Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man blir vel rimelig weirdo når man lever i noe såpass unaturlig som sølibat, frivillig eller ei. Med mindre man er genuint aseksuell.

Ja mulig. Nå er det kanskje ikke direkte sølibat men heller irrasjonell frykt for ONS, og alt som må presteres der med folk man egentlig ikke kjenner... Meen nå er det slutt på det, har funnet ei <3 <3 <3 <3 <3 

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Andelen av økt barnedrap i Tyrkia siste tiden. Folk klikker i vinkel på andre, men lar det gå utover barna. ikke nok med det er ofte ofrene under 8 år, og ikke noe trøst selv om foreldrene prøver på selvmord etterpå. Blir så fylt av raseri mot sånne folk. Noe seriøst galt i huet på dem når de tenker eneste utvei er å drepe barna. Bare drep deg selv likesom, ikke ta vekk livene til barna før de i det hele tatt har begynt på dem. :hm::realmad::cry:

Lenke til kommentar

Dressmann har sluttet å selge buksen jeg bruker og har gått over til noe annet som er trangere og kortere bak

Kjøpte 1 bukse så får jeg prøvd de, men tviler på at jeg kommer til å kjøpe flere så da blir jeg nødt til å finne en ny butikk.. argh!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Fotgjengere som ikke forstår «høyrekjøring» i knutepunkter i det offentlige rom, f.eks i trapper osv. Lurer på hvor mange som har gått rett på meg pga dette, gjerne med nepa planta godt nedi telefonen eller bare at de ser ned når de går. Fordelen med å veie 100kg er at jeg stort sett ikke flytter på meg når de kræsjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...