Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Hvorfor kan man ikke få mat gratis i stedet for at de kaster det , enda syter de over at man hiver for mye mat !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TV-programmer som starter 3-5 minutter etter den opprinnelige sendetiden.

Så har jeg satt på opptak på en film, og mister de siste 5 min fordi oppstart er forsinket, og merker det selvsagt ikke før jeg starter å se den.

Mente det kan sendes med koder som indikerer stopp og start på et program?

Enda en grunn til at lineær tv stinker...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Høres ut som en svært god ide og håper det kommer til Norge

Det går nok ikke i Norge for folk er oppegående og reflekterte her.

Det vil møte motstand av alle som ikke stemmer Rødt hvertfall

Oppegående og reflekterte? Pøh. Nordmenn skriker og skråler på nett, men når det kommer til stykke yter nordmenn lite motstand. Vi gjorde det ikke for 78 år siden og vi hadde ikke gjort det i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Hvorfor kan man ikke få mat gratis i stedet for at de kaster det , enda syter de over at man hiver for mye mat !

Skal jeg fortelle deg hvorfor? Fordi da står folk heller og venter på å få mat som går ut eller har gått ut på dato gratis fremfor å kjøpe mat til vanlig pris.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Annonser som nå bryter inn i YouTube-videoer.... gah!

(Er på mobil og der får jeg ikke adblock... problemet eksisterer ikke på pcen min med adblock)

Det er helt jævlig, spesielt om jeg ligger og hører på noe avslappende ASMR-videoer i senga på kvelden med headphones, så ødelegger det hele stemningen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Sterk sause-lage-selskaper kaller sine sauser for "hot" når de er på samme nivå med pepperoni, please stopp

Viktig å holde seg til Sriracha.

Lenke til kommentar

Alle sosial-media horer som bare trener, og trener... Ingen bryr seg nevneverdig. Så blir de sponset av masse pre-workout møkk som ikke fungerer. Alle disse personene er omtrent samme person, kommer med samme råd, og har samme framgangsmåte.

Trening var en trend for noen år sida, nå er det en utbredt epidemi. Og hvis du er en virkelig nobody som bare trener én dag og tar en snap for å vise det til verden, da er du RETARD

• Liker 1
Lenke til kommentar

At kjøpesentre har ting som "crazy days" og de fronter med den at det skal bli helt vanvidd.

Det er ikke sjarmerende. Det er hjernedød forbrukerkultur som står bak alle problemene i verden.
Burde bli forbudt. Og folk burde slutte å kjøpe klær når de skjønner at butikker bare kan ha helt vilkårlige priser.

Ingen klesplagg er verdt mer en 50 kr, det er enten produsert av slaver i bangladesh eller masseprodusert i maskiner.

Nei nå er dagens irritasjoner over...

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...