Dubious Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Jeg har funnet 2 nye serier på Netflix, som jeg ikke klarer å slutte å se.. Ferdig med 1 serie tidligere og er nå på sesong 2 av en annen serie og har ikke sovet i natt Så ikke kom her og si at lovlig er bra for helsa.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 (endret) Dette livet er komplett umulig å få til. Jeg gidder ikke å klandre meg selv lenger fordi det er helt latterlige krav. Endret 12. april 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Jeg er så forbanna lei av å bruke masse tid og energi på å motivere dama til å bruke tid på studiene sine, et studie jeg er jævlig misunnelig på. Hun venter til 4 dager før eksamen og nileser og lurer på hvorfor hun stryker, og har alltid en eksamen hun må ta på nytt. Vi har ikke hatt ferie sammen på 2 år pga dette. Neste dame skal være ferdig med studier for lengst slik jeg er. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Neste dame. Er det ikke bare å slå opp med en gang da? Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Neste dame. Er det ikke bare å slå opp med en gang da? Joda, og det har jeg forsåvidt gjort. Men dumsnill som jeg er lar jeg henne bo hos meg frem til sommeren slik at hun slipper å flytte midt opp i verste eksamenstresset. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Hvorfor det? Hun står jo ikke, uansett. Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Heh, sant nok. Vil vel bare unngå at hun skylder på meg når det ikke går. Gi henne best mulig utgangspunkt. Skal dessuten ut av landet store deler av mai, så da er det greit at noen passer huset. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Ventemusikk på telefonen. Jeg gidder ikke å høre på popmusikk i shitty kvalitet 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Varmt. Med 23 vinduer i stuen som en vegg, vendt mot solen. Steker.Bor du i et drivhus? Føles sånn til tider. Hater at hele veggen kun er vindu, veggen som er vendt mot solen. Forferdelig når solen står på selv. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Når man sender epost til support og beskriver et problem. Så legger man til "Et lite tilleggspørsmål, blablabla" Får man svar på det? NEI. Aldri. De bare går rett på det første som tar lang tid 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Irriterer meg over alle krigene. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Heh, sant nok. Vil vel bare unngå at hun skylder på meg når det ikke går. Gi henne best mulig utgangspunkt. Skal dessuten ut av landet store deler av mai, så da er det greit at noen passer huset. Er ofc din feil at hun stryker når du har slått opp rett før eksamensperioden! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Ventemusikk på telefonen. Jeg gidder ikke å høre på popmusikk i shitty kvalitet Har lurt på om den er regelrett ment for å psyke deg ut. Det er som regel sånn depressiv sinnsyk søppelmusikk som jeg får fysisk vondt av å høre på. Holder mobilen så langt unna øret at jeg akkurat hører når noen svarer. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 (endret) Hvorfor har banker så gammel teknologi når det gjelder overføring av penger? Jeg gidder ikke dette tullet. Det er ikke vanskelig å sende tall, jeg jobber med det as Endret 12. april 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 En ferrari holdte på og påkjøre meg i dag.. skvatt noe j*vlig når den ga på mens jeg svingte inn til et sted. Var på nære nippet og ta bakdelen av bilen min.. Veldig irriterende.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 En ferrari holdte på og påkjøre meg i dag.. skvatt noe j*vlig når den ga på mens jeg svingte inn til et sted. Var på nære nippet og ta bakdelen av bilen min.. Veldig irriterende.. Ja. Mange sånne «fail»-videoer av raske biler som plutselig skal gi på litt og så kommer en stakkar som svinger utpå eller tar et filskifte og ikke påregnet en rakett av en bil skulle fly forbi. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Dårlige undertekster, eller ihvertfall det jeg mener er dårlig, da jeg så en Japansk film på Netflix Jeg forstår ikke Japansk, men det er unaturlig å bruke mange av de setningene jeg leste Ikke noe store greier, bare at de har brukt feil synonymer, som ikke alltid betyr det samme 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Helvetes nabo som har unger som er så høylytte at jeg våkner 0600 hver dag, uansett. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Dårlige undertekster, eller ihvertfall det jeg mener er dårlig, da jeg så en Japansk film på Netflix Jeg forstår ikke Japansk, men det er unaturlig å bruke mange av de setningene jeg leste Ikke noe store greier, bare at de har brukt feil synonymer, som ikke alltid betyr det samme Det blir gjerne sånn når du må oversette. Ting vil høres annerledes ut, spesielt fra ett språk som japansk. Heck, om du prøver å direkte oversette engelsk uten å tenke på å bygge om setningen så ender du ofte opp med mongo setninger da og. Når det er sagt så har teksting vært latterlig dårlig i alle år, spesielt på netflix. 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 En ferrari holdte på og påkjøre meg i dag.. skvatt noe j*vlig når den ga på mens jeg svingte inn til et sted. Var på nære nippet og ta bakdelen av bilen min.. Veldig irriterende.. Ja. Mange sånne «fail»-videoer av raske biler som plutselig skal gi på litt og så kommer en stakkar som svinger utpå eller tar et filskifte og ikke påregnet en rakett av en bil skulle fly forbi. Har alltid sett på dette som moro / dems egen feil, men ikke like moro når det går ut over enselv >_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå