Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Musen har begynt å "klikke"

Ikke alltid den reagerer når jeg trykker på museknappen og andre ganger blir det dobbeltklikk

Trådløs, hvor mottaker er 30cm borte fra musen og nettopp skiftet batteri da jeg trodde det var årsaken

Bryteren er gåen. Velkjent problem med Logitech.

• Liker 1
Lenke til kommentar

At jenter gjør det slutt eller slutter å skrive med deg fordi du har dine svake sider. Uansett hvor mye positivt man har i seg, veier det aldri opp for det negative.

Jeg har datet flere jenter som har sine negative egenskaper, men det positive veier opp for det da jeg vet at ingen er perfekte.

Hun jeg datet nå kunne nesten aldri være med meg da jeg spurte. Hun spurte dog ofte om å henge med meg, og viste tydelig interesse. Jeg sluttet å ta initiativ siden hun bestandig sa nei da jeg spurte, men plutselig en dag ble hun sur og mente at jeg aldri tok initiativ. Etter det spurte jeg igjen og igjen, men hun sa bestandig at hun var sliten, kan ta det en annen dag osv. Allikevel orket hun å henge med andre.

For noen dager siden spurte jeg om det var noe i veien og spurte hvorfor hun plutselig aldri kunne finne på noe med meg. Da eksploderte hun og sa at hun ikke tror dette funker pga ditten og datten. Det var bare et spørsmål, og jeg maste ikke heller.

I natt fikk jeg snap hvor hun kyssa en annen i fylla osv, noe som gjorde veldig vondt da jeg har følelser for henne (er bare et par dager siden hun gjorde det "slutt"). Gadd ikke svare på den, men det var veldig unødvendig og det gjorde utrolig vondt.

Jeg føler meg som en Lami v.2, men han forstår meg sikkert. Noen jenter er så kalde. Hadde jeg holdt på med ei og sagt at jeg ikke har følelser mer, hadde jeg aldri sendt bilder av at jeg kysser en annen jente når jeg vet at hun fortsatt har følelser for meg.

3 måneder bortkasta.

Endret av m20k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nordmenns smaksløker irriterer. Butikken er overfylt av smaksløs mat. Det finnes faktisk flere typer krydder enn salt og pepper.

Noe annet snodig er at jalapenjos ikke befinner seg sammen med den øvrige hermetiserte eller syltede maten, nei, den står i 'taco-hyllen', som av en eller annen grunn er sin egen hylle med alt taco.

Å, skjønner, så da står kikerter i falaffel-hyllen? Nei, det finnes bare en spesialisert hylle, og den er taco.. Nordmenn az.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Er ikke lenge før vi skriver Tako med K og anser det som en nasjonalrett. Norsk tako smaker som 0.04% så godt som ordentlig Taco.

Liker ikke hvordan hele norges befolkning bare "våkner" opp samtidig og sier "nå kan man lage taco av andre ting..."

Yes. Det kan du. Ikke bare kjøttdeig og tacokrydder nei. Du kan faktisk lage det av mye forskjellig.

Og dette visste ikke kjernefamilien NOE om før media sa det til dem.

Jeg er så kvalm av den saktegående kollektive bevisstheten som bare sluker i seg alt som er "trendy" for det står i massemediene.

Samme greia med burger og studenter. "vanlig BURGER??? det skal være gourmetburger nå..." *7 restauranter åpner samtidig i trondheim med kullgrillede burgere og brioche-bunn, stappfulle av studenter dag ut og dag inn*

• Liker 3
Lenke til kommentar

Stekt pommes frites og pølser er ikke akkurat kjøleskapmat som kan spises dagen etter..

Eller pommes noisettes  :hm:  de smaker veldig godt varme, men ikke såå godt når de har blitt kalde.  i motsetning til mye annen mat som i versta fall kan smake OK avkjølt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...