Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leide ut leiligheten min til en utlending. Den skal selges nå men han blir boende der en stund mens alt foregår, visning og slikt.

Sure enough. Det lukter som en tyrkisk basaar, skulle tro det bodde 20 stk der. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig.

Folk kjøper med sansene og det der er ikke gode sanseinntrykk.

Og folk som sier "det har ikke noe med at han er utlending..."

Jo det har det. Nordmenn lager ikke sånn mat, hva ENN det der var...

Selv lukten av pinnekjøtt gir seg ganske fort i forhold.

Endret av Edgelord
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Utlendinger sier nordmenn ofte lukter yoghurt eller melk fordi vi som regel får i oss mer melkeprodukt enn andre nasjoner. Vi kjenner det jo ikke selv.

På samme måte som tyrkere lukter kebab. Tror ikke de går rundt å tenker "shit, jeg stinker babb ass!"

Lenke til kommentar

Tyver på kontoret.

Jeg ble frastjålet mitt forrige sett med øreplugger. Etter det begynte jeg å legge ørepluggene ned i vesken jeg har under pulten min, i steden for å la de ligge oppe på pulten.

I går når jeg var klar til å gå så jeg ørepluggene på pulten, men tenkte at det går bra å la de ligge der bare én natt. Kommer på jobb i dag, så er de borte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

At det ikke er større fokus på bloggere som eksponerer barna sine noe så jævlig for å tjene penger og øke «kjendisstatus». Er jo regelrett misbruk av barna sine måten de krenker barnas rett til privatliv på. Burde meldes til BVT alle som en....

Lenke til kommentar

Tyver på kontoret.

Jeg ble frastjålet mitt forrige sett med øreplugger. Etter det begynte jeg å legge ørepluggene ned i vesken jeg har under pulten min, i steden for å la de ligge oppe på pulten.

I går når jeg var klar til å gå så jeg ørepluggene på pulten, men tenkte at det går bra å la de ligge der bare én natt. Kommer på jobb i dag, så er de borte.

Også fant jeg de i vesken etter å ha sendt en passiv-aggresiv epost til hele avdelingen ...

Lenke til kommentar

At det ikke er større fokus på bloggere som eksponerer barna sine noe så jævlig for å tjene penger og øke «kjendisstatus». Er jo regelrett misbruk av barna sine måten de krenker barnas rett til privatliv på. Burde meldes til BVT alle som en....

Kvalmt. Samme med folk som har profilbilde av barna sine, adressen sin offentlig, og skal være så drittsekk som overhode mulig mot folk på nettet med denne profilen fordi "muh freedom". 

Samfunnet er skapt av og for voksne og altfor mange ser på barn som eiendom, ett tilbehør å vise frem. 

Lenke til kommentar

Barn er jo nesten likestilt med en veskehund hos noen. Kjenner ihvertfall en familie som doller og bærer rundt på barna som om det skulle vært en chiuaua-hund i ei veske fra Prada. Sykt at å adoptere en hund eller katt fra dyrebeskyttelsen skal være så vanskelig, mens det å legge seg på rygg og lage et barn tar ett minutt og tre hjerneceller men det kan hvem som helst gjøre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...