Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vitsen er kun artig hvis du hadde kjent meg og hatt kjennskap til at jeg hadde komplekser og en smule selvironi.

Når du ikke kjenner meg og jeg faktisk ikke har komplekser, da er en slik vits både upassende og teit.

Hvis det er noe jeg ikke savner så er det å sitte i timevis på venteværelse og i frisørstol.

Endret av BadCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dødsavgift. Du slipper ikke unna selv når man dør. De blåblå eier faen meg ingen skam.

https://e24.no/makro-og-politikk/spenning-om-sukker-og-doed-i-regjeringens-budsjettrevisjon/24332542

Stygg avgift, men de har iallefall fjernet arveavgiften, som slo mye hardere ut, så tror du skyter deg selv i foten ved å klage på de blåblå akkurat der.

Helt enig i at arveavgiften også måtte bort. Men det er prinsippet at man skal måtte betale for at man dør jeg er i mot her. Hvorfor skal staten kunne kreve en tusenlapp av meg den dagen jeg dør?

Lenke til kommentar

Vitsen er kun artig hvis du hadde kjent meg og hatt kjennskap til at jeg hadde komplekser og en smule selvironi.

Når du ikke kjenner meg og jeg faktisk ikke har komplekser, da er en slik vits både upassende og teit.

Hvis det er noe jeg ikke savner så er det å sitte i timevis på venteværelse og i frisørstol.

Må ikke være så hårsår.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Morsomme naboer du, idag satt den andre naboen i hagen og drakk øl..... Bergenser..

Jeg malte leveggen i tre som er ny, og jeg prøvde å få med meg alle mellomrommenne mellom plankene...

-Du må ikkje bruke så mye maling, de e dyrt...

WTF hva folk skal bry seg med, er ikke han som betaler. Ikke noe rennmerker så det er sagt...

Lenke til kommentar

Er det én ting jeg har lært av å være huseier i to mnd: folk bryr seg med ALT!

Alle har vær sin måte å gjøre ting på og alle skal forklare deg at du må gjøre sånn og sånn. Også skal man spare på alt da, alt er unødvendig, gjør ikke noe om løsningene ser helt forferdelige ut, bare det er billig... Hvorfor pusse opp i det heletatt, hvis man har null krav til hvordan det skal se ut??

• Liker 2
Lenke til kommentar

Morsomme naboer du, idag satt den andre naboen i hagen og drakk øl..... Bergenser..

Jeg malte leveggen i tre som er ny, og jeg prøvde å få med meg alle mellomrommenne mellom plankene...

-Du må ikkje bruke så mye maling, de e dyrt...

WTF hva folk skal bry seg med, er ikke han som betaler. Ikke noe rennmerker så det er sagt...

Svar: "I morgen, neste måned, til neste år, og kanskje året etter der, vil malingen fortsatte være der. Men ølet ditt vil være i klosettet!"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dødsavgift. Du slipper ikke unna selv når man dør. De blåblå eier faen meg ingen skam.

https://e24.no/makro-og-politikk/spenning-om-sukker-og-doed-i-regjeringens-budsjettrevisjon/24332542

Stygg avgift, men de har iallefall fjernet arveavgiften, som slo mye hardere ut, så tror du skyter deg selv i foten ved å klage på de blåblå akkurat der.

Arveavgiften er den mest rettferdige skatten som finnes. Det er penger man på ingen måte har gjort seg fortjent til gjennom arbeid.

Det er en dårlig utvikling i Norge, hvor penger og makt i voksende grad går i arv. Det må vi stoppe før det er for sent! Tre fjerdedeler av de aller rikeste i Norge har ikke jobbet for pengene, men arvet dem.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...