...... Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Å våkne med stiv rygg, nakke og feber og kvalme og alt faenskap. Og jeg MÅ ut i regnet og kulden i dag når jeg knapt kom meg ut av senga. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 At folk setter søppelet sitt utenfor søppeldunken når den er full i stedet for å ta med seg søppelet hjem. Offentlig eller husdunk? For er husdunken full hele tiden og den ikke blir byttet til noe større så er det eneste måten å få den byttet Er det offentlig så bør den tømmes oftere og da fungerer samme måte 1 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) At folk setter søppelet sitt utenfor søppeldunken når den er full i stedet for å ta med seg søppelet hjem.Offentlig eller husdunk? For er husdunken full hele tiden og den ikke blir byttet til noe større så er det eneste måten å få den byttet Er det offentlig så bør den tømmes oftere og da fungerer samme måte Tenkte primært på offentlig. Ja, enig i at man mange steder bør sette ut flere dunker og tømme de oftere, men det er like vel ingen unnskyldning for å sette søppelet sitt utenfor dunken. Ta med deg søppelet hjem og klag til eier/kommune eller hvem det måtte være. Dette er typisk rundt noen høytider hvor det kanskje blir noen ekstra dager mellom hver tømming. I stedet for å vente et par dager til søppelet blir tømt, setter de bare dritten sin utenfor slik at rotter og fugler kan forsyne seg. Hadde de ventet en dag eller to, hadde søppeldunken vært tømt. (Edit: Her tenkte jeg primært på søppeldunker i borettslag/sameier) Mange kaster også søppel på bakken hvis de ikke ser en søppeldunk i umiddelbar nærhet. Utrolig mye søppel som dukker opp nå som snøen smelter... Forbanna late søppelfolk! (Ah, deilig å få det ut...) Endret 9. april 2018 av KalleKanin 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Snapchat er fullt av søppel og kjendis-sladder. Hvorfor skal de være nye Se og Hør? Gi meg for faen noe targeted... Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Snapchat er fullt av søppel og kjendis-sladder. Hvorfor skal de være nye Se og Hør? Gi meg for faen noe targeted... Det er targeted. Snapchat er for barn og damer 60+ Endret 9. april 2018 av DKC 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Snapchat er fullt av søppel og kjendis-sladder. Hvorfor skal de være nye Se og Hør? Gi meg for faen noe targeted... Det er targeted. Snapchat er for barn og damer 60+ Dessverre noe sannhet det du sier. Men sånn som samfunnet fungerer så kan man ikke opprettholde en casual kontakt med damer på noe annen måte. Telefonsamtaler døde ut i 2005, SMS døde ut i 2007, fb messenger dør ut snart, så nå er det omtrent bare snap igjen. Endret 9. april 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Priskrig på lettbrus. 5-10% reduksjon i pris? På smågodt kuttet de 50%+ Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Priskrig på lettbrus. 5-10% reduksjon i pris? På smågodt kuttet de 50%+ Har ikke sett priskrig på godteri siden Halloween Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Snapchat er fullt av søppel og kjendis-sladder. Hvorfor skal de være nye Se og Hør? Gi meg for faen noe targeted... Det er targeted. Snapchat er for barn og damer 60+ Dessverre noe sannhet det du sier. Men sånn som samfunnet fungerer så kan man ikke opprettholde en casual kontakt med damer på noe annen måte. Telefonsamtaler døde ut i 2005, SMS døde ut i 2007, fb messenger dør ut snart, så nå er det omtrent bare snap igjen. Så lenge man bare bruker SC til samtaler med folk så får man jo ikke noe reklame. Er jo din egen skyld når du absolutt skal gå til den høyre fanen og se på alt sladder og reklame? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Snapchat er fullt av søppel og kjendis-sladder. Hvorfor skal de være nye Se og Hør? Gi meg for faen noe targeted... Det er targeted. Snapchat er for barn og damer 60+ Dessverre noe sannhet det du sier. Men sånn som samfunnet fungerer så kan man ikke opprettholde en casual kontakt med damer på noe annen måte. Telefonsamtaler døde ut i 2005, SMS døde ut i 2007, fb messenger dør ut snart, så nå er det omtrent bare snap igjen. Så lenge man bare bruker SC til samtaler med folk så får man jo ikke noe reklame. Er jo din egen skyld når du absolutt skal gå til den høyre fanen og se på alt sladder og reklame? Ja, jeg liker dessverre å utsette meg for dritt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Da er det irriterende når du klager. ;-) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Priskrig på lettbrus. 5-10% reduksjon i pris? På smågodt kuttet de 50%+Har ikke sett priskrig på godteri siden Halloween Ja, og da kuttet de mye. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Da er det irriterende når du klager. ;-) Det skal jeg ikke si noe på. Men du velger å utsette deg for denne tråden oooosv 3 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) At jeg må slå av VPN for å få tilgang til forumet. Ellers får jeg bare melding "Du har ikke tillatelse til å vise dette forumet" på hva jeg enn jeg trykker på. Edit: Jeg som dreit meg ut. Burde ha gjort noen tester med flere VPN-servere før jeg skrev innlegget. Forumet funker fortsatt med andre servere. Endret 9. april 2018 av Myst Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Når jeg spør en butikkansatt hvor jeg finner en vare hen, så er det bare det jeg ønsker å vite. Hun trenger ikke begynne å plukke og dra fram utav pakninger osv og rekke ting til meg som om jeg var hjelpeløs.-Ser jo at det er her nå, takk det var ikke noe mer enn det jeg spurte om. Det er helt greit, takk. Noen ganger må jeg si det til dem, bare for å få dem unna veien sånn at jeg kan få sett og ta det jeg skal ha selv. Endret 9. april 2018 av Delvis Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 At teksten ikke wrapper på guidelinja når man har på soft wrap. Det gjelder alle editorer jeg har prøvd hittil. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Troen på at talestyring skal ta over for taktil styring. Talestyring er ekstremt upraktisk, og vi kommer til å gå direkte fra taktil styring til tankestyring. Vi kommer ikke til å snakke til smartbrillene, de kommer til å lese tankene våre. 1 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Mennesker på generelt grunnlag. Kreftsvulster som sprer seg tilnærmet uhindret. https://www.dagbladet.no/nyheter/den-dode-hvalen-hadde-29-kilo-plast-og-bensinkanne-i-magen/69687363 1 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 TV-programmer som starter 3-5 minutter etter den opprinnelige sendetiden. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå