Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lyst å flytte til Oslo, men tenker på mamma og pappa. Mamma klager på alt pappa gjør og det blir dårlig stemning mellom de. Føler det er lettere for de/mamma når en av kidsa er der.

Hater det at de skal være alene hvis jeg flytter. Kanskje pappa går fra mamma fordi han er lei all klagingen hennes, eller de splitter seg. Føler jeg og søsteren min er det som holder de sammen. Hater den følelsen. Føler meg bundet til å være hjemme.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Rødt er kanskje det siste partiet på Stortinget som ville innført noe slikt.

Av de mest overvåkingskåte partiene våre (AP og H), er det Høyre som vil føre oss mot et sorteringssamfunn. Men dette er selvsagt vill spekulering, og svært usannsynlig uansett Regjering.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Rødt er ikke for kommunisme, men kapitalisme, slik som alle andre partier på Stortinget. Riktignok en veldig restriktiv form for kapitalisme, men kapitalisme åkke som.

Det gamle partiet Rød Valgallianse kan nok kalles kommunister, men da partiet omorganiserte seg og skiftet navn til Rødt i 2007, brøt kommunistene ut og lagde sitt eget parti, Kommunistisk Plattform.

(...)

Rødt ville nok hatt tendensen til å diskriminere folk over 50, spesielt norske menn.

Denne her venter jeg spent på at du skal utdype.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Hvorfor tror du Rødt vil være for noe slikt?

Haha jeg vet ikke.

Bare bruker Rødt om alt som er kjipe saker i samfunnet

Edit: Fordi en jeg kjenner var fan av Rødt og mente blant annet Nord Korea ikke var ille. Så assosiasjonen med Rødt og dystopi har brent seg fast. Mulig den er helt usann.

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...