Lami Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Syk. Diare, kvalme og feber på 39. Fml.Garantert pest Hva er kuren for pest a? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Syk. Diare, kvalme og feber på 39. Fml.Garantert pest Hva er kuren for pest a? Etter et raskt googlesøk ville jeg anbefalt å vaske deg selv i eddik og rosevann. Ta en titt her for flere tips om dette ikke hjelper. Personlig ville jeg gått for det siste alternativet. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) Eddik og rosevann. Rosevann får jeg ikke på rema 1000 :/ Heksekraft, fungerer det da Endret 5. april 2018 av Lami Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Mange som selger roser... Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 En audi (fair sport bil) kjørte i 50 istedenfor 80 sonen.. Kan forstå hvis du er gammel dame eller mann med hatt og stokk.. Men godamn han var forsiktig rundt vær j* sving han tok.. sakket ned til 1-2 andre gir.. veldig irritierende. Edit: Sakket ned til 1-2 når det var sakte-fart, ikke i 50-80 soner :3 Da burde du vurdert å ringe politiet. Med mindre det var glatt eller andre grunner, er sjansen større for at det er en som av ymse grunner ikke burde kjørt (Manglende førerkort, rus, surfer samtidig etc...) Tror jeg ser BMW'er / Audi'er som flåkjører forbi meg.. Bare til jobb er dette daglig.. Lenke til kommentar
...... Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 At dama velger å ta opp problemer og bekymringer når vi ligger og skal sove, og begge skal tidlig opp neste dag. Det var den natta med god søvn liksom, og dagen etter er helt fucka. Hvorfor ikke ta opp problemer/bekymringer ved middagsbordet når begge har overskudd til å diskutere? Har nevnt det flere ganger at jeg ikke syns det er ok å snakke om sånt i senga like før vi skal sove. Det er det dummeste man kan gjøre å ta opp sånt når begge er dritslitne. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Folk som stiller hullemaskinen til amerikansk standard. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Bjørndalen la opp, og Bjørgen legger opp i dag. På nettavisene ser det ut som det har brutt ut krig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Nok en gang går en lobbyist rett inn i en ministerpost. Er det ikke på høy tid å forby dette "yrket"? Tor Mikkel Wara burde vært erklært inhabil i samme sekund som han ble vurdert som kandidat. Skal virkelig folk som har fått betalt av rike individer og interesseorganisasjoner for å påvirke meningene til politikere, få lov til å selv bli politiker? Det er ganske sykt hvordan folk uten relevant utdannelse kan bli ulike ministere. En helse og omsorgsmimister bør ha relevant utdanning, f.eks. Teknokrati er det eneste som funker tror jeg. Politikere kan jo ikke en dritt om noe. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Overfylte skap/kjøleskap. Tar ut en ting, 5 andre ramler ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 (endret) Franske syngende babyen Jordy burde bli den neste rick rolled Endret 6. april 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 At dama velger å ta opp problemer og bekymringer når vi ligger og skal sove, og begge skal tidlig opp neste dag. Det var den natta med god søvn liksom, og dagen etter er helt fucka. Hvorfor ikke ta opp problemer/bekymringer ved middagsbordet når begge har overskudd til å diskutere? Har nevnt det flere ganger at jeg ikke syns det er ok å snakke om sånt i senga like før vi skal sove. Det er det dummeste man kan gjøre å ta opp sånt når begge er dritslitne. Kanskje hun liker å trolle , hø hø Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Folk som snapper gullnummerne rett foran meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 1 mål unna 25000 kr inn på konto i går. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 (endret) USB til Ethernet-overgangen jeg brukte én gang for fire måneder siden var selvfølgelig ikke lenger på denne planeten når jeg hadde bruk for den i kveld. Er like før jeg bøyer laptoppen feil vei Endret 6. april 2018 av Jokerjævel 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 (endret) At når jeg restarter fra Windows til Linux, kommer en feilmelding om at musa ikke finnes, og at jeg må fikse problemet "as soon as feasible". Problemet er at man kommer seg ikke videre fra denne meldingen uten å klikke ok på den med musa! Som ikke virker!! Vinduet har ikke fokus, så tastaturet kan ikke brukes før musa aktiveres. (Etter en stund aktiveres dog musa.) Endret 6. april 2018 av Emancipate Lenke til kommentar
HF- Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Et av mine topp 5 irritasjonsmomenter i trafikken er de som ikke klarer å holde jevn fart. Tar du svinger i 60 i 80-sonen så burde du slippe meg forbi når det er mulig å forbikjøre, ikke gasse opp til 90 og tro at du nå følger trafikken.Ikke alltid verken bil eller vei er bygd for å ta svingen i 80. tre kategorier bilister: -samlera, som ligg foran og samler biler bak seg -jagera, som ligg bak og trykk opp i bakruta - og så du sjøl, som er den einaste som kan å kjøre;-) 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Et av mine topp 5 irritasjonsmomenter i trafikken er de som ikke klarer å holde jevn fart. Tar du svinger i 60 i 80-sonen så burde du slippe meg forbi når det er mulig å forbikjøre, ikke gasse opp til 90 og tro at du nå følger trafikken. Tok igjen en bil i går som vekslet mellom å kjøre 20 og 30km/t i ei 60 sone. Og når vi omsider kom til en strekke så gjorde han ikke det vanlige, nemlig å gasse på. HAN LA SEG FOR FAEN MIDT PÅ VEIEN SLIK AT INGEN KOM FORBI. Endte med at han stoppa midt på veien. Rett foran et kryss. Først da kunne jeg kjøre forbi. Satan i helvete, og på toppen av det hele kjørte jeg uniformert bil.. Så kan liksom ikke stå på hornet og gi folk fingern. Jeg er sikker på at våren ble fremskyndet med flere uker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Nyhetssendinger der vi får høre at det har blitt slått full alarm. Når var sist gang det ble slått halv alarm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå