Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Har blitt kjent med ei som er skikkelig skolenerd. Snakker ikke noe annet enn hvor mye hun leser, hva hun leser, når hun leser, snapper meg hver gang hun leser... Jeg var interessert i det hun studerer da hun først begynte å prate om det, men det er fryktelig slitsomt at hun snakker om det hele tiden. 

"Åh, det er så dårlig vær i dag så da må jeg sitte inne og lese. Håper det er litt bedre vær i morgen så jeg kan sitte ute og lese".

Dette er ei jente jeg aldri kommer til å falle for. Hun sa til og med at hun blir mer tilfredsstilt av å lese enn å ha sex, så det har blitt lite sex i de forholdene hun har vært i. Run, Forrest, run!

wow, snakk om å gjøre seg turn off.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan BT vite at de har fått i seg "et av verdens farligste dop" når legene de snakket med ikke ville uttale seg. Det er jo helt åpenbart bare synsing fra BT.

Medias omtale av narkotika irriterer meg. De sprer livsfarlig propaganda.

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan kan BT vite at de har fått i seg "et av verdens farligste dop" når legene de snakket med ikke ville uttale seg. Det er jo helt åpenbart bare synsing fra BT.

Det er et sitat fra russepresidenten, ikke BTs mening.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

Medias omtale av narkotika irriterer meg. De sprer livsfarlig propaganda.

Skulle til å kommentere det samme. Hasj, kokain og mdma ble nevnt lengre ned. Fort gjort at uvitende folk konkluderer med at en av de går under kategorien "verdens farligste". De vil ikke informere, bare skremme. Journalister har gjort yrket sitt til noen av de minst respekterte yrkene imo. Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Har blitt kjent med ei som er skikkelig skolenerd. Snakker ikke noe annet enn hvor mye hun leser, hva hun leser, når hun leser, snapper meg hver gang hun leser... Jeg var interessert i det hun studerer da hun først begynte å prate om det, men det er fryktelig slitsomt at hun snakker om det hele tiden.

"Åh, det er så dårlig vær i dag så da må jeg sitte inne og lese. Håper det er litt bedre vær i morgen så jeg kan sitte ute og lese".

Dette er ei jente jeg aldri kommer til å falle for. Hun sa til og med at hun blir mer tilfredsstilt av å lese enn å ha sex, så det har blitt lite sex i de forholdene hun har vært i. Run, Forrest, run!

Er nok større sjanse for at hun gjør verden til et bedre sted enn oss sexslaver :-)

Lenke til kommentar

Mobilen min gikk til helvete, mista nesten streaken og rødt hjerte med ei. Måtte logge inn på snap på nettbrett...

Du kødder nå? Er du 14 år?

Folk som bryr seg om snapchat-streaks irriterer meg.

Er 27. Streak er ikke så viktig, men rødt hjerte på snap er faktisk en big deal - viktigere enn det meste i samfunnet.

Lenke til kommentar

Journalister har gjort yrket sitt til noen av de minst respekterte yrkene imo.

Eh, nei. Det er folket som har bestemt at de liker propagandafylt, sensasjonell dritt istedenfor ekte nyheter. Journalismen dør ut fordi folk heller vil klikke seg inn på click bait titler og lese om paradise hotel deltagerne som var med for førti år siden. Jeg hater den generelle befolkningen for å være ærlig. Hvit, svart, handikappet, transseksuell, homofil, ung, gammel, fattig, rik, jeg hater dere alle like mye-

• Liker 3
Lenke til kommentar

Sant.. Angrep muligens saken fra feil side. Er vel forbrukerne sin feil at de ikke tjener penger på skikkelige nyheter. Men igjen, det virker som om de trives i situasjonen de er i. Det er sikkert mye lettere å skrive om overfladisk piss enn å gå dypt inn i en sak.

Endret av Kjetil_90
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Prismatch på Elkjøp.

Har jeg misforstått helt?

Kjøpte en iPad for 3.389,- i mars.

Den koster 3.190,- på Power nå, og jeg var innom på Elkjøp med kvittering.

Da sa han i data/nettbrett-avdelingen at Power bare hadde den inne i Sandefjord, og da kom jo bensinkostnader til å spise opp mellomlegget i seg selv.

Da måtte jeg spørre ham om han seriøst mente at prisgarantien gikk ut på at jeg skulle komme tilbake med produktet og heve kjøpet, for deretter å kjøre til konkurrenten og handle det der istedet.
"Ja" var svaret.

Jeg trodde de garanterte å være lavest på pris i 50 dager etter salget, og at de ville gi meg mellomlegget om det dukket opp billigere noe sted?

Irriterer meg også at jeg ikke var på ballen den ene dagen da Dustin Home hadde den til 2.590,- ...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...