Delvis Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Automatiske ja. Får vi velge noenting manuelt lenger? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Oppdatering på Linux kan velges manuelt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 (endret) Posten var på døren med en pakker her i dag, men jeg er jo på jobb på dagtid. Denne får jeg ikke før tidligst tirsdag nå... Den burde jo blitt levert til postkontoret nå i dag da? Hvor ligger dem frem til Tirsdag, i bilen til postmannen? ....... Garantert med vilje, dem pønsker sikkert ut måter og gjøre ting mest mulig dritt for folk. Endret 18. mai 2018 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Oppdatering på Linux kan velges manuelt. Begynner å lure på det. Ble aldri komfertabel med Linux, men har ikke brukt det så mye da. Ubuntu og Zorin prøvde jeg hvertfall. Vet ikke hvilket som er greiest? Der er jo begrensninger. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 At svigers er hærlig uansett tenåring eller godt voksen er ikke noe nytt siden steinalderen... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Kansellerte serier med cliffhangereHar du eksempel på noen bra serier som ble avsluttet med cliffhangere? Eneste jeg kommer på er Fireflies, og eneste jeg har sett selv er Jericho. Stargate Universe Stargate Atlantis Firefly John Doe Jericho Lucifer Mork & Mindy A.L.F. Lois & Clark: The New Adventures of Superman Dark Angel Carnivale Las Vegas The 4400 My Name is Earl Reaper Terminator: The Sarah Connor Chronicles Alphas Constantine Agent Carter Raising Hope for å nevne et par. Kansellerte serier med cliffhangereSerien blir spilt inn før de vet at den er kansellert. No shit, Sherlock. Har du funnet ut det på egenhånd, eller måtte du ha hjelp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Nå må du få i deg en snickers, Dragen. Blitt litt små irritabel. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Hørt om omtrent fire av seriene i listen din Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 NRK journalister. Veldig sånn anti Frp H, men grådige når det gjelder seg selv.Finn dere en annen jobb, dere har ingenting å klage på. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Om du har lest hva de er uenig om, hvor mye de tjener ift journalister ellers og hva de krever synes jeg ikke streiken er noe særlig ille. Hvorfor skulle de ikke ha noe å klage på? 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Hvorfor diskuteres politikk? Som om det ikke er en fasit eller noe. Heldigvis sitter jeg på objektivt riktige meninger. Ølsalg: Åpent alltid Brustadbu: Wtf retards. Butikken bestemmer åpningstid 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Om du har lest hva de er uenig om, hvor mye de tjener ift journalister ellers og hva de krever synes jeg ikke streiken er noe særlig ille. Hvorfor skulle de ikke ha noe å klage på? Fordi å være i NRK bør ses på mer som et verv, enn økonomisk karriere. De bør godta mindre enn andre. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 at idioter skal skyte rundt seg på skoler isteden for å bare ta livet av seg selv. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 at idioter skal skyte rundt seg på skoler isteden for å bare ta livet av seg selv. Og amerikanerne ser slike episoder som grunn til å gå med våpen hele tiden, i stedet for å gjøre som i Norge... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Om du har lest hva de er uenig om, hvor mye de tjener ift journalister ellers og hva de krever synes jeg ikke streiken er noe særlig ille. Hvorfor skulle de ikke ha noe å klage på?Fordi å være i NRK bør ses på mer som et verv, enn økonomisk karriere. De bør godta mindre enn andre. Hvorfor? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Kansellerte serier med cliffhangereHar du eksempel på noen bra serier som ble avsluttet med cliffhangere? Eneste jeg kommer på er Fireflies, og eneste jeg har sett selv er Jericho. The 4400 Jeg er fortsatt sur fordi de kansellerte den serien. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Om du har lest hva de er uenig om, hvor mye de tjener ift journalister ellers og hva de krever synes jeg ikke streiken er noe særlig ille. Hvorfor skulle de ikke ha noe å klage på? Fordi å være i NRK bør ses på mer som et verv, enn økonomisk karriere. De bør godta mindre enn andre. Ah, det er du som er skyld i at journalismen har dødd ut og blitt erstattet med denne grufulle underholdningsmaskinen som bare fortsetter å pumpe ut sensasjonell dritt. 1 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Folk som føler de må fortelle og sender meg melding på finn.no at ting jeg selger "koster bare så og så på ebay" så kjøp den på ebay da så skal du se hvor mye "billigere" det er da du legger på frakt og toll Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Om du har lest hva de er uenig om, hvor mye de tjener ift journalister ellers og hva de krever synes jeg ikke streiken er noe særlig ille. Hvorfor skulle de ikke ha noe å klage på? Fordi å være i NRK bør ses på mer som et verv, enn økonomisk karriere. De bør godta mindre enn andre. Ah, det er du som er skyld i at journalismen har dødd ut og blitt erstattet med denne grufulle underholdningsmaskinen som bare fortsetter å pumpe ut sensasjonell dritt. Da er de ikke rette sorten for NRK. Som sagt, skift dem ut hele bunten. I NRK skal det være folk med statlig pliktfølelse. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå