Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Foreldrene er nok enda mer irritert over det enn du. Jeg skal ikke påstå at det ikke finnes foreldre som bare lar ungen skrike uten videre, men det vi ikke ser er hvor lenge mor/far har prøvd å få dem til å holde ro, og ja man burde helst forlate lokalet kjappest mulig hvis ungen begynner å skrike og sånt, men av og til så befinner man seg i situasjoner hvor man ikke har noe valg. 

De er som små fulle troll som raver rundt og utsetter seg for fare hele tiden, foreldrene er klare over hvor irriterende det er å sitte å høre på. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg over Arabergutter som jobber på resturang, typ macdonalds eller Pizzerian... Når ungen vår skriker eller løper rundt, så kommer de og gir ham ekstra leker eller lollipop,

Og når han ikke roer seg da, så kommer de bort og roper og skriker sinna til ungen at han ikke er takknemlig...

Det er KUN Arabere som gjør dette, og det får meg til å tenke på at det ikke er så lett å være araberunge. Juling skriking osv...

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At det er umulig og få satt inn penger i den lokale minibanken.

i går var den ''i ustand'' bare en grunn for og holde den stengt sikkert.

I dag var den okkupert av to damer og to unger som hadde et lass med sparebørser og bokser fulle av småpenger.

Alt skulle telles, ungene skulle putte i bankboksen selv.

Fy faen.

Verdens befolkning burde vert redusert med 95%.

Endret av Skogslik
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Jeg irriterer meg over Arabergutter som jobber på resturang, typ macdonalds eller Pizzerian... Når ungen vår skriker eller løper rundt, så kommer de og gir ham ekstra leker eller lollipop,

Og når han ikke roer seg da, så kommer de bort og roper og skriker sinna til ungen at han ikke er takknemlig...

Det er KUN Arabere som gjør dette, og det får meg til å tenke på at det ikke er så lett å være araberunge. Juling skriking osv...

https://www.youtube.com/watch?v=FrBtB99m9QA

Pass deg ellers kommer han og gir deg en oppstrammer :p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Trenger bare nakkeskudd på 70% av befolkningen for å få et bærekraftig nivå.

Hvem mener du i såfall det bør utgjøre? Hvis det skulle gjøres.

Vi kan starte med de som stemte for nåværende regjering, og de som stemte for Trump i USA.

Lenke til kommentar

Trenger bare nakkeskudd på 70% av befolkningen for å få et bærekraftig nivå.

Hvem mener du i såfall det bør utgjøre? Hvis det skulle gjøres.

Vi kan starte med de som stemte for nåværende regjering, og de som stemte for Trump i USA.

Siden vi snakker 70% utryddelse, blir det uansett ikke en demokratisk prosess.

Men da er det nok andre som forsvinner...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syns man kunne lage en internasjonal avtale om at ingen land får øke i antall innbyggere. Og det kan de løse som de vil, men vanlige menneskerettigheter gjelder ofc.

Steder hvor menneskerettigheter er noe man bryr seg om har minimalt eller negativt vekst allerede.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...