Emancipate Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 (endret) Det går ikke an å være "for sensitiv", mer enn det går an å være "for intelligent".Bare for å legge til, det går an å være for selvsentrert. Sensitiv på egne vegne, men undersensitiv på andres. Da har man et problem. Endret 23. mai 2018 av Emancipate Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Den nye EU tingen hvor en må bekrefte at en vil ta imot e-post og sånt fra selskaper en allerede har avtale med 1 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Folk som har gjort seg opp meninger én gang for alle og aldri vil innrømme at de kan ta feil. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Må kontakte SAS Ankomstservice for å kunne få opprettet en sak som må være opprettet for å kunne sende inn klage på skadet baggasje. De tar ikke telefonen. Vanntett opplegg. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Kan vel kanskje ha noe med at de stenger 19? Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Internethastigheten varierer mellom 11mb/s til 200kb/s. Hva er greia med det? Kan ikke være så vanskelig å ha det noenlunde stabilt vel? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 (endret) Kan vel kanskje ha noe med at de stenger 19? Disse er nok åpne hele døgnet, dvs så lenge det kommer fly. Det var og opptatt på et tidspunkt. Endret 23. mai 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Skal stå opp om to timer og har sovet null og niks. Hvorfor har ikke vi mennesker bare en av og på knapp når det kommer til søvn? Dyr sovner jo på et blunk hvor som helst. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Folk som har gjort seg opp meninger én gang for alle og aldri vil innrømme at de kan ta feil. Har en kompis som stadig drar opp myter og vandrehistorier fra ungdomsskolen som om det er fakta. Det er faktisk mulig å oppdatere kunnskap. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 "La Kygo vise deg grunnprinsippene bak en hitlåt og hvordan du lager din egen musikk i appen Telia Soundmaker!" På tide med litt gatekeeping her. Nei. Nei Nei Nei Nei Nei Nei Nei. Slutt nå. Å lage musikk er faen meg ARBEID. Så bare DRIT i det. Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 (endret) Undersensitive mennesker som ser ned på folk som "følger med i timen" ("oversensitive", "skjøre", etc...), irriterer. Seriøst? Skjønner dere ikke at det er dere som er undersensitive? Det går ikke an å være "for sensitiv", mer enn det går an å være "for intelligent". Dette. Irriterende at kjæresten min skal irritere seg over at jeg er for følsom/sensitiv. Bedre enn å ikke sanse noe i det hele tatt, synes da jeg. "ufølsom for den andres måte å være følsom på" Har forøvrig ikke sovet noe som helst. Men litt fint også, å se det gå fra mørkt til lyst, til tåke. Uansett sommerferie fra skolen etter klokka 17.30. jobb i morgen (gruer meg..) Endret 24. mai 2018 av Kovalevskaja Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Skal stå opp om to timer og har sovet null og niks. Hvorfor har ikke vi mennesker bare en av og på knapp når det kommer til søvn? Dyr sovner jo på et blunk hvor som helst. Mange mennesker som sovner med en gang også og har vi problemer så kan en få medisiner for problemet Mennesket er egentlig veldig primitiv, da det er svært lite vi har kontroll over Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg savner også ørelokker. Hadde vært deilig å kunne lukke ørene på samme måte som vi kan lukke øynene. Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg savner evnen til å prøve litt lenger enn 5 minutter for å sove før jeg tenker fuck it og slår på lyset og leser bok eller ser på Netflix Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Ikke se på skjerm (bakbelyst, Kindle går bra). Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Det irriterer meg grenseløst når noen sier "mer eller mindre alt/alle". Mindre enn alt er mulig, men ikke mer enn alt. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Irriterende at matbutikken utvider og flytter på reolene. Jeg hadde ei optimal løype gjennom butikken. Nå må jeg begynne helt på nytt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg savner evnen til å prøve litt lenger enn 5 minutter for å sove før jeg tenker fuck it og slår på lyset og leser bok eller ser på Netflix https://justgetflux.com/ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg sovner til PodCast. Det er ikke slitsomt for øynene (jeg bruker også sovemaske, så det blir 100% mørkt uansett tid på døgnet). Det er interessant nok til at jeg ikke kjeder meg om jeg så skulle ligge der i én time å prøve å sovne, men som oftest sovner jeg lenge før den er over. Det fungerer bra for meg i hvert fall, men det er kanskje ikke for alle. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Det irriterer meg grenseløst når noen sier "mer eller mindre alt/alle". Mindre enn alt er mulig, men ikke mer enn alt. Kommer an på det. Kan jo være tilfeller der det kan bli noe extra. Altså mer enn normal full pakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå