Getingar Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Location: Kumla Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Landoverbaptist er jo nesten litt humoristisk. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Nesten? Er jo dødsfestlig. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg er average skolesmart, men jeg har over average i IQ for min alder. sier hvem? Altså hvordan kan du vite det? Averagen på min alder har jeg lest flere steder er 105-107 (ellerno) Min er 119 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Averagen på min alder har jeg lest flere steder er 105-107 (ellerno) Min er 119 Okay! Har bare vært borti litt for mange som har prøvd slik www.superacurateiqtestonline.com osv osv, så jeg måtte bare spørre. Den Mensa hjemmetesten er forresten kjei.. Fikk 132 på den jeg, men det er ikke spesielt mange andre ting som tyder på at jeg er noe overseg intelligent Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Averagen på min alder har jeg lest flere steder er 105-107 (ellerno) Min er 119 Okay! Har bare vært borti litt for mange som har prøvd slik www.superacurateiqtestonline.com osv osv, så jeg måtte bare spørre. Den Mensa hjemmetesten er forresten kjei.. Fikk 132 på den jeg, men det er ikke spesielt mange andre ting som tyder på at jeg er noe overseg intelligent Det er jo logisk tenktning. Så du kan bli en god ingeniør f.eks Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Det er jo logisk tenktning. Så du kan bli en god ingeniør f.eks Jeg har personlig ingen annen tro på IQ-tester enn at man kan bli flink til å ta IQ-tester 3 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Tok Mensa sin nå, rasa gjennom og fikk 117 poeng for faen! Imponert over meg selv! Lenke til kommentar
Ida Von Nightmare Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Katten min! Den mjauer og mjauer og mjauer. Jeg vil sove! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Katten min! Den mjauer og mjauer og mjauer. Jeg vil sove! Du vet det finnes utallige måter å fikse det? Jeg regner med du ikke vil høre noe av ideene jeg har, så da lar jeg være 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 At jeg ikke fikk spotify premium av b-real Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 At jeg ikke fikk spotify premium av b-real Hei! 2 Lenke til kommentar
Ida Von Nightmare Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Katten min! Den mjauer og mjauer og mjauer. Jeg vil sove! Du vet det finnes utallige måter å fikse det? Jeg regner med du ikke vil høre noe av ideene jeg har, så da lar jeg være Fortell, fortell! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Katten min! Den mjauer og mjauer og mjauer. Jeg vil sove! Du vet det finnes utallige måter å fikse det? Jeg regner med du ikke vil høre noe av ideene jeg har, så da lar jeg være Fortell, fortell! Hagle, hammer, saks, slegge, pistol, kniv, såpestykke i sokk, spikerpistol, sverd, bensin og fyrstikk. F.eks. Eller, finn ut hvorfor katten mjauer og gjør noe med det. Mjauer katten fordi kåt, sett den ut hvis det er ei jente, finn og fjern jenta hvis det er en gutt. Hvis den har mageknip gi den noe som hjelper. Hvis den er tørst gi den vann/melk Lass med muligheter 2 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Må stå opp tidlig i morgen.... Irriterer allerede Lenke til kommentar
Ida Von Nightmare Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Katten min! Den mjauer og mjauer og mjauer. Jeg vil sove! Du vet det finnes utallige måter å fikse det? Jeg regner med du ikke vil høre noe av ideene jeg har, så da lar jeg være Fortell, fortell! Hagle, hammer, saks, slegge, pistol, kniv, såpestykke i sokk, spikerpistol, sverd, bensin og fyrstikk. F.eks. Eller, finn ut hvorfor katten mjauer og gjør noe med det. Mjauer katten fordi kåt, sett den ut hvis det er ei jente, finn og fjern jenta hvis det er en gutt. Hvis den har mageknip gi den noe som hjelper. Hvis den er tørst gi den vann/melk Lass med muligheter Har prøvd. Han har uansett sovnet nå. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Har prøvd. Han har uansett sovnet nå. Fint Da anser vi ikke det som et problem lenger Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Neste gang den mjauer så stift igjen munnen så lærer den til senere Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Windows. Forbanna dritt. Og nå prøver Skype å snikinstallere toolbaren sin. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Windows. Forbanna dritt. Og nå prøver Skype å snikinstallere toolbaren sin. KILL IT WITH FIRE Og installer Ubuntu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå