Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Hvorfor kan man ikke få mat gratis i stedet for at de kaster det , enda syter de over at man hiver for mye mat ! Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 TV-programmer som starter 3-5 minutter etter den opprinnelige sendetiden. Så har jeg satt på opptak på en film, og mister de siste 5 min fordi oppstart er forsinket, og merker det selvsagt ikke før jeg starter å se den. Mente det kan sendes med koder som indikerer stopp og start på et program? Enda en grunn til at lineær tv stinker... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 (endret) At mineresepter.no, som fungerte så bra, legges ned og erstattes med noe søppel som kun er mobiltilpasset, på helsenorge.no. Endret 10. april 2018 av Emancipate Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Annonser som nå bryter inn i YouTube-videoer.... gah! (Er på mobil og der får jeg ikke adblock... problemet eksisterer ikke på pcen min med adblock) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Høres ut som en svært god ide og håper det kommer til Norge Det går nok ikke i Norge for folk er oppegående og reflekterte her. Det vil møte motstand av alle som ikke stemmer Rødt hvertfall Oppegående og reflekterte? Pøh. Nordmenn skriker og skråler på nett, men når det kommer til stykke yter nordmenn lite motstand. Vi gjorde det ikke for 78 år siden og vi hadde ikke gjort det i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Hvorfor kan man ikke få mat gratis i stedet for at de kaster det , enda syter de over at man hiver for mye mat ! Skal jeg fortelle deg hvorfor? Fordi da står folk heller og venter på å få mat som går ut eller har gått ut på dato gratis fremfor å kjøpe mat til vanlig pris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Annonser som nå bryter inn i YouTube-videoer.... gah! (Er på mobil og der får jeg ikke adblock... problemet eksisterer ikke på pcen min med adblock) Det er helt jævlig, spesielt om jeg ligger og hører på noe avslappende ASMR-videoer i senga på kvelden med headphones, så ødelegger det hele stemningen. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Sterk sause-lage-selskaper kaller sine sauser for "hot" når de er på samme nivå med pepperoni, please stopp Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Reklamepauser på TV. Ser maks en time vanlig TV i måneden, og hver gang jeg gjør det husker jeg hvorfor jeg for alltid vil bruke Adblock på nett, og ta opp TV programmer slik at jeg kan spole forbi reklamen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Sterk sause-lage-selskaper kaller sine sauser for "hot" når de er på samme nivå med pepperoni, please stopp Viktig å holde seg til Sriracha. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Skifte over hjul. Burde bli funnet opp en enklere løsning på det snart. Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Søppelfolk: https://www.nrk.no/ostlandssendingen/soppelet-flyter-fortsatt-etter-kollenfesten-1.14001660 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Åh ja, det var da det var en blanding av spy og øl som lå i hele tbanevognen. Var spy opp etter tbanedørene også. Good times. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Alle sosial-media horer som bare trener, og trener... Ingen bryr seg nevneverdig. Så blir de sponset av masse pre-workout møkk som ikke fungerer. Alle disse personene er omtrent samme person, kommer med samme råd, og har samme framgangsmåte. Trening var en trend for noen år sida, nå er det en utbredt epidemi. Og hvis du er en virkelig nobody som bare trener én dag og tar en snap for å vise det til verden, da er du RETARD 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 (endret) At kjøpesentre har ting som "crazy days" og de fronter med den at det skal bli helt vanvidd. Det er ikke sjarmerende. Det er hjernedød forbrukerkultur som står bak alle problemene i verden.Burde bli forbudt. Og folk burde slutte å kjøpe klær når de skjønner at butikker bare kan ha helt vilkårlige priser. Ingen klesplagg er verdt mer en 50 kr, det er enten produsert av slaver i bangladesh eller masseprodusert i maskiner. Nei nå er dagens irritasjoner over... Endret 11. april 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Du er retard når du tar snaps for å vise folk at du trener ja... Lenke til kommentar
m20k Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Folk som tagger seg selv på treningssenteret før hver økt, flere ganger i uka. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Varmt. Med 23 vinduer i stuen som en vegg, vendt mot solen. Steker. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Varmt. Med 23 vinduer i stuen som en vegg, vendt mot solen. Steker. Bor du i et drivhus? 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 At de fleste verksteder ikke oppgir prisen på EU-kontroll på hjemmesidene sine. Hvorfor i all verden skulle jeg ønske å vite prisen, liksom. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå