontrollen og vært med å skrive 30% ene gangen og nå sist skrev jeg alt med to som nesten bare hang med. Så bare her blir jeg nedkjørt og alt jeg gjør er feil.

Er med de hele tiden og jobber fra kl08 til sein ettermiddag kveld med de. Bare det er en tilvenning. Synes jeg burde vært inkludert mer ass. Sier hele tiden jeg vil ha noe å gjøre men får sånn uvesentlig.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...