Delvis Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Det går ikke an å slippe dyr inn i butikker, det skjønner jeg. Det har med hygiene og litt av hvert å gjøre. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Hunder er da vel ikke noe mer uhygieniske enn mange mennesker. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Større sannsynlighet for at snørrete unger tafser på smågodt og alt mulig på butikken enn at hunden gjør det. Burde være ulovlig å ha med unger på kjøpesenter, og spesielt matbutikker. 4 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 (endret) Jeg er ihvertfall sjeleglad for at jeg slipper å forholde meg til hunder da jeg er på butikken. Halvparten av det negative dere skriver om barn gjelder hunder også. Prøv å klapp en hund utenom å bli våt eller illeluktende på hånden.. Man kan ikke klappe de uten at de skal bort på hånden med nese og tunge. Den fete pelsen setter igjen lukten av hund på hender og klær, noe som er utrolig kvalmende. Beklager hundeeiere, hunden deres stinker Endret 21. april 2018 av Kjetil_90 6 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 (endret) ?? Hunder og katter er alltid et sårt tema for folk. Jeg elsker katter da.. Fyr løs! Endret 21. april 2018 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Liker også bedre katter. Men å mene at man skal slippe dyr inn i butikksenter er teit.Barn kan gjerne diskuteres, men det blir et litt annerledes tema. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 (endret) Når jeg går meg en tur og vil egentlig bare unngå mennesker. Så møter jeg noen som går med hund, og hunden skal i 9 av 10 tilfeller gå bort til meg og snuse på meg. Føler det er litt frekt å bare gå rett forbi, så det ender opp med at jeg klapper den og da må jeg snakke med mennesket som hunden går tur med. Endret 21. april 2018 av m20k 2 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 https://www.google.no/amp/s/www.dagbladet.no/nyheter/politiet-slo-til-pagrep-13-personer-i-kristiansand-pa-cannabisdagen/69730755/amp Flott å se at moralismen og krigen mot narkotika fortsatt står høyt i dette nisselandet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 https://www.yahoo.com/news/kangaroo-dies-visitors-chinese-zoo-225537676.html Bori, bori Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 ?? Hunder og katter er alltid et sårt tema for folk. Jeg elsker katter da.. Fyr løs! Folk har rett til egne meninger selv om de tar feil vet du. Fasit: Hunder er bra på alle mulige måter 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Nordlendinger er jaggu meg høylytte. Sitter på sportspub med to fulle bord med middelalderene nordlendinger som prater non stopp å ler så HØYT. Lever i et rorbua-helvette Ja, vi tar det ut i bannskap når vi blir sint , vi tar ikke på oss politiuniform og dreper en bunch med fjortisser på en øy.......dere er knappest i noen posisjon til å gjøre ap av andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Bare så det er klinkende klart: har aldri og vil aldri bo i Oslo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 (endret) Jeg driter i Oslo , mesteparten der er drittsekker , bryr meg ikke en dritt og verden hadde klart seg helt fint uten det dritthullet. Untermensch hele gjengen Bergen og Trondheim som hovedstad Endret 21. april 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Det hadde ikke Bergen eller Trondheim likt. Alltid deilig å ha noen å hate virker det til. Hadde noen av de blitt hovedstad ville de blitt de nye forhatte maktgale folka. Jeg liker meg ikke spesielt i noen slags større by, selv målt i norsk skala. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Trondheim er awesome. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Folk som sier Pari når de skal si Paris. Men likevel sier de jo ikke Deutschland feks Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 For ikke å snakke om nordmenn som sier "Åsslåo" når de skal snakke Engelsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 "Hunder har ikke adgang på senteret" Diskrimerende dritt! La dem stå ute eller koke i bilen... Å ha problemer med hunder er det samme som å ha problemer med et tre, eller at himmelen er blå. Hunder er en ting her i verden, get over it. Sorry, men hunder er dyr. Du tar ikke med deg dyr inn på sentere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Nordlendinger er jaggu meg høylytte. Sitter på sportspub med to fulle bord med middelalderene nordlendinger som prater non stopp å ler så HØYT. Lever i et rorbua-helvette Ja, vi tar det ut i bannskap når vi blir sint , vi tar ikke på oss politiuniform og dreper en bunch med fjortisser på en øy.......dere er knappest i noen posisjon til å gjøre ap av andre. Altså hva faen er dette for noe piss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå