Delvis Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Folk som ikke gidder tvinne snora rundt flaggstangen. klakk-klakk-klakk-klakk.. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Posten har utlevert en pakke til meg i dag tydeligvis, med mitt etternavn som underskrift. Faen da, vert på jobb i hele dag så hvor er pakken min?? Dem måtte vente til i morgen for og sjekke videre. Faens gjeng. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Hahaha, kommentarfeltkrigere og forum-eksperter som tror de sitter på fasiten i Johaug-saken. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 (endret) "Hvor skal vi levere lappene?" "Hvilke lapper?" "Lappene vi skal levere." "Dere skal ikke levere noe." "Jammen, lappene da!?" Generalforsamlingen i borettslaget har ikke startet engang, og hun er allerede plagsom. Endret 19. april 2018 av Dragen Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen: krav om fullt navn på internett (i nettavisene). Lenke til kommentar
Klumpfot Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 BankID? Er ikke dette dumt mtp overvåkning? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen: krav om fullt navn på internett (i nettavisene). Er ikke Facebook beviset på at det ikke funker? 7 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Fortsatt ingen løsning på NRK lisensen 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Den ene dagen det er veldig viktig at jeg kommer presist er det masse forsinkelser på banen. Hvor vanskelig er det å ikke være så forbanna upålitelig? Taxiregningen blir sendt til Ruter. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 (endret) Vi har nå fått en oppdatert leveringsdato på produktene vi ikke har i lager.Din bestilling kommer sendes når alle varene finnes i lager.Bestillingsvarer finnes ikke på lagret, men bestilles alt etter som når produktene blir kjøpt på hjemmesiden. Står det for eksempel bestillingsvare 3-10 dager betyr dette at varen kommer til vårt lager innen 3-10 arbeidsdager. Hvorfor bruker jeg fortsatt skruvat.no... Altså, det stod jo at varen var på lager og at det tok 3-5 dager eller noe. Nå tar det 3-10 dager PLUSS 3-5 dager. Faen i helvete. Hadde aldri bestilt om det stod at varen ikke var på lager. Endret 20. april 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 mange som har varen på lager, men det står ikke noe om hvilket lager 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 "Hvor skal vi levere lappene?" "Hvilke lapper?" "Lappene vi skal levere." "Dere skal ikke levere noe." "Jammen, lappene da!?" Generalforsamlingen i borettslaget har ikke startet engang, og hun er allerede plagsom. Ante Valente : Ja , det lurer.....jeg og.......på. Neida , neida , neida ! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 At man som regel er ekstremt skeptisk når tidligere dopingdømte vender tilbake til idretten sin, men når den dopingdømte er en norsk blondine med dialekt skal hun plutselig hylles! Makan til dobbelmoral. "Jenta vår". Spyr. Molboland. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Også forstår ikke folk hvorfor russerne beskytter sine egne. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 (endret) http://fritanke.no/kommentar/debatt/forhuden-har-en-funksjon-ogsa-for-kvinner/19.10799Hvis det var en mann som snakket om hvordan en kvinnes kropp er mangelfull pga noe de ikke har hatt noen kontroll over så hadde det vært ramaskrik og fet oversrift om hvor store drittsekker de er i VG. Endret 20. april 2018 av BuffyAnneSummers 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Jeg er et matvrak, noen ganger.. Når jeg har mye mat i huset så spiser jeg nesten hele tiden, men nå som det begynner å bli lite så spiser jeg lite Kjøper jeg godteri så blir det spist opp med en gang, uansett hvor mye jeg kjøper (Kjøper ikke så mye lengre) Har slått av fryseren for en stund siden, så det er mindre mat i huset Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 (endret) "Stått i Idol-kø siden klokka 06: - Du må eie det du gjør og vise at du har attitude!" Svada-setninger som ikke betyr noe. Det holder forøvrig å være dyktig. Men det er kanskje bare fordi jeg synes at de mer innadvente, men eksepsjonelt talentfulle er mye mer sjarmerende enn middelmådige folk med fake selvtillit. Endret 20. april 2018 av Edgelord 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Ladeenheten på elbilen er gåen. Koster 20k hos Møller for ny. Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Helvetes nabo. Om morgenen setter de ungene ut på trappen en etter en når de skal komme seg av gårde og alle ungene må ha alle bokstavdiagnosene som finnes for de bråker mer enn alle andre unger i Norge til sammen. Om ettermiddagen/kvelden setter de de ut på terrassen på seksten kvadratmeter. Der står de, fem stykker, og skriker og griner og hyler. Har sagt i fra en gang nå, men virker ikke som de forstår problemet. Tipper de ikke forstår hva jeg sier en gang. Kanskje jeg bare skal selge huset og flytte. Kjøpe meg et småbruk langt inne i en dal og ta med meg katten og hunden. Folk går det i hvert fall ikke an å bo rundt. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 (endret) Hell noen dråper morfin i drikkevannet. Edit: Når skjønner jeg hva Delvis mener med å komme øverst på neste side, denne posten virker sikkert helt psykopat når den leses alene. Endret 20. april 2018 av Emancipate 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå