Dubious Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Folk er misfornøyd med været når det ikke er sol, men når det er sol, ja da tar de på seg solbriller... Hva er poenget da? Du kan bli blind av solen, selv når du ikke ser solen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Vil ikke sitte ute i penværet og myse konstant heller. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Vil ikke sitte ute i "pen"været i et smertehelvete, heller. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Folk er misfornøyd med været når det ikke er sol, men når det er sol, ja da tar de på seg solbriller... Hva er poenget da? Dette er trolling, ikke sant? 1 Lenke til kommentar
Nyidag Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 at jeg fortsatt faller for de verste idiotene.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Folk er misfornøyd med været når det ikke er sol, men når det er sol, ja da tar de på seg solbriller... Hva er poenget da? Dette er trolling, ikke sant? Nei. Hvorfor kaller de det pent vær når de ikke liker det, fordi det er fælt å være ute i det? De burde kalle det noe annet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Jeg irriterer meg over de som omtaler sol og skyfri himmel som "pent vær", som om det var en selvfølge at alle er enig i at det er dette som er "pent". Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Har du hørt om UV-stråler? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Pip-pip! Det er en pakke på vei til deg. Det gir jeg blaffen i, gi meg beskjed når den har kommet frem. Hvorfor skal jeg spore den på mobilen, når jeg sitter på PCen? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Folk er misfornøyd med været når det ikke er sol, men når det er sol, ja da tar de på seg solbriller... Hva er poenget da? Tror du solbriller har noe med å være misfornøyd med været å gjøre...? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Pip-pip! Det er en pakke på vei til deg. Det gir jeg blaffen i, gi meg beskjed når den har kommet frem. Hvorfor skal jeg spore den på mobilen, når jeg sitter på PCen? Åh, jeg er så enig! Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 (endret) Roomates som banker på døren hele tiden, og ikke skjønner at når døren er igjen, er det tydelig hint på at jeg vil være i fred, være seg alt i fra sex med min kjæreste til å jeg er svært opptatt med opptatt med skole, f.eks. er i skriveflyt... Flere ganger når jeg hatt sex med kjæresten min, eller ligger å koser med ham, så banker hun på døren.. For å spørre om ting som virkelig kunne ha ventet eller som hun kunne funnet ut av selv. Er døren min oppe, kan jeg da forstyrres. Svarer jeg, "ja, hva er det?" når hun banker på, betyr det ikke at hun trenger å åpne døren.. idag spurte hun meg om det var ok at hun brukte vaskemaskinen...seriøst... selvfølgelig er det greit at hun bruker vaskemaskinen midt på dagen..jeg gjør akkurat hva jeg vil jeg, når jeg vil det, og er av den tankegangen at om folk ikke takler det, får de finne seg et annet kollektiv å bo.. Rommates som vil prate når jeg ikke orker å prate, det vil si, stiller meg spørsmål, og så ender vi opp med å snakke allikevel selv om jeg ikke innbyr til samtale. Hun er hyggelig, men hun tar ikke hint. Det enkleste er å si ifra tydelig, men det er jo noe jeg må jobbe med selv. Endret 24. april 2018 av Calluna Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 (endret) Er så glad for at jeg ikke bor i et kollektiv på noen måte. Har gitt beskjed til alle rundt meg om å aldri komme på besøk utenom å si ifra på forhånd. Det lille jeg har av fritid hjemme er hellig for meg Endret 24. april 2018 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Er det sukkeravgift på butikkølet også? Synes det har blitt så dyrt, siden det er samme pris som på polet, bare at på polet så er ølet 10% Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Folk er misfornøyd med været når det ikke er sol, men når det er sol, ja da tar de på seg solbriller... Hva er poenget da? Dette er trolling, ikke sant? Nei. Hvorfor kaller de det pent vær når de ikke liker det, fordi det er fælt å være ute i det? De burde kalle det noe annet. Så hvis man bruker solbriller så liker man automatisk ikke været? Dagens beste logikk Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Er så glad for at jeg ikke bor i et kollektiv på noen måte. Har gitt beskjed til alle rundt meg om å aldri komme på besøk utenom å si ifra på forhånd. Det lille jeg har av fritid hjemme er hellig for meg Helt enig. Glad min irritasjon kom til noe nyttig; takknemlighet over å ikke være i den situasjonen jeg er i, akkurat nå. Jeg henter meg inn igjen ved alenetid selv. Neste gang finner jeg en roomate som har et travelt liv, og ikke tid til meg. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Folk er misfornøyd med været når det ikke er sol, men når det er sol, ja da tar de på seg solbriller... Hva er poenget da? Dette er trolling, ikke sant? Nei. Hvorfor kaller de det pent vær når de ikke liker det, fordi det er fælt å være ute i det? De burde kalle det noe annet. Så hvis man bruker solbriller så liker man automatisk ikke været? Dagens beste logikk Hmmmmm.... hva med å bruke solbrilller i regnvær...da gir et veldig tydelig og veldig viktig signal om at de ikke liker regnvær. Men sånn seriøst, det er intereresant tanke. Hva man definerer som pent vær og ikke. Jeg synes at regn er pent vær, jeg. Litt sånn romantisk, koselig og avslappende. Slipper å få dårlig samvittighet når jeg sitter inne og jobber med eksamen. Men jeg blir glad av sol også. Pleier å sole meg i pausene på uni. Det jeg derimot synes er kjedelig og irriterende, er sånn grått oppholdsvær, samt snø og slarps. Altså, det får være enten være sol eller regn. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 (endret) Folk som prøver å lage sånn viral mat greier. "This cake... ????" Jeg skal faen meg finne hver og en av dere og så blir det stabbing. Endret 24. april 2018 av Edgelord 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 (endret) Ikke vær et stabbeist. Endret 24. april 2018 av Emancipate 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Om Real Madrid vinner i kveld kan jeg vinne 10000kr, siste kampen i en trippel med 300kr innsants... men kan cashe ut bettet nå og få 2500kr. Jeg klarer faen ikke å bestemme meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå