Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

snip

Den beste måten å forklare hva hun gjør på er å forklare det slik; hun er en unge som ikke vil leke med en spesifikk leke, men så fort noen andre begynner å leke med den blir hun eiersjuk og sjalu og vil plutselig ha den igjen. Drit i å være leketøyet hennes som sitter på gress for henne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er feit og for "lat" til å gjøre noe med det

Jeg legger planer og sånn, både for å gå turer og for å lage treningsrom, men det blir bare med tanken og det hjelper ikke mye på vekten.

You cant outrun a bad diet. Slanking foregår hovedsakelig på kjøkkenet. 

Betyr det at jeg må bære romaskinen ned på kjøkkenet? :tease:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er feit og for "lat" til å gjøre noe med det

Jeg legger planer og sånn, både for å gå turer og for å lage treningsrom, men det blir bare med tanken og det hjelper ikke mye på vekten.

You cant outrun a bad diet. Slanking foregår hovedsakelig på kjøkkenet. 

Betyr det at jeg må bære romaskinen ned på kjøkkenet? :tease:

Ja! Så bærer du den opp igjen, så ned igjen, så opp igjen, så lunsj.

• Liker 1
Lenke til kommentar

snip

Den beste måten å forklare hva hun gjør på er å forklare det slik; hun er en unge som ikke vil leke med en spesifikk leke, men så fort noen andre begynner å leke med den blir hun eiersjuk og sjalu og vil plutselig ha den igjen. Drit i å være leketøyet hennes som sitter på gress for henne. 

Sånne folk som henne er verste sorten. Dybden i slike mennesker er ikke stort mer enn et lag med sminke og lidenskapen er posering på instagram

Endret av Edgelord
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Folk som mener det er moralsk rett å drepe dyr for egen nytte.

Ønsker De bevis på at det er meningen at vi skal drepe dyr for egen nytte?

Lenke til kommentar

Det blir kostbart og ineffektivt for landet når halve mai måned ligger brakk.

Er en del veiarbeid i området. Når det er en rød dag og en innklemt, står det omtrent stilt hele uka.

Var mange som var syk på Mandag

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

At så mange røde dager ødelegger mai måned. Alt blir bare avbrudd og rot.

Og generelt, har vi alt for mye fri her i landet. Svære betalte ferier, permisjonsordninger og en rekke unøvendige røde dager.

Ingenting som er for mye fri. Om jeg hadde fått utbetalt 25K hver måned uten å jobbe hadde jeg aldri jobbet en dag i livet igjen.

Forøvrig er røde dager det som gjør det verdt å jobbe turnus.

Endret av Slettet-3RYwwc
Lenke til kommentar

VG. Supermodell skilles fra musikerektemann. Så to helt ukjente folk skiller seg. FRONT PAGE!

Den mest leste artikkelen i VGs historie: Tone Damli er gravid

Det sier ganske mye om hvem som leser VG.

Er det sant? Betviler det ikke, men sier litt om hvorfor VG ligner med og mer på Se og Hør. Kan fortsatt ikke huske å ha lest en interessant dybdeartikkel fra VG. Når de lanserte VG+ syns jeg å huske at det skulle være stedet for dybdeartiklene, men nå er jo alle VG+ artikler bare artikler av typen; slik får du six-pack til sommeren!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...