Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Er jo det da? Kalde pølser er digg. Chips derimot kan jeg være mer enig i Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 (endret) Jeg setter alt av rester i kjøleskapet, uansett hva det er. Alt fungerer dagevis/ukevis etterpå. Endret 27. april 2018 av Skogslik 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Er vel bare å freske det opp på stekepannen litt. Ser ikke problemet i det hele tatt 3 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 (endret) Påmmfrien jeg ikke spiser opp får seg en runde i stekepanna dagen etter. Null stress. Dette gjelder da ovnsstekt. Vet ikke om det funker like bra om den er frityrstekt. Uansett dumt å kaste helt brukbar mat. Endret 27. april 2018 av Kjøleskap Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Kaster aldri noe. Rester går i kjøleskap. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Musen har begynt å "klikke" Ikke alltid den reagerer når jeg trykker på museknappen og andre ganger blir det dobbeltklikk Trådløs, hvor mottaker er 30cm borte fra musen og nettopp skiftet batteri da jeg trodde det var årsaken Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Trådløse perifere enheter er en farse. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Musen har begynt å "klikke" Ikke alltid den reagerer når jeg trykker på museknappen og andre ganger blir det dobbeltklikk Trådløs, hvor mottaker er 30cm borte fra musen og nettopp skiftet batteri da jeg trodde det var årsaken Bryteren er gåen. Velkjent problem med Logitech. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Selgere som kommer mannsterke og ringer på på 4 nabohus samtidig. Ingenting som er så effektivt som gruppepress. Glad jeg lot være å åpne. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 (endret) At jenter gjør det slutt eller slutter å skrive med deg fordi du har dine svake sider. Uansett hvor mye positivt man har i seg, veier det aldri opp for det negative. Jeg har datet flere jenter som har sine negative egenskaper, men det positive veier opp for det da jeg vet at ingen er perfekte. Hun jeg datet nå kunne nesten aldri være med meg da jeg spurte. Hun spurte dog ofte om å henge med meg, og viste tydelig interesse. Jeg sluttet å ta initiativ siden hun bestandig sa nei da jeg spurte, men plutselig en dag ble hun sur og mente at jeg aldri tok initiativ. Etter det spurte jeg igjen og igjen, men hun sa bestandig at hun var sliten, kan ta det en annen dag osv. Allikevel orket hun å henge med andre. For noen dager siden spurte jeg om det var noe i veien og spurte hvorfor hun plutselig aldri kunne finne på noe med meg. Da eksploderte hun og sa at hun ikke tror dette funker pga ditten og datten. Det var bare et spørsmål, og jeg maste ikke heller. I natt fikk jeg snap hvor hun kyssa en annen i fylla osv, noe som gjorde veldig vondt da jeg har følelser for henne (er bare et par dager siden hun gjorde det "slutt"). Gadd ikke svare på den, men det var veldig unødvendig og det gjorde utrolig vondt. Jeg føler meg som en Lami v.2, men han forstår meg sikkert. Noen jenter er så kalde. Hadde jeg holdt på med ei og sagt at jeg ikke har følelser mer, hadde jeg aldri sendt bilder av at jeg kysser en annen jente når jeg vet at hun fortsatt har følelser for meg. 3 måneder bortkasta. Endret 28. april 2018 av m20k 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Hvem sender snap av at de kysser en annen til en de akkurat har "holdt på med". Jo, ubrukelige kvinnfolk, det er de som gjør det. Du slapp unna, hun var tydeligvis ikke mye å samle på. 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Jeg føler meg som en Lami v.2, men han forstår meg sikkert. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Ute med øll. Nesten skyfritt med sol som varmer fint. Så kommer den smale rekka med skyer og legger seg midt foran solas bane.Er ikke første gang det skjer. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Nordmenns smaksløker irriterer. Butikken er overfylt av smaksløs mat. Det finnes faktisk flere typer krydder enn salt og pepper. 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Finner du ikke det krydderet i hyllene da? Syns der står fullt av krydder alle steder..Syns det er bare bra at folk selv kan velge, om de vil 'fargelegge' den naturlige smaken på mat med krydder eller ikke. Heia Norge Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 "Sterk smak" Er smaken sterk, eller er den godt krydret? (Svaret er, ingen av delene) Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Nordmenns smaksløker irriterer. Butikken er overfylt av smaksløs mat. Det finnes faktisk flere typer krydder enn salt og pepper. Noe annet snodig er at jalapenjos ikke befinner seg sammen med den øvrige hermetiserte eller syltede maten, nei, den står i 'taco-hyllen', som av en eller annen grunn er sin egen hylle med alt taco. Å, skjønner, så da står kikerter i falaffel-hyllen? Nei, det finnes bare en spesialisert hylle, og den er taco.. Nordmenn az. 4 Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Er ikke lenge før vi skriver Tako med K og anser det som en nasjonalrett. Norsk tako smaker som 0.04% så godt som ordentlig Taco. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Er ikke lenge før vi skriver Tako med K og anser det som en nasjonalrett. Norsk tako smaker som 0.04% så godt som ordentlig Taco. Liker ikke hvordan hele norges befolkning bare "våkner" opp samtidig og sier "nå kan man lage taco av andre ting..." Yes. Det kan du. Ikke bare kjøttdeig og tacokrydder nei. Du kan faktisk lage det av mye forskjellig. Og dette visste ikke kjernefamilien NOE om før media sa det til dem. Jeg er så kvalm av den saktegående kollektive bevisstheten som bare sluker i seg alt som er "trendy" for det står i massemediene. Samme greia med burger og studenter. "vanlig BURGER??? det skal være gourmetburger nå..." *7 restauranter åpner samtidig i trondheim med kullgrillede burgere og brioche-bunn, stappfulle av studenter dag ut og dag inn* 3 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Stekt pommes frites og pølser er ikke akkurat kjøleskapmat som kan spises dagen etter.. Eller pommes noisettes de smaker veldig godt varme, men ikke såå godt når de har blitt kalde. i motsetning til mye annen mat som i versta fall kan smake OK avkjølt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå