Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 SAS sin ubrukelige bestille-flybilletter-over-internett tjeneste som ikke funker. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 At jeg får illrødt flammende utslett i hele trynet når jeg spiser kebab. Invandringens fel. 5 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Bare fordi du gjør en dårlig jobb på skolen betyr ikke det at alle andre gjør det. Gidder du virkelig å quote innlegget mitt fra mange sider tilbake? Jeg gjør ikke en dårlig jobb, men strever med å opprettholde 3'ern. Matte er ikke mitt fag, skjønner du frekkasen? Blir irritert når folk sier "bare 5-" når de vet at det er folk som sliter med enda lavere karakterer. Hvorfor det? Hvis de vanligvis ligger på 6, så er det jo "bare 5-" for de. Det kommer jo helt ann på hvor de ligger i faget fra før av. Mhm. Siden jeg linker til under må være noe av det sykeste noensinne 3 Experiments You Can Do At Home that PROVE THE EARTH IS FLAT! Why does the boy next door get a huge lump in his pants? Fy faen.. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Landover Baptist er bare trolls. Opplegget er tull. Wikipedia: The Landover Baptist Church is a fictional[1] Baptist church based in the fictional town of Freehold, Iowa. The Landover Baptist web site and its associated Landoverbaptist.net Forum are a satire of fundamentalist Christianity and the Religious Right in the United States. Endret 16. januar 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
;_; Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 ^Ja, fant det ut nå nettopp selv, synd, egentlig Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Hvis du likte siden kan du sjekke herregud.com Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) En av de mer humoristiske trådene på landoverbaptist: Minecraft: Makes children sex slaves and destroys our economy! Endret 16. januar 2011 av Dermuszdel 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 3 Experiments You Can Do At Home that PROVE THE EARTH IS FLAT! 1 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Folk som bare tenker meg meg meg meg og folk som er gjerrig med gratulasjoner. Svigerinna mi gadd ikke en gang å gratulere med med bryllupet. Er lov å være snurt da? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Bare fordi du gjør en dårlig jobb på skolen betyr ikke det at alle andre gjør det. Tenk på at folk kan ha dyskalkuli, som meg, som ligger an til å få 1. Får jeg 2 er jeg mer enn fornøyd, får jeg 3 er det som å vinne i lotto. ot: spist shitloads med komle (raspeballer for dere andre) og en kebab, ingen god kombinasjon. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Bare fordi du gjør en dårlig jobb på skolen betyr ikke det at alle andre gjør det. Tenk på at folk kan ha dyskalkuli, som meg, som ligger an til å få 1. Får jeg 2 er jeg mer enn fornøyd, får jeg 3 er det som å vinne i lotto. ot: spist shitloads med komle (raspeballer for dere andre) og en kebab, ingen god kombinasjon. Får du masse goder som gratis kalkulator fra skolen da? Og lettere karakterer. Hvis ikke er det diskriminering. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) En av de mer humoristiske trådene på landoverbaptist: Minecraft: Makes children sex slaves and destroys our economy! Denne likte jeg også: ANGRY BIRDS the SEX TRAINING GAME that is DESTROYING AMERICA Nå skal jeg opprette en profil der og trolle med falske bibelsitater, vi får se om de biter på. Endret 16. januar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Får du masse goder som gratis kalkulator fra skolen da? Og lettere karakterer. Hvis ikke er det diskriminering. De godene jeg får er lenger tid på tentamen/eksamen og en lærer som prioriterer meg fremfor de andre som sitter på en 5 og 6 i matte. Han har vel egentlig ikke lov til det, men han synes vel det er så synd i meg Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Never in my 50 years on the web have I met such horror. edit: Du skal ikke få lettere karakterer, det ville vært som å si at handicaps blir tatt hensyn til av reelle situasjoner. Det som derimot ikke skulle vært tilfellet, er at alle må ta fag de ikke vil ha. Endret 16. januar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Lettere karakterer får jeg ikke. Den høyeste karakterer jeg har oppnådd i år i matte er 1/2, resten av prøvene har jeg fått 1 på. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 stresseste? Mest stressende? Yeah, det ja Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Stilen din går nok til helvette hvis det er slik norsken din er! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Leste på Landoverbaptist og ble creeped out som faen når jeg leste brukernavnet til han ene karen. http://www.landoverbaptist.net/showpost.php?p=675661&postcount=6 28. januar 2004 ble den norskættede pinsemenighetspastoren Helge Fossmo pågrepet. Han ble mistenkt for medvirkning til drap og drapsforsøk. Via en serie sms-er skal han ha manipulert sin forhenværende elskerinne til å ta livet av hans kone. http://no.wikipedia.org/wiki/Knutby-saken 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå