Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Kineserenes behandling av dyr, spesielt hunder. Total mangel på noe form for følelser. Hadde jeg bevitnet noe sånt ville jeg blitt drapsmann, feige fitter.

Også halalslakting, ren tortur. Kun pga en fuckings syk ideologi. Burde vært ulovlig å selge og utføre i Norge og vesten generelt. Fuck off til neandertalerlandene om dere absolutt skal leve som dere gjorde for 3000 år siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kineserenes behandling av dyr, spesielt hunder. Total mangel på noe form for følelser. Hadde jeg bevitnet noe sånt ville jeg blitt drapsmann, feige fitter.

Også halalslakting, ren tortur. Kun pga en fuckings syk ideologi. Burde vært ulovlig å selge og utføre i Norge og vesten generelt. Fuck off til neandertalerlandene om dere absolutt skal leve som dere gjorde for 3000 år siden.

Så og si alt kjøtt i norske butikker er halalslaktet. Bortsett fra svin da, selvsagt.

Lenke til kommentar

Så og si alt kjøtt i norske butikker er halalslaktet. Bortsett fra svin da, selvsagt.

I know. Synes det er latterlig.

Lenke til kommentar

Synes det er kjempebra. Eneste forskjellen er at en imam leser opp noen fraser fra koranen før dyret slaktes. For de som ikke trur på islam, så er det ingen forskjell, og for de som trur på islam, så trenger ikke de tenkte noe over det når de handler i butikken. Win-win.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Nå blandes det godt her. Norsk kjøtt som er halal er kun utsatt for noen religiøse fraser fra en imam. Det slaktes ikke på tradisjonelt halalvis der dyret blør ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Er det mulig. En times rundtur i Groruddalen og de tror de har fått et "godt innblikk".

Forøvrig er jeg dritt lei av alle som bor utenfor Oslo som skal ha en mening om hvor jævlig Oslo har blitt basert på hva de leser av clickbait oppslag i mediene.

Lenke til kommentar

Nå blandes det godt her. Norsk kjøtt som er halal er kun utsatt for noen religiøse fraser fra en imam. Det slaktes ikke på tradisjonelt halalvis der dyret blør ut.

Det er den måten jeg snakker om som jeg hater. Om en eller annen religiøs galing babler noe svada driter jeg i, sålenge de drepes på en nogenlunde normal måte.

Lenke til kommentar

Jobbet som tømrer i 5 år i oslo, mange av proskektene var på østkanten. Ikke én gang følte jeg meg utrygg. Ikke én gang hadde jeg kjipe opplevelser med utlendinger. De verste folkene var ressurssterke etniske nordmenn i 30 årene samt vestkantfruer. De krevde mest, var minst takknemlig og klaget mest over småting.

Hos utlendinger har jeg ved flere anledninger fått mat og småretter fra landene de kom fra.

De som er så forbanna kritiske til innvandring må faen meg vokse opp og skjerpe seg. Det er flaut å se hva enkelte lirer av seg. Det er rasisme ikledd fremmedfrykt og patriotisme.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Folk som ignorerer setningsoppbygning.

F.eks. ikke bruker stor bokstav i begynnelsen av en setning og punktum på slutten.

Resultatet er en lang rekke med ord, bundet sammen med "," her og der.

Det gjør meningen vanskelig å forstå for fossiler med svekket kognitiv evne.

Lenke til kommentar

Har skjult bursdag på facebook, men folk skriver på veggen min likevel........

Vennene dine vet når du har bursdag, må ta det som et kompliment

Det skal jeg gjøre.

Jeg er jo fylt med selv-forakt så bursdagen min er bare eeeh nei

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...