Gjest medlem-1432 Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Bare folk med mindre IQ som liker å påstå noe annet. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Bare folk med mindre IQ som liker å påstå noe annet. IQ er kun et system for å måle evnen til å løse IQ-tester. Sier fint lite om intelligens 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 ...sier folk med lite IQ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 ...sier folk med lite IQ Believe this if you will 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Det var vel strengt tatt for å få fram hvor toskete innlegget ditt var, noe jeg trodde var ganske tydelig. Slapp av, han fekk det fram heilt på eigen hand. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 ...sier mannen som føler seg truffet. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Gypsy, det er dessverre lite samanheng mellom IQ og faktisk intelligens. IQen kan sjølvsagt hjelpe betre på somme område. Men mange områder både innanfor vitskap og andre ting har lite med kor fort du kan finne neste geometriske figur i ei rekke. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Høy IQ og gode matteegenskaper trenger ikke nødvendigvis å gå hånd i hånd. Det er en god bit matte jeg ikke forstår noe av, men sist gang jeg tok IQtest var resultatet 140, noe som er godt over gjennomsnittet. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 www.freeiqtesttotallyreal.com gjelder ikke Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Du skal ta IQ testene med en klype salt. Obvious. :!: Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 IQ-tester er noe av det stresseste( :!: ) jeg vet om... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 www.freeiqtesttotallyreal.com gjelder ikke Nå kostet den penger. Du skal ta IQ testene med en klype salt. Obvious. Om du scorer høyt, enig. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 stresseste? Mest stressende? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Jag har prövat Science illustrateds IQ-test. Jag fick 112 i IQ vilket jag är förnöjd med. Vi nordbor har ju bland de högsta IQ-resultaten i världen. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Får bare 5 i terminkarakter i matte BARE? BARE? Sa du motherfuckings BARE? Ligger ann til å få 2'er. Kanskje en 3'er, kommer ann på hvordan prøven i dag gikk. Bare fordi du gjør en dårlig jobb på skolen betyr ikke det at alle andre gjør det. 2 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Bare fordi du gjør en dårlig jobb på skolen betyr ikke det at alle andre gjør det. Gidder du virkelig å quote innlegget mitt fra mange sider tilbake? Jeg gjør ikke en dårlig jobb, men strever med å opprettholde 3'ern. Matte er ikke mitt fag, skjønner du frekkasen? Blir irritert når folk sier "bare 5-" når de vet at det er folk som sliter med enda lavere karakterer. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Bare fordi du gjør en dårlig jobb på skolen betyr ikke det at alle andre gjør det. Veldig dårlig av deg å automatisk anta at dette har noe med dårlig egeninnsats å gjøre. Noen har bare større problemer enn andre med realfag. Jeg har 3,0 i snitt fra ungdomsskolen og stort fornøyd med det. Jeg har også gått 2 år fagskole og har med tanke på bokstavkarakterer vansker med å skrive et snitt derfra, men jeg vil vel anta jeg kan si et snitt på en sterk B Problemer med å takle realfag kan gå på manglende egeninnsats, såvel som manglende forståelsesevne. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Bare fordi du gjør en dårlig jobb på skolen betyr ikke det at alle andre gjør det. Gidder du virkelig å quote innlegget mitt fra mange sider tilbake? Jeg gjør ikke en dårlig jobb, men strever med å opprettholde 3'ern. Matte er ikke mitt fag, skjønner du frekkasen? Blir irritert når folk sier "bare 5-" når de vet at det er folk som sliter med enda lavere karakterer. Hvorfor det? Hvis de vanligvis ligger på 6, så er det jo "bare 5-" for de. Det kommer jo helt ann på hvor de ligger i faget fra før av. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 At jeg får illrødt flammende utslett i hele trynet når jeg spiser kebab. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå