Gavekort Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) En i klassen min er så utrolig stygg i hodet! Han snakker som om han var 12 år, overdriver alltid, kommer med teite kommentarer, kræsjer bilen sin en gang i uken (idioten hadde jo selvfølgelig brukt hele arven sin på en fin og ny førstebil) og promillekjører hver helg (Det henger ikke sammen). Likevel er han god i matte! HVORFOR er den idioten god i matte og ikke jeg! *Misunnelse* Endret 16. januar 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Hvordan gjør det fyren til "stygg i hodet"? Sist jeg hørte noen snakke slik, var rundt 12-årsalderen. Also: meld fyren til onkel for kjøring i beruset tilstand. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Du har tydeligvis ingen anelse om hva jeg snakker om. Jeg har ingenting imot han, og jeg behandler han som en venn, men gud så irriterende han er til tider. Gidder heller ikke å sladre, politiet kjører ikke helt opp her uansett. Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Joda, vi snakket slik da vi var småunger også. Ganske mange som var "stygge i hodet" den gangen. Og sladring er det vel strengt tatt ikke...se for deg hva som kan skje. Tipper du brått hadde plukket opp telefonen din dersom han hadde skrelt ned noen i familien din etter 10-12 øl. Gjør plikten din. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 2 av fetterne mine. Jævelunger. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Likevel er han god i matte! HVORFOR er den idioten god i matte og ikke jeg! *Misunnelse* Fordi han har høyere IQ enn deg. Han er rett og slett høyere oppe på evolusjonsskalaen. 4 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Man trenger ikke ha høy IQ for å være god i matte. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Man trenger ikke ha høy IQ for å skjønne at den posten der var trolling heller. 5 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Men, tror nok jo smartere man er jo lettere har man for å lære slike praktiske ting som matte. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 IQ har ingenting å gjøre med hvor "smart" man er. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 IQ er vel, så vidt jeg vet, evenen til å tenke logisk, samt løse logiske oppgaver. Det hjelper jo i matte, naturligvis. Men det at du har høy IQ gjør det ikke til en bedre IT konsulent f.eks. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg er average skolesmart, men jeg har over average i IQ for min alder. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg er average skolesmart, men jeg har over average i IQ for min alder. sier hvem? Altså hvordan kan du vite det? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Hvordan gjør det fyren til "stygg i hodet"? Du mener at folk er helt "ok" om de fyllekjører hver helg? Eller kræsjer regelmessig? 2 Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Hvordan gjør det fyren til "stygg i hodet"? Du mener at folk er helt "ok" om de fyllekjører hver helg? Eller kræsjer regelmessig? Du mistolket meg, og dersom du hadde fulgt utviklingen i samtalen hadde du fort sett hva jeg synes om fyllekjøring. Men å si at noen er "stygg i hodet" er noe man gjerne gjør når man er prepubertal og drittunge. Når man så vokser opp bruker man gjerne andre ord som passer bedre, som f.eks. "idiot". Da jeg var 12, var det in å si "han er stygg i hodet". Men i realiteten var han rett og slett bare en idiot. 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Joda, jeg så hvordan samtalen utviklet seg, jeg ser bare ikke poenget med å kverulere på noe om du er enig med han. Å angripe noen kun på grunnlag av hvordan de ordlegger seg i situasjoner som det der blir i overkant idiotisk. 2 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Omtrent like idiotisk som å gidde å diskutere det 2 Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Joda, jeg så hvordan samtalen utviklet seg, jeg ser bare ikke poenget med å kverulere på noe om du er enig med han. Å angripe noen kun på grunnlag av hvordan de ordlegger seg i situasjoner som det der blir i overkant idiotisk. Dersom du skjønte hva jeg mente, ser jeg ikke poenget med din første post rettet mot meg, hvor det fremkom tydelig at du -ikke- forstod hva jeg mente. For øvrig er det ingen som angriper noen, det var et spørsmål. Å ordlegge seg som en 12-åring i voksen alder er jo et fiffig konsept. Men; jeg ser ingen grunn til å ødelegge tråden med mer diskusjon, så jeg gir meg her Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 Dersom du skjønte hva jeg mente, ser jeg ikke poenget med din første post rettet mot meg, hvor det fremkom tydelig at du -ikke- forstod hva jeg mente. Det var vel strengt tatt for å få fram hvor toskete innlegget ditt var, noe jeg trodde var ganske tydelig. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2011 IQ har faktisk noe å si når det gjelder matte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå