Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Roman Reigns Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Den helt nye Jordan tannbørsten røyter mer enn hunden min. Jordan vet hvordan man lager en forferdelig dårlig tannbørste Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Jeg faller for noen, nå har jeg ikke kontroll 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 (endret) Har lyst å flytte til Oslo, men tenker på mamma og pappa. Mamma klager på alt pappa gjør og det blir dårlig stemning mellom de. Føler det er lettere for de/mamma når en av kidsa er der. Hater det at de skal være alene hvis jeg flytter. Kanskje pappa går fra mamma fordi han er lei all klagingen hennes, eller de splitter seg. Føler jeg og søsteren min er det som holder de sammen. Hater den følelsen. Føler meg bundet til å være hjemme. Endret 10. april 2018 av Lami Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Dette er noe av det dummeste jeg har lest... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Jævlig teit å ikke skulle flytte om du er det eneste som holder de sammen. Flytt, så får de fred. Enten fra deg eller hverandre. 3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Hvis forholdet dems suger så er det bare bra for alle om de skilles. Ingen dårlige forhold er verdt å ta vare på 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 (endret) Jeg har snart et alkoproblem pga tre ulike vennegjenger / miljøer som alltid skal ha meg med ut. Har vært todagers de siste 4-5 ukene samt hver dag i påska... I helga skal jeg slå av telefonen! Endret 10. april 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 (endret) https://www.nrk.no/urix/kina-har-begynt-a-rangere-borgere_-straffes-med-reiseforbud-og-skolenekt-1.13997936 Sinnsykt.. Man har ikke lenger fri vilje i et sånn system. Endret 10. april 2018 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 https://www.nrk.no/urix/kina-har-begynt-a-rangere-borgere_-straffes-med-reiseforbud-og-skolenekt-1.13997936 Sinnsykt.. Man har ikke lenger fri vilje i et sånn system. Dette er jo alt jeg hater. Elsker Norge nå. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Høres ut som en svært god ide og håper det kommer til Norge Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 (endret) Høres ut som en svært god ide og håper det kommer til Norge Det går nok ikke i Norge for folk er oppegående og reflekterte her. Det vil møte motstand av alle som ikke stemmer Rødt hvertfall Endret 10. april 2018 av Edgelord 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Hvorfor tror du Rødt vil være for noe slikt? 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Rødt er kanskje det siste partiet på Stortinget som ville innført noe slikt. Av de mest overvåkingskåte partiene våre (AP og H), er det Høyre som vil føre oss mot et sorteringssamfunn. Men dette er selvsagt vill spekulering, og svært usannsynlig uansett Regjering. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Si ikke det, Rødt er jo bevisserlig kommunisme, som i Kina.Rødt ville nok hatt tendensen til å diskriminere folk over 50, spesielt norske menn. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 (endret) Rødt er ikke for kommunisme, men kapitalisme, slik som alle andre partier på Stortinget. Riktignok en veldig restriktiv form for kapitalisme, men kapitalisme åkke som. Det gamle partiet Rød Valgallianse kan nok kalles kommunister, men da partiet omorganiserte seg og skiftet navn til Rødt i 2007, brøt kommunistene ut og lagde sitt eget parti, Kommunistisk Plattform. (...) Rødt ville nok hatt tendensen til å diskriminere folk over 50, spesielt norske menn. Denne her venter jeg spent på at du skal utdype. Endret 10. april 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Den kapitalsimen er det nok få som tror særlig på Til det siste: Kan ikke bevise det, men jeg mener det er mer eller mindre holdningenover hele venstresiden. Kvinner og innvandrere først. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Vi er nok svært uenig på det punktet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 (endret) Hvorfor tror du Rødt vil være for noe slikt?Haha jeg vet ikke.Bare bruker Rødt om alt som er kjipe saker i samfunnet Edit: Fordi en jeg kjenner var fan av Rødt og mente blant annet Nord Korea ikke var ille. Så assosiasjonen med Rødt og dystopi har brent seg fast. Mulig den er helt usann. Endret 10. april 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Du burde bytte ut Rødt med FRP. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå