Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Posten var på døren med en pakker her i dag, men jeg er jo på jobb på dagtid.

Denne får jeg ikke før tidligst tirsdag nå...

Den burde jo blitt levert til postkontoret nå i dag da? Hvor ligger dem frem til Tirsdag, i bilen til postmannen?

.......

Garantert med vilje, dem pønsker sikkert ut måter og gjøre ting mest mulig dritt for folk.

Endret av Skogslik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oppdatering på Linux kan velges manuelt. :)

Begynner å lure på det. Ble aldri komfertabel med Linux, men har ikke brukt det så mye da. Ubuntu og Zorin prøvde jeg hvertfall. Vet ikke hvilket som er greiest? Der er jo begrensninger.

Lenke til kommentar

Kansellerte serier med cliffhangere

Har du eksempel på noen bra serier som ble avsluttet med cliffhangere? Eneste jeg kommer på er Fireflies, og eneste jeg har sett selv er Jericho.

Stargate Universe

Stargate Atlantis

Firefly

John Doe

Jericho

Lucifer

Mork & Mindy

A.L.F.

Lois & Clark: The New Adventures of Superman

Dark Angel

Carnivale

Las Vegas

The 4400

My Name is Earl

Reaper

Terminator: The Sarah Connor Chronicles

Alphas

Constantine

Agent Carter

Raising Hope

for å nevne et par.

Kansellerte serier med cliffhangere

Serien blir spilt inn før de vet at den er kansellert.

No shit, Sherlock. Har du funnet ut det på egenhånd, eller måtte du ha hjelp?
Lenke til kommentar

Om du har lest hva de er uenig om, hvor mye de tjener ift journalister ellers og hva de krever synes jeg ikke streiken er noe særlig ille. Hvorfor skulle de ikke ha noe å klage på?

Fordi å være i NRK bør ses på mer som et verv, enn økonomisk karriere. De bør godta mindre enn andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

at idioter skal skyte rundt seg på skoler isteden for å bare ta livet av seg selv.

Og amerikanerne ser slike episoder som grunn til å gå med våpen hele tiden, i stedet for å gjøre som i Norge...

Lenke til kommentar

Om du har lest hva de er uenig om, hvor mye de tjener ift journalister ellers og hva de krever synes jeg ikke streiken er noe særlig ille. Hvorfor skulle de ikke ha noe å klage på?

Fordi å være i NRK bør ses på mer som et verv, enn økonomisk karriere. De bør godta mindre enn andre.

Hvorfor?

Lenke til kommentar

Ah, det er du som er skyld i at journalismen har dødd ut og blitt erstattet med denne grufulle underholdningsmaskinen som bare fortsetter å pumpe ut sensasjonell dritt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som føler de må fortelle og sender meg melding på finn.no at ting jeg selger "koster bare så og så på ebay" så kjøp den på ebay da så skal du se hvor mye "billigere" det er da du legger på frakt og toll

Lenke til kommentar

Ah, det er du som er skyld i at journalismen har dødd ut og blitt erstattet med denne grufulle underholdningsmaskinen som bare fortsetter å pumpe ut sensasjonell dritt. 

Da er de ikke rette sorten for NRK. Som sagt, skift dem ut hele  bunten. I NRK skal det være folk med statlig pliktfølelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...