Emancipate Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Når det ikke er bilder fra innsiden, skyldes det som oftest at boligens selges som totalrenoveringsprosjekt eller rivningsobjekt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Det er bare å oppgi en beskrivelse av innvendig status i annonsen, og at man kan få bilder ved henvendelse. Har sett flere gjort det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Jævla naboer som MÅ drikke/spille musikk hele natta så fort det er en rød dag. Klarer ikke nordmenn å ha fri uten om å drikke? MÅ du være så kjip? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Tror heller ikke jeg ville hatt bilder av det innvendige til allmannskue, med mindre jeg var desperat etter å selge. Eller hvis alt private eiendeler og sånt var flyttet ut allerede. Seriøst interesserte kan be om å få det hvis de vil. Hva skal alle andre se på det for? Dummeste jeg har hørt. Du har åpenbart ikke solgt en bolig. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Jævla naboer som MÅ drikke/spille musikk hele natta så fort det er en rød dag. Klarer ikke nordmenn å ha fri uten om å drikke? MÅ du være så kjip? Jeg ga deg upvote men for å være helt fair så er det en skikkelig dårlig drikkekultur i norge hvor det virker som om de fleste ruser seg med begge hender så fort de kan. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Fordi at en fyr som ikke fantes ikke spratt opp til himmelen så åpner BK 11:30 i stedet for kl 10. Makes sense? Nei. Kom dere i arbeid Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Jævla naboer som MÅ drikke/spille musikk hele natta så fort det er en rød dag. Klarer ikke nordmenn å ha fri uten om å drikke?MÅ du være så kjip?Det går ann å kose seg utenom å spille høy musikk, faktisk.. Spesielt etter kl 00.00 natt til torsdag. Forsov meg til jobb i dag på grunn av det der? 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Det er faktisk ikke lovlig heller. Kan anmeldes. 2 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Fordi at en fyr som ikke fantes ikke spratt opp til himmelen så åpner BK 11:30 i stedet for kl 10. Makes sense? Nei. Kom dere i arbeid Hva er BK? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Folk som.. nei bare glem det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Burger King. His name is Elvis, thank you very much Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Hvorfor har eller vil folk ha hunder som står å bjeffer hele dagen og ofte hele natten? Kanskje verdens verste lyd?? 8 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Sånn som hos ene naboen. Gneldrer hver gang folk passerer, mens de selv sitter på verandaen og sier hysj til den.At de vil ha det sånn lurer jeg også på. Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Windows update som står og jobber uten å vise prosent eller estimert tid. Er jo oppdateringer hele tiden. Elendig opplegg. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Hvorfor har eller vil folk ha hunder som står å bjeffer hele dagen og ofte hele natten? Kanskje verdens verste lyd?? Vanlig bjeffing av type "voff" er ille, men det aller verste er sånn høyfrekvent hyling. Nabobikkjene her kan holde på med det i flere timer. Jeg skjønner ikke at bikkjene orker det selv engang. De lider jo ikke på noe vis. De bare står der og hyler fordi det tydeligvis er kult for dem. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Det er som regel noe galt med hunder som står og uler. Tipper det er rastløshet pga mangel på mosjon. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Hvorfor har eller vil folk ha hunder som står å bjeffer hele dagen og ofte hele natten? Kanskje verdens verste lyd?? "Søt, og vakthund! Jeg elsker Fido!" Også bøir det til at de oppfordrer til det når de er valp fordi de er åh så søtt, aå sitter de der med ett lite egenskapt monster som ikke klarer å holde kjeft fordi ingen lærte dem det. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Det er som regel noe galt med hunder som står og uler. Tipper det er rastløshet pga mangel på mosjon. Bingo. Hunder kan faktisk utvikle mentale problemer hvis de ikke får nok mosjon eller hjernetrim. De er smarte og trenger gjerne ett formål, en jobb, noe som holder dem aktiv så de får ut all overflødig energi. Blir faktisk litt lei meg når jeg ser folk gå rundt med husky (jeg bor i oslo sentrum omtrent) såklart er sikkert noen av dem bare på besøk, men mennesker er kjente for å velge hund utifra søthet/hva unga vil uten å sjekke om dette er en hund de faktisk burde ha. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Så og si samtlige moderne herrefrisyrer. Stygt som faen. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå