Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

PostNord. Større drittselskap skal man lete lenge etter. At så mange nettbutikker ønsker å involvere seg med PostNord skjønner jeg ingenting av. Billigere fraktkostnader? Vel, man får stort sett det man betaler for... Bortsett fra at kundene gjerne ikke får det de har betalt for...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PostNord. Større drittselskap skal man lete lenge etter. At så mange nettbutikker ønsker å involvere seg med PostNord skjønner jeg ingenting av. Billigere fraktkostnader? Vel, man får stort sett det man betaler for... Bortsett fra at kundene gjerne ikke får det de har betalt for...

Her har jeg bare gode erfaringer med postnord. Dem leverer alltid kjapt synes jeg. Aldri hatt problemer. Kjøper ikke så ofte. Men har jo lest mange er misfornøyd med dem. Håper den forgsetter slik dem gjør her i nord. Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Selvsagt. Kjøring i fylla blir også forbudt.

Blir forbudt? Det har alltid vært forbudt.

Ikke alltid. Det ble ulovlig i 1936.

Fun Fact: Da jeg flyttet til Filippinene i 2014 var det fullstendig lovlig å kjøre i fylla. Men moroa var kortvarig, for bare noen måneder senere ble det ulovlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Har du møtt på DHL med pakker fra utlandet?  :nei:

Lenke til kommentar

Øynene renner, det kjennes som at jeg har chili inni øynene, men det er nok bare pollenallergi... Går liksom så fort fra: "Åååh, så koselig med vår blomster og fargen" til  "ååå det svir". 

Lenke til kommentar

Tror det varierer veldig fra plass til plass. PostNord er de eneste her som faktisk leverer ting på døren når når man har bestillt hjemlevering. De ringer til og med å spør når det passer at de kommer innom. Posten dukker aldri opp som avtalt, og så får man melding der de påstår at de har prøvd å ringe på døren men ingen var hjemme, og at du må hente pakken på nærmeste posthuset.

• Liker 1
Lenke til kommentar

https://www.adressa.no/meninger/ordetfritt/2018/05/08/Jeg-har-sett-folk-som-legger-ut-videoer-hvor-de-kaster-tusenlappene-opp-i-lufta-16657430.ece

Holder ungene på med disse samme gamle meningene sine enda?

"Penger er ikke det viktige i konfirmasjonen blablabla" Jo det er viktig. Ca det eneste som er viktig med en slik meningsløs dag.

Selv fikk jeg ca 4000 kr i min tid og jeg klagde ikke over at noen fikk mye, mye mer. Det er jo bra at noen får masse cash. Jeg konfirmerte meg med en gjeng kristne idioter jeg ikke snakka med, alle besteforeldrene mine var døde forrige år og alt var et eneste langt mareritt. Jeg fikk bittelitt cash og kjøpte meg en gitar. Det var det ENESTE høydepunktet.

Endret av Edgelord
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg fikk 8000, og syntes det var MYE penger. Da var jeg halvveis til ny PC, og måtte bare ta meg en sommerjobb for å få råd.

Årets konfirmanter har et snitt på 30.000 kroner. I snitt er 8400 av de fra foreldrene. Aldri i livet om jeg hadde gitt en 14-åring 8400 kroner. Det er utenfor en hver fornuft.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

For meg virker det som at inkassovarsel er blitt den nye purringa. Spesielt når selskaper som Klarna tar seg av betalinga og ikke selve butikken/leverandøren.

Feil, namsmannen er den nye purring.

2007 - Får en regning - Oi den må jeg betale asap

2009 - Oi, forfallsdato i dag. Bør betale den

2010 - Oops fikk en purring, får vel betale

2012 - Oisann, inkassovarsel! jaja da betaler jeg

2014 - Pågående inkassosak, vel da betaler jeg den nå

2015 - Varsel om rettslig pågang, vel ja da må det betales

2017 - Oversendt namsmannen? *betaler*

2018 - Tvangstrekk i lønn? Jaja. Da betaler den seg selv

Lenke til kommentar

Ifølge noen som henger på Facebook, så har visst Billy Joel bursdag i dag. Så det kommer flere kommentarer av typen GRATULERER MED DAGEN BILLY JOEL!!!!!!!!

Sannsynligheten for at Billy Joel faktisk får med seg noen av disse meldingene er vel temmelig mikroskopisk. I tillegg skrives det jo på norsk, så han ville neppe skjønt hva som egentlig står der uansett...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...