Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når dama er så flink innen noe at man begynner bare å grine som en unge, faen

What?

Hun har et talent for noe som påvirker følelsene til folk. Jeg gjetter på en form for kunst (dans/drama/musikk).

Njaa, det er sprangridning. Men jeg er irriterende lettrørt da, så når hun bare knuser konkurransen og ser helt flawless ut i de klærne... Og hun har valgt å være med MEG av alle. Fyfaen jeg blir stolt

• Liker 1
Lenke til kommentar

Helvetes forbanna drittunger til naboen. Roper og hyler og leker med ball rett utenfor soveromsvinduet fra klokka 9 på en lørdag. Kjempeherlig når man har vært en tur ut på byen kvelden før. Får si ifra for n-te gang.

Lenke til kommentar

For det første var det ikke det som var tema akkurat her uansett, og for det andre så er det ikke noe vits i å beholde tullete lover og normer bare fordi det "alltid har vært sånn". Hva slags lyd, på hvor mange desibel, skal klassifiseres som bråk, og av hvem?

• Liker 2
Lenke til kommentar

All lyd over normal snakking er bråk, men synes det holder å være stille til 11, da kirken da uansett vekker alle med klokkene sine

Er ingen kirke som hadde vekt meg med klokkene sine. Jeg synes at unger som leker klokka 9 på morran er godt innafor hva som er rimelig å forvente når man bor med andre mennesker rundt seg. Om det blir for mye synes jeg man må ta noen personlige grep, f.eks. ørepropper/lydisolere huset bedre eller flytte til en mer øde plass.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...