Gjest medlem-1432 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Religion. fanatiske mennesker som følger bibelen. Kirken. Alle ritualer som vi enda utfører her i landet med kirken i spissen. Folk som tror på gud den allmektige og avfeier alt av vitenskap! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 To long, didn't read. __________ Irriterer at jeg begynner å bli avhengig av nesespray. Hey, welcome! Tar et sprut i venstre nesebor hver kveld før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Forumbrukere som enda ikke har fått med seg at jeg ikke er 15 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Hørt du er jente????????????????????????????????? Edit: ???????????????????? Endret 23. oktober 2010 av Pentumsmart Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Når jeg sitter i telefonen, og folk skal prate til meg! HOLD KJEFT FOR FAEN, JEG PRATER I TELEFONEN!!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffft The Human Centipede var jo ikke noe ille i det hele tatt . Gledet meg i to-tre uker, og dette er det jeg får se? SKUFFA! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) At basselementene mine har kommet fram til det lokale postkontoret, men det er stengt i mårra, så får ikke hente dem før mandag -.- Endret 23. oktober 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 At kompisen min har funnet seg dame. 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) hmm.. nå hørtes liksom det jeg har å si så smått ut.. men uansett: folk som ikke kan å oppføre seg på kino, har IKKE dratt på kino for å høre på at ei lita jente skal snakke med venninene sine om kjærester mens hun fikler med de fuckings nøklene sine!!! RAAAAAAAAGEEEEEEE! EDIT: tldr; jenter på kino. Det er nå du skal rope HOOOLD KJEEEEFT!!! Det tar to sekunder og virker. Mye bedre enn å høre på sexsladder i 1.5 time. Medmindre du kom for å se Sex and the city... Da er det vel det samme om du hører på filmen eller hora med mobilen. Endret 23. oktober 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 At kompisen min har funnet seg dame. og du er ikke glad på hans vegne? dårlig kompis I say.. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) at en kompis got laid mens jeg lå i samme telt med han... SLÅ DEN DU Endret 23. oktober 2010 av Sinna'gurk Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 At kompisen min har funnet seg dame. og du er ikke glad på hans vegne? dårlig kompis I say.. Joda, er alltid kos når det går bra med andre.. men jeg vil og ha dame. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 En dame som går med på slikt, ville ha ligget med deg også, om du hadde spurt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) En ting som irriterer meg, er at når noen har det vondt, skal velmenende familie og venner bestandig si: Jaja, du får trøste deg med at du ikke er den eneste. Er det noen trøst? Jeg personlig finner ingen trøst i at andre har det verre. Tvert imot. Det er bedre om jeg har det verst. Da er i det minste alle andre glade. Andres tristhet hjelper ikke meg allikevel, så hvorfor skulle jeg ønske at de var like triste som meg? Dette innlegget skal ikke tolkes i den retning at jeg er emo eller noe. Det er bare en standard-trøst som jeg har irritert meg over hver gang jeg har hørt den, uansett hvem som var nedfor. Endret 23. oktober 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ok, jeg skal slå den: En kompis got laid mens jeg lå i samme telt, jeg våknet av lyden, så opp, og rett i ansiktet på kjæresten. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Jeg var våken hele tiden. hørte masse lyder.. Endret 23. oktober 2010 av Sinna'gurk Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Skader jo aldri å spørre. Samme hvem. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 irritere meg litt at vi i norge har det så godt at vi må klage på vær minste detalj. fy faen vi er bortkjemte. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 En dame som går med på slikt, ville ha ligget med deg også, om du hadde spurt. Skader jo aldri å spørre. Samme hvem.Slenger meg på, enig her. Sansynlig worst case er at de sier nei og ler, eller ber deg ta en spasertur. Analysert fra risk/reward er det en no-brainer. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 fy faen vi er bortkjemte. Dette irriterer meg grenseløst. Folk som ikke klarer forskjellen på skj og kj. De vet det er feil, men gir F uansett, og høres ut som 14'iser med språkfeil. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå