Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

De voksne er likevel fokuset. Kommentaren om buekorps var mer sånn, hva faen er det for noe opplegg?

Lenke til kommentar

Nå skal de lage nye midtstriper i Melhus sentrum, men fartshumpene skal de ikke fikse, så de midtstripene er borte i løpet av året fordi "alle" kjører med hjulet på stripen, fordi humpene har forferdelig hjulspor, hvor asfalten er lavere ned enn brosteinen som er lagt på tvers

Lenke til kommentar

Folk som ikke gidder å si ifra på en ordentlig måte direkte til dem det gjelder, dersom noen bråker eller oppfører seg veldig irriterende...

Isteden begynner de å sukke tungt, og himle med øynene. Men så snart "irritasjonsmomentet" har forlatt rommet begynner baksnakkingen...

Lenke til kommentar

Folk som ikke gidder å si ifra på en ordentlig måte direkte til dem det gjelder, dersom noen bråker eller oppfører seg veldig irriterende...

Hvis folk ikke ønsker/skjønner å ta hensyn uten at noen sier ifra, så endrer ikke dette seg av at man sier ifra. Personen må selv endre holdningene sine.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tabuet som er selvmord.

Personen ville ikke leve eller var for fucked til å tenke klart.

Det uansett lov å ikke leve.

Er det rart at ingen får vite noe før det er for sent?

Nei for alle bare klekker helt når det temaet nevnes.

Og alle med selvmordstanker tror de er freaks

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Hvis folk ikke ønsker/skjønner å ta hensyn uten at noen sier ifra, så endrer ikke dette seg av at man sier ifra. Personen må selv endre holdningene sine.

Dette er noe av det dummeste jeg har hørt. Folk endrer seg ikke om du ikke ber dem.

Lenke til kommentar

True dat Emancipate.  

Lenke til kommentar

Ungen til naboen klikka tydeligvis i vinkel ute på terrassen og skrek og hylte begynte og ødela en perfekt recording jeg var i gang med på gitar.

Jaja, sorry naboer, ikke vits å klage på meg i kveld når jeg kommer til å gjøre et nytt forsøk etter at ungene deres har lagt dere. Skal holde på i noen timer utover natten bare for å glede dere alle sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...