Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Når dama er så flink innen noe at man begynner bare å grine som en unge, faen What? Lenke til kommentar
m20k Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 At jeg har lett etter sommeren hele vinteren/våren. I dag opplevde jeg skikkelig sommervær, og klagde fordi det var alt for varmt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Når dama er så flink innen noe at man begynner bare å grine som en unge, faenWhat? Hun har et talent for noe som påvirker følelsene til folk. Jeg gjetter på en form for kunst (dans/drama/musikk). Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Når dama er så flink innen noe at man begynner bare å grine som en unge, faenWhat? Hun har et talent for noe som påvirker følelsene til folk. Jeg gjetter på en form for kunst (dans/drama/musikk). Njaa, det er sprangridning. Men jeg er irriterende lettrørt da, så når hun bare knuser konkurransen og ser helt flawless ut i de klærne... Og hun har valgt å være med MEG av alle. Fyfaen jeg blir stolt 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Når dama er så flink innen noe at man begynner bare å grine som en unge, faenWhat? Han begynte å gråte mens dama gav BJ? 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Hvem bruker pisken hjemme? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Serier på DVD, hvor en må bytte plate hele tiden Men for dyrt med seriene på Blu-Ray Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 ojjo jj ojj, hvor skal jeg starte << Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Alt har blitt så komplisert. Lenke til kommentar
...... Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Helvetes forbanna drittunger til naboen. Roper og hyler og leker med ball rett utenfor soveromsvinduet fra klokka 9 på en lørdag. Kjempeherlig når man har vært en tur ut på byen kvelden før. Får si ifra for n-te gang. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Om det er så skjøre tilstander får man sette i ørepropper når man legger seg. Fra klokka 9 så synes jeg det er helt innafor at unger skal få lov å bråke litt på sin eiendom. 4 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Rule of thumb er 12 på søndag. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Så ungene må vente til midt på dagen med å leke ute fordi naboen skal sove av seg fylla? Riktig... 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Det er vel noe som heter at en ikke skal bråke i det hele tatt på Søndager 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 For det første var det ikke det som var tema akkurat her uansett, og for det andre så er det ikke noe vits i å beholde tullete lover og normer bare fordi det "alltid har vært sånn". Hva slags lyd, på hvor mange desibel, skal klassifiseres som bråk, og av hvem? 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 All lyd over normal snakking er bråk, men synes det holder å være stille til 11, da kirken da uansett vekker alle med klokkene sine Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Motorsag er definitivt bråk. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Alkiser som er Admins i div Facebook grupper og andre forum. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 All lyd over normal snakking er bråk, men synes det holder å være stille til 11, da kirken da uansett vekker alle med klokkene sine Er ingen kirke som hadde vekt meg med klokkene sine. Jeg synes at unger som leker klokka 9 på morran er godt innafor hva som er rimelig å forvente når man bor med andre mennesker rundt seg. Om det blir for mye synes jeg man må ta noen personlige grep, f.eks. ørepropper/lydisolere huset bedre eller flytte til en mer øde plass. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå