hightow Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Gamle folk og penger. Kan ikke gi dem ei knappenål uten at de skal gjøre opp for seg. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Gamle folk og penger. Kan ikke gi dem ei knappenål uten at de skal gjøre opp for seg. Den er litt både og Bestemor har betalt mange av mine turer bare ved å være passasjer, til f.eks hytta, bensinpenger og ferje Lenke til kommentar
hightow Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Det var det som var poenget. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Tømmermenn. Visste det i går når jeg tok den siste pilsen men drakk den likevel. Nå snurrer alt bare rundt og rundt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 (endret) Leide ut leiligheten min til en utlending. Den skal selges nå men han blir boende der en stund mens alt foregår, visning og slikt. Sure enough. Det lukter som en tyrkisk basaar, skulle tro det bodde 20 stk der. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig. Folk kjøper med sansene og det der er ikke gode sanseinntrykk. Og folk som sier "det har ikke noe med at han er utlending..." Jo det har det. Nordmenn lager ikke sånn mat, hva ENN det der var... Selv lukten av pinnekjøtt gir seg ganske fort i forhold. Endret 8. mai 2018 av Edgelord 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Det kan være røkelse, og da hadde jeg ærlig talt prøvd å fortelle han pent at han må slutte å tenne dem opp. Men ja, maten vi spiser påvirker hvordan vi lukter, nordmenn kan lett lukte sur melk feks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Lukter nordmenn lettere sur melk enn andre folk? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 (endret) Jepp. Edit: Er sjeldent da. Så dere kan alle senke skuldrene Mest sannsynlig Endret 8. mai 2018 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Utlendinger sier nordmenn ofte lukter yoghurt eller melk fordi vi som regel får i oss mer melkeprodukt enn andre nasjoner. Vi kjenner det jo ikke selv. På samme måte som tyrkere lukter kebab. Tror ikke de går rundt å tenker "shit, jeg stinker babb ass!" Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Hvordan lukter melk? Kjenner ikke noen lukt av det. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Hvordan lukter melk? Kjenner ikke noen lukt av det. Har du noensinne glemt en kartong med melk bakerst i kjøleskapet i ett par ekstra uker? 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Tyver på kontoret. Jeg ble frastjålet mitt forrige sett med øreplugger. Etter det begynte jeg å legge ørepluggene ned i vesken jeg har under pulten min, i steden for å la de ligge oppe på pulten. I går når jeg var klar til å gå så jeg ørepluggene på pulten, men tenkte at det går bra å la de ligge der bare én natt. Kommer på jobb i dag, så er de borte. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Hvordan lukter melk? Kjenner ikke noen lukt av det. Har du noensinne glemt en kartong med melk bakerst i kjøleskapet i ett par ekstra uker? Mmm..nei, tror ikke det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 At det ikke er større fokus på bloggere som eksponerer barna sine noe så jævlig for å tjene penger og øke «kjendisstatus». Er jo regelrett misbruk av barna sine måten de krenker barnas rett til privatliv på. Burde meldes til BVT alle som en.... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Tyver på kontoret. Jeg ble frastjålet mitt forrige sett med øreplugger. Etter det begynte jeg å legge ørepluggene ned i vesken jeg har under pulten min, i steden for å la de ligge oppe på pulten. I går når jeg var klar til å gå så jeg ørepluggene på pulten, men tenkte at det går bra å la de ligge der bare én natt. Kommer på jobb i dag, så er de borte. Også fant jeg de i vesken etter å ha sendt en passiv-aggresiv epost til hele avdelingen ... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 At det ikke er større fokus på bloggere som eksponerer barna sine noe så jævlig for å tjene penger og øke «kjendisstatus». Er jo regelrett misbruk av barna sine måten de krenker barnas rett til privatliv på. Burde meldes til BVT alle som en.... Kvalmt. Samme med folk som har profilbilde av barna sine, adressen sin offentlig, og skal være så drittsekk som overhode mulig mot folk på nettet med denne profilen fordi "muh freedom". Samfunnet er skapt av og for voksne og altfor mange ser på barn som eiendom, ett tilbehør å vise frem. Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Barn er jo nesten likestilt med en veskehund hos noen. Kjenner ihvertfall en familie som doller og bærer rundt på barna som om det skulle vært en chiuaua-hund i ei veske fra Prada. Sykt at å adoptere en hund eller katt fra dyrebeskyttelsen skal være så vanskelig, mens det å legge seg på rygg og lage et barn tar ett minutt og tre hjerneceller men det kan hvem som helst gjøre. 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Skal den såkalte sengelappen bli en realitet? At man ikke kan ha sex uten sertifikat? Sounds like a plane. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Blir du fratatt lappen for råkjøring da? Eller å komme for fort? 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Selvsagt. Kjøring i fylla blir også forbudt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå