Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

https://www.aftenposten.no/norge/i/9EVxE/Bortreiste-soringer

"Han mener det er mer synd på østlendingene som ikke oppdager Nord-Norge enn at nordlendingene ikke får besøk sørfra"

_--------------------------

Kulepenner som er tørket ut pga folk ikke har klikket på toppen , spisse penner som griser blekk/blør mht autografer, selv blyantsignatur er bedre enn de gjort med spiss penn :(

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Det er forskjell på 1 meter snø der det bor 4 personer per kvadratkilometer og der det bor 1400 per kvadratkilometer vettu.

Men så er jo IQen nord for Trondheim også betraktelig lavere åpenbart...

Ikke drit deg ut mer , du er en surmulende østlending som har tapt ditt argument totalt , game over :D

(og som er opphengt av Heath Ledger bare pga

det er "in" og kult)

"Bare verden som har diktert til dem at dette må man like, eller så er man utenfor normen"

Akkurat som på diskusjon mao , som søringen Trond Viggo sang en gang i tida : tenke selv (et ukjent begrep på diskusjon dessverre , sukk)

Hvor mainstream er ikke du, som har bilde av en bjørn bare fordi du heter Bjørnar?

Tenke sjæl og mene, ble det sunget. Du har ikke tenkt en dritt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Nettopp det jeg ikke er , i motsetning til deg som er en puppet/nikkedukke av det som er in.

Yoda : Tapt diskusjonen du har :)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Fy faen, bilen jeg har lånt i helga har blitt tauet inn pga vårrengjøring i gata mi. Har heng noe «her kommer beboerparkering»-dritt over P-skiltene i flere uker nå, så jeg la jo selvfølgelig ikke merke til at det hang noe annet dritt på dem i går kveld. Helvetes drittopplegg altså...

Lenke til kommentar

At jeg er avhengig av buss/tog fordi jeg ikke har bil (har ikke økonomi til det ennå). Spesielt nå som det er buss for tog. I morgen tenkte jeg å ta toget 10:35 som ankommer stedet jeg jobber 10:50, men det går buss i stedet så tar litt lenger tid. Den bussen går 10:35, men ankommer ikke stedet før klokka 11 - og jeg starter 11, så den bussen kan jeg ikke ta. Må derfor ta bussen 09:35, for å så gå rundt og surre i en times tid før jeg går til jobb.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Når den samme planten hopper fra rom til rom igjennom hele boligannonsen: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=118823204&fks=118823204

Haha, det var ikke litt subtilt heller. Den er jo til og med på badet!

Gruer meg til å selge leiligheten i Oslo neste år. Blir vel prakket på styling og alt mulig rart nå om dagene.

Det går jo fint ann å si at man ikke vil ha det :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...