RRhoads Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 "Dobbelt så lite" irriterer meg. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Er så drit lei eposter fra alle mulige steder om nye personvernregler etcetcetc 4 Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg savner evnen til å prøve litt lenger enn 5 minutter for å sove før jeg tenker fuck it og slår på lyset og leser bok eller ser på Netflix https://justgetflux.com/ Tror jeg har det der innebygd i telefonen allerede. Merker det hjelper. Tror jeg skal legge telefonen igjen på kjøkkenet om nettene fra nå av. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Det blir anbefalt å ha så lite elektronikk på soverommet som mulig. Mindre distraksjoner. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Folk som har hundretusener eller til og med millioner på sparekontoen, men klager på dårlig råd fordi de har lite på brukskontoen. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Har en kamerat som har 30 000+ netto i månedsinntekt, 350 000+ på sparekonto, leilighet taksert til nesten 3+ mill. Likevel får jeg høre at han har dårlig råd. Tror jeg har fått én bolle av han siden vi ble kjent. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Enig. Man må ta ens samlede verdi med i betrakning. Har hørt folk med kanskje 100 ganger min egen Net Worth påstå at de har dårlig råd. Spar meg... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Det irriterer når telefonens autocorrect har særskrivingsfeil. I hvert fall når den retter fra korrekt til feil, uten å spørre meg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Her sitter jeg med trygd (minstesats ung ufør), bilen trenger ny clutch, dempere og lys. Null på sparekonto. 2000 til neste trygd (20. juni). Om et år og en uke er jeg hjemløs. Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Når jeg er ute på byen med venner er det alltid kompisen min med best råd som sender Vipps-regning dagen derpå. Tror ikke han skjønner hva å spandere en runde betyr. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Han er god for ganske mange millioner og betaler hverken ned på bil eller hus, og der sitter jeg og knapt får det til å gå rundt med boliglån og studielån. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg er gjeldsfri og har norsk pass. Dermed føler jeg meg rik. Selv om jeg lever så og si hånd til munn og ikke eier noe av verdi. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 (endret) Det er 2018 (liker ikke utrykket, men det passer her) og piratkopiering er fremdeles den beste måten å få skjermunderholdning inn i huset. Har de ikke lyst på pengene mine? Jeg står her med åpen lommebok. Det beste tilbudet vinner. Er det for dyrt å tilfredstille en kresen forbruker, kanskje? Endret 24. mai 2018 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Windows vil tvinge igjennom restart av maskinen om 1 time!!!!! Forbanna dritt 3 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 (endret) Når kosttilskudd oppgis i IU (i Norge: IE) noen steder, og mg noen steder. Edit: Og mcg (noen steder μg) noen steder. Edit 2: Og kosttilskudd som inneholder den tingen man skal ha, men så er de "spiket" med noe annet svineri. Endret 24. mai 2018 av Emancipate 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 (endret) Når man finner det man nettopp har kjøpt billigere et annet sted. Endret 24. mai 2018 av Emancipate 1 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Det irriterer når telefonens autocorrect har særskrivingsfeil. I hvert fall når den retter fra korrekt til feil, uten å spørre meg. Hvorfor slår du ikke av autokorrekturen? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Når man finner det man nettopp har kjøpt billigere et annet sted. Mamge butikker har prisgaranti Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Er så drit lei eposter fra alle mulige steder om nye personvernregler etcetcetc Det var voldig og så mange det er av det. Har fått 4 - 5 bare i dag, er det noe spesielt som skjer?? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Når man finner det man nettopp har kjøpt billigere et annet sted. Mamge butikker har prisgaranti Hvis butikken hadde hatt prisgaranti, tror du jeg hadde klagd her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå