Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Vanlig å bli solbrent på våren fordi huden din ikke er herdet for solen lenger! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Ja men er så fucka. Jeg har aldri blitt så fort brent før. Nå kan jeg liksom være brun og likevel bli solbrent. Liksom fra i fjor så bare brent med en gang. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Noen som har spilt musikk i timesvis nå og hører det så godt her ute på landet. Men aner ikke hvor det kommer fra. Helvete 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 (endret) Når obs averterer med en sinnsykt bra bærbar PC og så når man drar dit så er det en helt annet maskin med halvparten så gode specs.... og gjemmer seg bak «forbehold om trykkfeil» Endret 12. mai 2018 av CaZpeR 6 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Leste i en eller annen lokalavis om en liten dagligvarebutikk som måtte legges ned. Den hadde bare vært der i noen få år, men fortjenesten var ikke bra nok. Ifølge dem som drev butikken så hadde det vært en del kunder innom iløpet av de første par uker / måneder etter oppstarten. Flere kunder hadde skrytt av denne lille butikken som var så "koselig" og at det var så viktig med stort mangfold når det kom til sånne butikker. Men altfor mange potensielle kunder droppet etterhvert å handle der. Litt billigere å gjøre unna stor-handelen hos en av de større butikk-kjedene med bredere utvalg. Så nå forsøkte denne lille lokal-butikken å selge unna det som var igjen av produkter, og så måtte de stenge hele greia. Ett par kunder som nylig hadde vært innom der skal ha uttalt til lokalavisen hor synd det var at slike små butikker var nødt til å stenge. Men de som klager over dette, var nok veldig sjeldent innom disse butikkene. Det synes bare at det var så "hyggelig" at butikken var der, men uten at de gidder å bruke den så ofte selv.... 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Skjønner meg ikke på kroppen min. I fjor elns merket jeg at jeg ble så fort solbrent, spesielt brystet. I dag var jeg ute i bergenssolen i 15min og ble solbrent. Og jeg er ikke hvit fra før. Ble solbrent kun på brystet. Dette har skjedd liksom nylig. Før ble jeg solbrent etter 1t om sommeren i bergen uten solkrem. Skikkelig rart. Solen er farlig. Anbefaller å bruke solfaktor. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 At jeg er så veik når jeg er på butikken. Kommer hjem og legger varene på kjøkkenbenken og der er det 200g sjokoladeplate, en pose chips og en del cola og øl som jeg bare har tatt med på autopilot. Aldri i verden om det holder hele helga så i morgen blir det enda en tur der jeg er like veik igjen. Blir ikke mye bading i sommer gitt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Blir ikke mye bading i sommer gitt. Det høres ut som om du bader allerede - i drikkevarer. 2 Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 At jeg er så veik når jeg er på butikken. Kommer hjem og legger varene på kjøkkenbenken og der er det 200g sjokoladeplate, en pose chips og en del cola og øl som jeg bare har tatt med på autopilot. Aldri i verden om det holder hele helga så i morgen blir det enda en tur der jeg er like veik igjen. Blir ikke mye bading i sommer gitt. Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Hvor mye kan det ha kosta? 150-200? Hva med å bruke sparing av det som motivasjon? La oss si du bruker 200 på det, da blir det 800 i måneden, 9600 i året. Kan dra på en ganske god ferie for det. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 (endret) Når man er invitert på en fest av noen som igjen er invitert av verten. Så spør folk sånn "skjer i kveld da? fest? jeg blir med!!" Det setter meg i en ubehagelig situasjon enten ovenfor verten eller de som spør om å bli med. Hvis jeg alltid har med atpåklatter som aldri inviteres fordi de er ymse så blir ikke jeg invitert lenger heller. Jeg ekskluderer aldri noen til egne fester nettopp fordi jeg bare ikke bryr meg, men nå er det annerledes, hos en sammensveiset gjeng som vil ha god stemning... Endret 12. mai 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Når man er invitert på en fest av noen som igjen er invitert av verten. Så spør folk sånn "skjer i kveld da? fest? jeg blir med!!" Det setter meg i en ubehagelig situasjon enten ovenfor verten eller de som spør om å bli med. Hvis jeg alltid har med atpåklatter som aldri inviteres fordi de er ymse så blir ikke jeg invitert lenger heller. Jeg ekskluderer aldri noen til egne fester nettopp fordi jeg bare ikke bryr meg, men nå er det annerledes, hos en sammensveiset gjeng som vil ha god stemning... Er disse menneskene noen som ikke passer helt inn med denne gjengen du skal på fest hos? Som vert ville jeg ikke brydd meg om det kom med noen "atpåklatter" så kjekke å henge med, men skjønner om det plager deg. Du vil vel bare utvide litt horisont og ikke bare henge med de samme hele tiden. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Hvor mye kan det ha kosta? 150-200? Hva med å bruke sparing av det som motivasjon? La oss si du bruker 200 på det, da blir det 800 i måneden, 9600 i året. Kan dra på en ganske god ferie for det. Han må erstatte disse kaloriene med andre matvarer, og prisen for dem må trekkes fra. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Når man er invitert på en fest av noen som igjen er invitert av verten. Så spør folk sånn "skjer i kveld da? fest? jeg blir med!!" Det setter meg i en ubehagelig situasjon enten ovenfor verten eller de som spør om å bli med. Hvis jeg alltid har med atpåklatter som aldri inviteres fordi de er ymse så blir ikke jeg invitert lenger heller. Jeg ekskluderer aldri noen til egne fester nettopp fordi jeg bare ikke bryr meg, men nå er det annerledes, hos en sammensveiset gjeng som vil ha god stemning... Er disse menneskene noen som ikke passer helt inn med denne gjengen du skal på fest hos? Som vert ville jeg ikke brydd meg om det kom med noen "atpåklatter" så kjekke å henge med, men skjønner om det plager deg. Du vil vel bare utvide litt horisont og ikke bare henge med de samme hele tiden. Ja presis! De passer muligens ganske dårlig inn på eurovision-fest da de ikke kan legge bort kynismen og sarkasmen for en kveld. Jeg misliker egentlig eurovision men kler meg ut med glitter og gull, heier på Rybak med disse folka fordi jeg har lyst! Det handler om å bare være litt åpen. Denne festen skal være jovial! Så er det bare irriterende at jeg gjør så mye ut av det som om det var noe veldig eksklusiv fest. Men toxic folk passer rett og slett ikke inn i kveld. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Folk på siden som ikke må ha et innlegg om en ting, men minst tre for å få fram et poeng alle tok i det første innlegget. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Mitt lokale Rema 1000 har blitt så utrolig ræva. Veldig dårlig utvalg, spesielt på øl. Faen meg latterlig. Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Mitt lokale Rema 1000 har blitt så utrolig ræva. Veldig dårlig utvalg, spesielt på øl. Faen meg latterlig. Tror det er slik over hele landet. Min Rema har kun øl av merket Bare, Tuborg og Frydenlund. Kjøleskapene der er har også vært ødelagt i snart 6 måneder så ølen er alltid lunken. Har sagt i fra om kjøleskapene sikkert 10 ganger nå. Den der bestevenn-strategien er faen meg det dummeste de har gjort noen sinne. Min lokale Kiwi som ligger vegg i vegg hadde en økning på 400 % etter hele Æ og bestevenn-fadesen til Rema. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Hvor mye kan det ha kosta? 150-200? Hva med å bruke sparing av det som motivasjon? La oss si du bruker 200 på det, da blir det 800 i måneden, 9600 i året. Kan dra på en ganske god ferie for det. Prioriterer kos i helgene fremfor en ferie anyday. Trenger jeg ferie tar jeg med meg teltet og tar en helg i marka. Nye musikkinstrumenter derimot, det burde være en ålreit motivasjon. Får en ålreit gitar hvis jeg kutter ut snop i 4 år med ditt regnestykke. 2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Når man er invitert på en fest av noen som igjen er invitert av verten. Så spør folk sånn "skjer i kveld da? fest? jeg blir med!!" Det setter meg i en ubehagelig situasjon enten ovenfor verten eller de som spør om å bli med. Hvis jeg alltid har med atpåklatter som aldri inviteres fordi de er ymse så blir ikke jeg invitert lenger heller. Jeg ekskluderer aldri noen til egne fester nettopp fordi jeg bare ikke bryr meg, men nå er det annerledes, hos en sammensveiset gjeng som vil ha god stemning... Er disse menneskene noen som ikke passer helt inn med denne gjengen du skal på fest hos? Som vert ville jeg ikke brydd meg om det kom med noen "atpåklatter" så kjekke å henge med, men skjønner om det plager deg. Du vil vel bare utvide litt horisont og ikke bare henge med de samme hele tiden.Ja presis! De passer muligens ganske dårlig inn på eurovision-fest da de ikke kan legge bort kynismen og sarkasmen for en kveld. Jeg misliker egentlig eurovision men kler meg ut med glitter og gull, heier på Rybak med disse folka fordi jeg har lyst! Det handler om å bare være litt åpen. Denne festen skal være jovial! Så er det bare irriterende at jeg gjør så mye ut av det som om det var noe veldig eksklusiv fest. Men toxic folk passer rett og slett ikke inn i kveld. Det er jo sunt og bra være åpen. Kos deg i kveld, og ha det gøy, uten dårlig samvittighet. Jeg kutter bare ut folk som ikke forstår valgene mine. jeg tenker egentlig at de bare må tåle å høre det, at du av og til må bortprioritere dem, for å prioritere andre. Der bør være en legitim sak Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Mitt lokale Rema 1000 har blitt så utrolig ræva. Veldig dårlig utvalg, spesielt på øl. Faen meg latterlig.Tror det er slik over hele landet. Min Rema har kun øl av merket Bare, Tuborg og Frydenlund. Kjøleskapene der er har også vært ødelagt i snart 6 måneder så ølen er alltid lunken. Har sagt i fra om kjøleskapene sikkert 10 ganger nå. Den der bestevenn-strategien er faen meg det dummeste de har gjort noen sinne. Min lokale Kiwi som ligger vegg i vegg hadde en økning på 400 % etter hele Æ og bestevenn-fadesen til Rema. Stemmer nok det, har heldigvis flere bedre alternativer, men rema er nærmest. Faen for en fadese. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå