Tåkefyrste Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Janteloven på sitt beste. Ren sjalusi. 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Jeg mener samfunnet skal være satt opp på en slik måte at hardt (og smart) arbeid er det som skal bestemme hvor suksessfull man er. Ser ikke helt hva som er så "jantelov" med den tankegangen. 2 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Det er mange flere supperrike i Norge enn USA per million innbyggere. Faktisk 4 ganger så mye. Norge har ikke jantelov. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 (endret) Iritter meg over jeg ikke har kjøpt meg child's play før nå, https://www.platekompaniet.no/blu-ray/chucky-complete-7-movie-collection/ Endret 13. mai 2018 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Ja, det er veldig lenge siden vi hadde noen jantelov i Norge. Samfunnets problemer skyldes ikke lenger rike og egoistiske mennesker. Skylden legges på de svakeste i samfunnet. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 (endret) Det er mange flere supperrike i Norge enn USA per million innbyggere. Faktisk 4 ganger så mye. Norge har ikke jantelov. Jo vi har jantelov, og den lever i beste velgående. Antall rike pr innbygger har ingenting med saken å gjøre. Samfunnets problemer skyldes ikke lenger rike og egoistiske mennesker. Skylden legges på de svakeste i samfunnet. Looool, ja for det er de svake man hører det klages på i media hver gang statsbudsjettet legges frem sant? Man hører aldri noe om hvor mye de rike har og hvor fæle de er som har jobbet seg opp en formue? Morsomt at du nevner rik og egoistisk i samme åndedrag. For har man penger så er man automatisk egoist i sosialistverden der alle burde få lik lønn for forskjellig arbeid. Endret 13. mai 2018 av Tåkefyrste 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Iritter meg over jeg ikke har kjøpt meg child's play før nå, https://www.platekompaniet.no/blu-ray/chucky-complete-7-movie-collection/ Bride of chucky er så moro å se på Digg filmserie! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Det er mange flere supperrike i Norge enn USA per million innbyggere. Faktisk 4 ganger så mye. Norge har ikke jantelov. hikste Janteloven er større enn kjønnsdrifta mange steder i det her landet. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Morsomt at du nevner rik og egoistisk i samme åndedrag. For har man penger så er man automatisk egoist i sosialistverden der alle burde få lik lønn for forskjellig arbeid. Jeg nevnte det fordi det var slik mange tenkte tidligere, når janteloven var en greie. Det er i hvert fall ikke slik jeg tenker, om det er det du insinuerer. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Det er mange flere supperrike i Norge enn USA per million innbyggere. Faktisk 4 ganger så mye. Norge har ikke jantelov. Jo vi har jantelov, og den lever i beste velgående. Antall rike pr innbygger har ingenting med saken å gjøre. Samfunnets problemer skyldes ikke lenger rike og egoistiske mennesker. Skylden legges på de svakeste i samfunnet. Looool, ja for det er de svake man hører det klages på i media hver gang statsbudsjettet legges frem sant? Man hører aldri noe om hvor mye de rike har og hvor fæle de er som har jobbet seg opp en formue? Morsomt at du nevner rik og egoistisk i samme åndedrag. For har man penger så er man automatisk egoist i sosialistverden der alle burde få lik lønn for forskjellig arbeid. Med tanke på at det er velferden som får gjennomgå hver gang budsjettene legges frem, så er det de svakeste som det klages på. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Om de rødgrønne hadde gjort den jobben mange av oss håpet på, da de vant valget etter store ord i 2005, så hadde de kunnet demme opp for de blå.Ap og gjengen fikk tillit nok en gang, selv om det ikke var fortjent. Men igjen sviktet de med bløff og bedrag. I stedet for å gjøre det de sa de skulle ( feks "fjerne fattigdom med et pennestrøk") , drev de høyrerettet politikk, og støttet rikmannsutviklingen like fullt.I tillegg til å bygge seg opp enda mer byråkrati.De har seg selv å takke, for at folk etterhvert mistet troren på dem en gang for alle. De hadde faktisk flertall. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 At twitter gjerne fjerner folks profiler for politiske forskjeller men dritt som det her får stå: https://twitter.com/bixternSyns Korea og USA burde fyre opp våpnene de har skrytt så av i alle år. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 At twitter gjerne fjerner folks profiler for politiske forskjeller men dritt som det her får stå: https://twitter.com/bixtern Syns Korea og USA burde fyre opp våpnene de har skrytt så av i alle år. Dreper han seriøst pitbuller ved å drukne de, eller er det "satire"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Dødsavgift. Du slipper ikke unna selv når man dør. De blåblå eier faen meg ingen skam. https://e24.no/makro-og-politikk/spenning-om-sukker-og-doed-i-regjeringens-budsjettrevisjon/24332542 Stygg avgift, men de har iallefall fjernet arveavgiften, som slo mye hardere ut, så tror du skyter deg selv i foten ved å klage på de blåblå akkurat der.Arveavgiften er den mest rettferdige skatten som finnes. Det er penger man på ingen måte har gjort seg fortjent til gjennom arbeid. Det er en dårlig utvikling i Norge, hvor penger og makt i voksende grad går i arv. Det må vi stoppe før det er for sent! Tre fjerdedeler av de aller rikeste i Norge har ikke jobbet for pengene, men arvet dem. Staten har allerede fått skatt av de pengene, så skal de ha en skatt til? Nei takk. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Dødsavgift. Du slipper ikke unna selv når man dør. De blåblå eier faen meg ingen skam. https://e24.no/makro-og-politikk/spenning-om-sukker-og-doed-i-regjeringens-budsjettrevisjon/24332542 Stygg avgift, men de har iallefall fjernet arveavgiften, som slo mye hardere ut, så tror du skyter deg selv i foten ved å klage på de blåblå akkurat der.Arveavgiften er den mest rettferdige skatten som finnes. Det er penger man på ingen måte har gjort seg fortjent til gjennom arbeid. Det er en dårlig utvikling i Norge, hvor penger og makt i voksende grad går i arv. Det må vi stoppe før det er for sent! Tre fjerdedeler av de aller rikeste i Norge har ikke jobbet for pengene, men arvet dem. Staten har allerede fått skatt av de pengene, så skal de ha en skatt til? Nei takk. Dette. Arveavgift er fullstendig tilbakestående. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 At twitter gjerne fjerner folks profiler for politiske forskjeller men dritt som det her får stå: https://twitter.com/bixtern Syns Korea og USA burde fyre opp våpnene de har skrytt så av i alle år. Dreper han seriøst pitbuller ved å drukne de, eller er det "satire"? 4chan som er på ferde. Bare bullshit men fremdeles sinnssykt irriterende at twitter er noen twats som ikke bare fjerner sånn søppel med en gsng. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Dødsavgift. Du slipper ikke unna selv når man dør. De blåblå eier faen meg ingen skam. https://e24.no/makro-og-politikk/spenning-om-sukker-og-doed-i-regjeringens-budsjettrevisjon/24332542 Stygg avgift, men de har iallefall fjernet arveavgiften, som slo mye hardere ut, så tror du skyter deg selv i foten ved å klage på de blåblå akkurat der.Arveavgiften er den mest rettferdige skatten som finnes. Det er penger man på ingen måte har gjort seg fortjent til gjennom arbeid. Det er en dårlig utvikling i Norge, hvor penger og makt i voksende grad går i arv. Det må vi stoppe før det er for sent! Tre fjerdedeler av de aller rikeste i Norge har ikke jobbet for pengene, men arvet dem. Staten har allerede fått skatt av de pengene, så skal de ha en skatt til? Nei takk. Dette. Arveavgift er fullstendig tilbakestående. Ikke glem at de skal skattes atter en gang på merverdigavgift )) Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Folk som sender snap etter hver.. eneste.. forbanna.. treningsøkt.. hver.. eneste.. dag! Ja, du har vært flink men SPOILER ALERT! Ingen andre bryr seg et kvekk. Snapchat er sosiale mediers hemorroider. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 (endret) Dødsavgift. Du slipper ikke unna selv når man dør. De blåblå eier faen meg ingen skam. https://e24.no/makro-og-politikk/spenning-om-sukker-og-doed-i-regjeringens-budsjettrevisjon/24332542 Stygg avgift, men de har iallefall fjernet arveavgiften, som slo mye hardere ut, så tror du skyter deg selv i foten ved å klage på de blåblå akkurat der. Arveavgiften er den mest rettferdige skatten som finnes. Det er penger man på ingen måte har gjort seg fortjent til gjennom arbeid. Det er en dårlig utvikling i Norge, hvor penger og makt i voksende grad går i arv. Det må vi stoppe før det er for sent! Tre fjerdedeler av de aller rikeste i Norge har ikke jobbet for pengene, men arvet dem. Staten har allerede fått skatt av de pengene, så skal de ha en skatt til? Nei takk. Ja. Arveskatten må gjeninnføres og mangedobbles. Det kan gjerne også være et tak, hvor alt over taket beskattes 100%. En mer rettferdig skatt finnes rett og slett ikke, og det burde vi utnytte. Endret 14. mai 2018 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Bare ta alt som finnes i oljefondet så kan vi leve livet, og ikke betale mer skatt i sånn 89 år Etter det kan vi avslutte Norge / verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå