Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Det går ikke an å være "for sensitiv", mer enn det går an å være "for intelligent".

Bare for å legge til, det går an å være for selvsentrert. Sensitiv på egne vegne, men undersensitiv på andres. Da har man et problem. Endret av Emancipate
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"La Kygo vise deg grunnprinsippene bak en hitlåt og hvordan du lager din egen musikk i appen Telia Soundmaker!"

På tide med litt gatekeeping her. Nei. Nei Nei Nei Nei Nei Nei Nei. Slutt nå. Å lage musikk er faen meg ARBEID. Så bare DRIT i det.

Lenke til kommentar

Undersensitive mennesker som ser ned på folk som "følger med i timen" ("oversensitive", "skjøre", etc...), irriterer. Seriøst? Skjønner dere ikke at det er dere som er undersensitive? Det går ikke an å være "for sensitiv", mer enn det går an å være "for intelligent".

Dette. Irriterende at kjæresten min skal irritere seg over at jeg er for følsom/sensitiv. Bedre enn å ikke sanse noe i det hele tatt, synes da jeg.

"ufølsom for den andres måte å være følsom på"

Har forøvrig ikke sovet noe som helst. Men litt fint også, å se det gå fra mørkt til lyst, til tåke. Uansett sommerferie fra skolen etter klokka 17.30. jobb i morgen (gruer meg..)

Endret av Kovalevskaja
Lenke til kommentar

Skal stå opp om to timer og har sovet null og niks. Hvorfor har ikke vi mennesker bare en av og på knapp når det kommer til søvn? Dyr sovner jo på et blunk hvor som helst.

Mange mennesker som sovner med en gang også og har vi problemer så kan en få medisiner for problemet

Mennesket er egentlig veldig primitiv, da det er svært lite vi har kontroll over

Lenke til kommentar

Jeg sovner til PodCast. Det er ikke slitsomt for øynene (jeg bruker også sovemaske, så det blir 100% mørkt uansett tid på døgnet). Det er interessant nok til at jeg ikke kjeder meg om jeg så skulle ligge der i én time å prøve å sovne, men som oftest sovner jeg lenge før den er over.

Det fungerer bra for meg i hvert fall, men det er kanskje ikke for alle.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...