Larzen_91 Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Man blir vel rimelig weirdo når man lever i noe såpass unaturlig som sølibat, frivillig eller ei. Med mindre man er genuint aseksuell. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 (endret) Man blir vel rimelig weirdo når man lever i noe såpass unaturlig som sølibat, frivillig eller ei. Med mindre man er genuint aseksuell. Ja mulig. Nå er det kanskje ikke direkte sølibat men heller irrasjonell frykt for ONS, og alt som må presteres der med folk man egentlig ikke kjenner... Meen nå er det slutt på det, har funnet ei <3 <3 <3 <3 <3 Endret 16. april 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Andelen av økt barnedrap i Tyrkia siste tiden. Folk klikker i vinkel på andre, men lar det gå utover barna. ikke nok med det er ofte ofrene under 8 år, og ikke noe trøst selv om foreldrene prøver på selvmord etterpå. Blir så fylt av raseri mot sånne folk. Noe seriøst galt i huet på dem når de tenker eneste utvei er å drepe barna. Bare drep deg selv likesom, ikke ta vekk livene til barna før de i det hele tatt har begynt på dem. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Riktig bruk av "to" og "too" (Engelsk), mange som sliter med de, inkludert meg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Samme med "lose" og "loose". Feks har mange lett for skrive "looser" (taper) som da er feil. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Riktig bruk av "to" og "too" (Engelsk), mange som sliter med de, inkludert meg Jeg lærte forskjellen ved å bytte ut "to" med "until", og "too" med "also". Dersom setningen fremdeles gir mening, så veit du at du har korrekt ord. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 I'm going to your place -> I'm going until your place Mildt irriterende 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 De ser rare ut, men de gir nogenlunde mening. Nok til å være helt sikker på hvilket ord som er riktig, i hvert fall. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 "I am going until die" gir ikke stort mer mening enn "i am going also die". 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Too - også. To - til. Hjelper å oversette setningen man er usikker på til norsk, da finner man fort ut om det skal være too eller to. Men det finnes jo folk som sliter med too og two, så skjønner at det kan være utfordrende. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 They're, their og there. Faen ikke vanskelig. Og alot er ikke et ord. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Det irriterer meg fortsatt at det heter "hver gang når". Jeg kan bruken av da og når, men akkurat det der gir ingen mening. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Dressmann har sluttet å selge buksen jeg bruker og har gått over til noe annet som er trangere og kortere bak Kjøpte 1 bukse så får jeg prøvd de, men tviler på at jeg kommer til å kjøpe flere så da blir jeg nødt til å finne en ny butikk.. argh! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Når bussen ikke kommer.. Heldigvis var det bare ~10 min til neste buss skulle komme Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Irriterer meg også over at buksene blir kortere bak. Jaja, får fortsette å bruke de 5 år gamle Levi-ene mine. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 At det er opptatt på benken ved busstoppen når jeg og ungen har lenge å vente på bussen... Og det å alltid ha vondt i ryggen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Fotgjengere som ikke forstår «høyrekjøring» i knutepunkter i det offentlige rom, f.eks i trapper osv. Lurer på hvor mange som har gått rett på meg pga dette, gjerne med nepa planta godt nedi telefonen eller bare at de ser ned når de går. Fordelen med å veie 100kg er at jeg stort sett ikke flytter på meg når de kræsjer. Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Naboen har fem-seks barn. Når de komme seg av gårde om morgenene bruker de minst en halvtime utenfor døren med å hyle og skrike. Kjempegøy når man akkurat har kommet hjem fra nattevakta og prøver å sove. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Føler med deg der altså. Skrikende barn er blitt en plage overalt. Og når det er barn, skal man jo helst ikke si noe .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå