Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

Jævla naboer som MÅ drikke/spille musikk hele natta så fort det er en rød dag. Klarer ikke nordmenn å ha fri uten om å drikke?

MÅ du være så kjip?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Tror heller ikke jeg ville hatt bilder av det innvendige til allmannskue, med mindre jeg var desperat etter å selge.

Eller hvis alt private eiendeler og sånt var flyttet ut allerede.

Seriøst interesserte kan be om å få det hvis de vil. Hva skal alle andre se på det for?

Dummeste jeg har hørt. Du har åpenbart ikke solgt en bolig.

Lenke til kommentar

Jævla naboer som MÅ drikke/spille musikk hele natta så fort det er en rød dag. Klarer ikke nordmenn å ha fri uten om å drikke?

MÅ du være så kjip?

Jeg ga deg upvote men for å være helt fair så er det en skikkelig dårlig drikkekultur i norge hvor det virker som om de fleste ruser seg med begge hender så fort de kan. 

Lenke til kommentar

MÅ du være så kjip?
Det går ann å kose seg utenom å spille høy musikk, faktisk..

Spesielt etter kl 00.00 natt til torsdag. Forsov meg til jobb i dag på grunn av det der?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor har eller vil folk ha hunder som står å bjeffer hele dagen og ofte hele natten? 

Kanskje verdens verste lyd??

Vanlig bjeffing av type "voff" er ille, men det aller verste er sånn høyfrekvent hyling. Nabobikkjene her kan holde på med det i flere timer. Jeg skjønner ikke at bikkjene orker det selv engang. De lider jo ikke på noe vis. De bare står der og hyler fordi det tydeligvis er kult for dem.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Det er som regel noe galt med hunder som står og uler. Tipper det er rastløshet pga mangel på mosjon.

Lenke til kommentar

Hvorfor har eller vil folk ha hunder som står å bjeffer hele dagen og ofte hele natten?

Kanskje verdens verste lyd??

"Søt, og vakthund! Jeg elsker Fido!"

Også bøir det til at de oppfordrer til det når de er valp fordi de er åh så søtt, aå sitter de der med ett lite egenskapt monster som ikke klarer å holde kjeft fordi ingen lærte dem det.

Lenke til kommentar

Det er som regel noe galt med hunder som står og uler. Tipper det er rastløshet pga mangel på mosjon.

Bingo. Hunder kan faktisk utvikle mentale problemer hvis de ikke får nok mosjon eller hjernetrim. De er smarte og trenger gjerne ett formål, en jobb, noe som holder dem aktiv så de får ut all overflødig energi. Blir faktisk litt lei meg når jeg ser folk gå rundt med husky (jeg bor i oslo sentrum omtrent) såklart er sikkert noen av dem bare på besøk, men mennesker er kjente for å velge hund utifra søthet/hva unga vil uten å sjekke om dette er en hund de faktisk burde ha.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...