Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når blir det da lov med surrogati?

Likestilling er at kvinner og menn har like rettigheter og muligheter innen alle vesentlige livsområder.

Forhåpentligvis snart. Men Norge er veldig lite progressive, og ingen lover blir vedtatt før de har blitt prøvd ut andre steder i mange år. (Helst i USA). Norges lover er noe dritt noen ganger, og ingen ser ut til å bry som om å forbedre dem.

Og å adoptere som enslig er i mange land klin umulig.

Det burde bli mye lettere å adoptere.

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis, nei. Og spesielt ikke når hundretusener av barn venter på å bli adoptert. 

Er visst veldig vanskelig å få adoptert i norge. De har så mange krav at jeg føler at ungene det gjelder hadde hatt det bedre hvis det ikke var så strengt. Man må basically være perfekt og litt ekstra også enda litt til for å få lov til å adoptere i norge.

Det er også et godt poeng. Bare det å få en katt i fra dyrebeskyttelsen er et mareritt i dette landet.

Hadde en venninne som ikke fikk adoptere fordi hun bodde i 8ende etasje. Jente i fast jobb med langt over gjennonsnittet i lønn som raskt fant seg HUS noen korte år etterpå i ett flott område som er perfekt for katt. Jeg har mistet tiltroen jeg hadde til dyrebeskyttelsen, det føles veldig ofte som om de vil beholde enkelte katter og gjør det ekstra vanskelig for folk å adoptere dem. Deres fokus burde jo være å finne gode for alltid- hjem, ikke PERFEKTE hjem, og så frigjøre plassen til alle de kattene som virkelig trenger plassen. Hører støtt og stadig om at det er krise og at de har fult opp.. kanskje de ikke hadde vært fult opp og kanskje de kunne reddet flere dyr hadde de ikke hatt idiotiske krav som diskvalifiserer de aller fleste som vil ha katt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde en venninne som ikke fikk adoptere fordi hun bodde i 8ende etasje. (...)

Noe så teit.

I mange land tenker de helt motsatt. Man blir sett på som en uforsvarlig katteier dersom man lar katten gå utendørs. Katter skal kun være inne.

Selv mener jeg det er helt opp til eieren om katten skal gå ute eller inne, og det burde ikke dyrebeskyttelsen ha noe med.

• Liker 1
Lenke til kommentar

At jeg for 3. gang på 3 måneder må forklare til naboen at det IKKE er greit å ha stinkende poser med restavfall liggende i fellesgangen i flere dager.... Gå ned i søppel containeren med den forpulte søpla di eller ha den lagret inne hos deg selv om du virkelig ikke gidder å gå ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har blitt kjent med ei som er skikkelig skolenerd. Snakker ikke noe annet enn hvor mye hun leser, hva hun leser, når hun leser, snapper meg hver gang hun leser... Jeg var interessert i det hun studerer da hun først begynte å prate om det, men det er fryktelig slitsomt at hun snakker om det hele tiden. 

"Åh, det er så dårlig vær i dag så da må jeg sitte inne og lese. Håper det er litt bedre vær i morgen så jeg kan sitte ute og lese".

Dette er ei jente jeg aldri kommer til å falle for. Hun sa til og med at hun blir mer tilfredsstilt av å lese enn å ha sex, så det har blitt lite sex i de forholdene hun har vært i. Run, Forrest, run!

Lenke til kommentar

Ja, bruker det ofte. Fungerer litt, men klarer ikke ta det verste. Øregangen er alt for trang. Så trangt at det ikke er plass til en bomullspinne. Den stopper ved inngangen til øret.

Jeg hadde blitt gal. Jeg bruker hørselsvern en del, og da svetter jeg en del i øret.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...