Gaea Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Hvor mye kan det ha kosta? 150-200? Hva med å bruke sparing av det som motivasjon? La oss si du bruker 200 på det, da blir det 800 i måneden, 9600 i året. Kan dra på en ganske god ferie for det. Prioriterer kos i helgene fremfor en ferie anyday. Trenger jeg ferie tar jeg med meg teltet og tar en helg i marka. Nye musikkinstrumenter derimot, det burde være en ålreit motivasjon. Får en ålreit gitar hvis jeg kutter ut snop i 4 år med ditt regnestykke. Jeg snakker IKKE av egen erfaring med å kutte ut snop helt (jeg har bare kutta ned), men har hørt en interessant greie fra de som har det. De sier at at går det lenge nok, smaker det det slutt ikke godt. Så da tenker jeg, har man kommet over den kneika der, så går det av seg selv videre, og plutselig har du penger til den gitaren. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 For meg er det helt motsatt. Dess lenger det går, dess bedre smaker det. Hele fordelen med å kutte ned på sukker, er at det smaker bedre når man først spiser det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 For meg er det helt motsatt. Dess lenger det går, dess bedre smaker det. Hele fordelen med å kutte ned på sukker, er at det smaker bedre når man først spiser det.Kjører 100 dager uten sukker hvert år, smaker like godt uansett. Godt er godt. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Veps er ganske irriterende nå om dagene.. Får ikke fred. Det er akkurat som om de lukter frykten og irritasjonen min 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Dem irriterer ja, hadde 2 på soverommet nylig. Mistenker bol... Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Dem irriterer ja, hadde 2 på soverommet nylig. Mistenker bol... Eeeeeeek! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Veps er ganske irriterende nå om dagene.. Får ikke fred. Det er akkurat som om de lukter frykten og irritasjonen min Ja. Har med øllet ut, så er vepsen der ganske raskt. Måtte inn og hente spray både i går og i dag. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Du trenger en sånn en: https://www.jollyroom.no/babyutstyr/mat-drikke/barnekopper-tilbehor/barnekopper/513386nb-no-b-box-kopp-m-sugeror-cobalt 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 (endret) Naboen kuttet ned epletrærne våre i fylla, vet ikke om jeg skal le eller gråte. Hva er det for noe? Misunnelige?? Ca en uke til full hvit blomstring. Anmeldelse? Endret 12. mai 2018 av Gouldfan 5 Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Haha, minner meg om han nissen i Holmenkollen som sagde ned alle trærne på naboen sin tomt og tok boten på kr 200 000,- med glede. Det var jo lommerusk for han uansett.Men kjipt. Du bør absolutt anmelde. 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Du trenger en sånn en: https://www.jollyroom.no/babyutstyr/mat-drikke/barnekopper-tilbehor/barnekopper/513386nb-no-b-box-kopp-m-sugeror-cobalt Faktisk ikke dumt. Skal skaffe meg det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Naboen kuttet ned epletrærne våre i fylla, vet ikke om jeg skal le eller gråte. Hva er det for noe? Misunnelige?? Ca en uke til full hvit blomstring. Anmeldelse? Definitivt. Og evt sivilt søksmål. Lag en tråd på jussforumet. Krev at han skal sette opp nye (voksne trær). Blir rimelig dyrt for ham om det er snakk om trær med spiselig frukt. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Enig med lubb. Krev nye tilsvarende trær mot å slippe anmeldelse. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 At jeg er så veik når jeg er på butikken. Kommer hjem og legger varene på kjøkkenbenken og der er det 200g sjokoladeplate, en pose chips og en del cola og øl som jeg bare har tatt med på autopilot. Aldri i verden om det holder hele helga så i morgen blir det enda en tur der jeg er like veik igjen. Blir ikke mye bading i sommer gitt. Er det bare jeg som reagerer på at dette er omtrent ingenting? Du er allerede veldig flink til å holde deg i skinnet dersom dette er noe å merke seg som mye. Jeg synes du er flink. 2 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Veps er ganske irriterende nå om dagene.. Får ikke fred. Det er akkurat som om de lukter frykten og irritasjonen min Her er det bare å glede seg til fire måneder med veps som flyr inn gjennom vindusåpningen og surrer på vinduet. En fantastisk lyd å våkne til etter fire timer med søvn. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Du trenger en sånn en: https://www.jollyroom.no/babyutstyr/mat-drikke/barnekopper-tilbehor/barnekopper/513386nb-no-b-box-kopp-m-sugeror-cobalt Faktisk ikke dumt. Skal skaffe meg det. Fine de der. Jeg oppdaget dog at det er en dårlig kombinasjon med brusende drikker som skaper overtrykk inni flaska og dermed presser drikka ut. Fint med barn som har med seg flaska overalt i huset. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Nesten som på avataren din, hehe. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Det irriterer meg akkurat nå at jeg VET at (nedsatt) pustereserve og luftstrømsobstruksjon ER ventilatoriske begresninger, men at jeg ikke finner en forskningsartikler som skriver helt eksplisitt. Det er så viktig å henvise til alt man påstår og selve definisjonene, men det er overrraskende nok de mest basale tingene som er vanskelig å finne henvisningene til. Vaskemaskinen har også røket...midt i eksamensperioden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå