hermosa Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) På facebook: All disse kozzzzz, klemzzz, suzzz, fina, pena, vakringer, fininger osv. osv. Tro ikke det er bare tenåringer i verste fnisealderen som driver med sånt. Neida, det er voksne, for ikke å si ganske voksne! Innlegg fulle av feil og innlegg på alskens dialekter er også usigelig irriterende. Greit nok at man skriver dialekt med likesinnede i interne grupper hvor man er fra samme sted for eksempel, men ellers synes jeg man skal bruke de offisielle målformene, bokmål/riksmål og nynorsk. Endret 15. mai 2018 av Hermosa 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Også blir de ekstremt fornærmet når du sier at du sliter med å skjønner hva de skriver, mange av dem sier at de har dysleksi, som om det er ett skjold.. det gjør jo ikke at du må skrive som en retard 3 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Når noen skriver "Fina" pleier jeg å svare "Norol" siden vi først er inne på gamle bensinstasjonkjeder. 5 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Når noen skriver "Fina" pleier jeg å svare "Norol" siden vi først er inne på gamle bensinstasjonkjeder. Haha, den var ikke dum! 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 https://www.nrk.no/buskerud/legger-ut-skrytebilder-etter-konfirmasjonen-1.14050360 Mine barn kommer til å bli mobba på skolen, det er helt sikkert. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Folk må begynne å oppdra barna sine sier bare jeg... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Folk som snakker videre etter at vi er ferdig og du har sagt ha det, og du har snudd deg og begynt å gå. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Artig når samme sippetrynene som har klaget på 8 mnd vinter, nå klager over at det er for varmtmt. 5 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Dei skal alltid klaga og kyta, vet du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 At det ikke er tillatt å kjøre til høyre (med vikeplikt) på rødt lys i Norge. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Hvor kommer denne uskikken fra med å skrive "ho" i innlegg som ellers er skrevet på normalt bokmål? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Sikkert fordi ho har vært uskikkelig. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Sitter ute og nyter sola på terrassen, laget en god hamburger og knekt en liten pils etter en lang dag, og så slipper naboen ut faenskapet på sin terrasse. 5-6 unger som skaper et spetakkel av en annen verden. Selv med headset og heavy metal på øret er det umulig å ikke legge merke til det når ungene gryler og skriker og hvem vet hva. Tar aldri mer enn en fem-ti minutter før en av de slår seg og griner som bare faen, ødelegger hele husfreden for alle naboer.Vasektomi burde gjøres med tvang etter tre barn. Kanskje til og med to. Er man ikke i stand til å holde styr på fem-seks unger så drit i å få de, selv om du får en klekkelig sum med barnebidrag og lever livet som "forsørger". Å forsørge handler om å gi ungene visse rammer de skal holde seg innenfor, inkuldert støy. Faen altså. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Jeg sier det igjen, send inn bekymringsmelding... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Rart at folk som har så mange unger vil bo så trangt. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) Når mora til dama er sur og kjefter fordi jeg henter henne hit om kvelden så vi kan sove sammen og whatever! Så kjører jeg henne til jobben sin... Hun får jo ikke låne bilen av mora si mer plutselig. Men hvem sin er det hun låner i det siste? MIN ffs. Hun låner min og jeg kjører henne overalt. Så får hun ikke låne mora si sin bil nå som hun ikke behøver den? Niceee. "Du skal ikke klare deg uten meg!!!" Svigermor fra helvete? Det er nært forestående. Hvis dette ikke funker nå så blir det Østmarka next Endret 15. mai 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Rart at folk som har så mange unger vil bo så trangt. Handler vel om at det er det de har råd til fordi kvinner fra visse deler av verden ikke får lov til å jobbe av kulturen sin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Når mora til dama er sur og kjefter fordi jeg henter henne hit om kvelden så vi kan sove sammen og whatever! Så kjører jeg henne til jobben sin... Hun får jo ikke låne bilen av mora si mer plutselig. Men hvem sin er det hun låner i det siste? MIN ffs. Hun låner min og jeg kjører henne overalt. Så får hun ikke låne mora si sin bil nå som hun ikke behøver den? Niceee. "Du skal ikke klare deg uten meg!!!" Svigermor fra helvete? Det er nært forestående. Hvis dette ikke funker nå så blir det Østmarka next Er du sammen en tenåring...? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Rart at folk som har så mange unger vil bo så trangt.Handler vel om at det er det de har råd til fordi kvinner fra visse deler av verden ikke får lov til å jobbe av kulturen sin.Ja, men det går an å bo steder der det ikke er så trangt, som f.eks ikke i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå