Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare fordi du gjør en dårlig jobb på skolen betyr ikke det at alle andre gjør det.

Gidder du virkelig å quote innlegget mitt fra mange sider tilbake?

Jeg gjør ikke en dårlig jobb, men strever med å opprettholde 3'ern. Matte er ikke mitt fag, skjønner du frekkasen? Blir irritert når folk sier "bare 5-" når de vet at det er folk som sliter med enda lavere karakterer.

Hvorfor det? Hvis de vanligvis ligger på 6, så er det jo "bare 5-" for de. Det kommer jo helt ann på hvor de ligger i faget fra før av.

Mhm.

Siden jeg linker til under må være noe av det sykeste noensinne

3 Experiments You Can Do At Home that PROVE THE EARTH IS FLAT!

Why does the boy next door get a huge lump in his pants?

Fy faen..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Landover Baptist er bare trolls. Opplegget er tull.

Wikipedia:

The Landover Baptist Church is a fictional[1] Baptist church based in the fictional town of Freehold, Iowa. The Landover Baptist web site and its associated Landoverbaptist.net Forum are a satire of fundamentalist Christianity and the Religious Right in the United States.

Endret av Dermuszdel
Lenke til kommentar

Bare fordi du gjør en dårlig jobb på skolen betyr ikke det at alle andre gjør det.

Tenk på at folk kan ha dyskalkuli, som meg, som ligger an til å få 1. Får jeg 2 er jeg mer enn fornøyd, får jeg 3 er det som å vinne i lotto.

ot: spist shitloads med komle (raspeballer for dere andre) og en kebab, ingen god kombinasjon.

Får du masse goder som gratis kalkulator fra skolen da? Og lettere karakterer. Hvis ikke er det diskriminering.

Lenke til kommentar

Får du masse goder som gratis kalkulator fra skolen da? Og lettere karakterer. Hvis ikke er det diskriminering.

De godene jeg får er lenger tid på tentamen/eksamen og en lærer som prioriterer meg fremfor de andre som sitter på en 5 og 6 i matte.

Han har vel egentlig ikke lov til det, men han synes vel det er så synd i meg :p

Lenke til kommentar

Never in my 50 years on the web have I met such horror.

edit: Du skal ikke få lettere karakterer, det ville vært som å si at handicaps blir tatt hensyn til av reelle situasjoner. Det som derimot ikke skulle vært tilfellet, er at alle må ta fag de ikke vil ha.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Leste på Landoverbaptist og ble creeped out som faen når jeg leste brukernavnet til han ene karen.

http://www.landoverbaptist.net/showpost.php?p=675661&postcount=6

28. januar 2004 ble den norskættede pinsemenighetspastoren Helge Fossmo pågrepet. Han ble mistenkt for medvirkning til drap og drapsforsøk. Via en serie sms-er skal han ha manipulert sin forhenværende elskerinne til å ta livet av hans kone.

http://no.wikipedia.org/wiki/Knutby-saken

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...