djgudleif Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Jeg tror jeg er ferd med å forelske meg i ei jente, men bilen min har gått til helvete. Hvordan kan jeg holde på med ei uten bil som fungerer? Hvor tafatt er ikke det å ikke kjøre til romantiske steder. satan Hvis jenta har en hang mot MDG kan du jo benytte sjansen til å vise hvor fullstendig lavpanne politikken til MDG er Dater ikke jenter som bryr seg om politikk! Eventuelt de dater ikke meg... Endret 4. april 2018 av Edgelord 2 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) En audi (fair sport bil) kjørte i 50 istedenfor 80 sonen.. Kan forstå hvis du er gammel dame eller mann med hatt og stokk.. Men godamn han var forsiktig rundt vær j* sving han tok.. sakket ned til 1-2 andre gir.. veldig irritierende. Edit: Sakket ned til 1-2 når det var sakte-fart, ikke i 50-80 soner :3 Endret 4. april 2018 av MultiGamerClub Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Hvordan vet du hva bilen foran deg giret ned til? Endret 4. april 2018 av Slettet-3RYwwc Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Fordi det er litt vanskelig å holde motoren gående i 5. gir i 10 km/t. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Bilder på Facebook hvor det står: "Disse menneskene blir gravide, skylder deg middag, blir far osv i løpet av 2018", så står det en liste med masse navn. Folk tagger hverandre i slikt hele tiden. God damn, jeg trenger nye venner. 1 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 En audi (fair sport bil) kjørte i 50 istedenfor 80 sonen.. Kan forstå hvis du er gammel dame eller mann med hatt og stokk.. Men godamn han var forsiktig rundt vær j* sving han tok.. sakket ned til 1-2 andre gir.. veldig irritierende. Edit: Sakket ned til 1-2 når det var sakte-fart, ikke i 50-80 soner :3 Da burde du vurdert å ringe politiet. Med mindre det var glatt eller andre grunner, er sjansen større for at det er en som av ymse grunner ikke burde kjørt (Manglende førerkort, rus, surfer samtidig etc...) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Fordi det er litt vanskelig å holde motoren gående i 5. gir i 10 km/t. Da er det vel naturlig å referere til fart kontra gir...? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Et av mine topp 5 irritasjonsmomenter i trafikken er de som ikke klarer å holde jevn fart. Tar du svinger i 60 i 80-sonen så burde du slippe meg forbi når det er mulig å forbikjøre, ikke gasse opp til 90 og tro at du nå følger trafikken. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Ikke alle biler som klarer å ta svingen forsvarlig i 80 Jeg har sluppet forbi mange "råkjørere" fordi jeg selv ikke klarer å holde fartsgrensen i svinger Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Det finnes en spesiell plass i helvete for folk som kjører i samme fart uansett fartsgrense. Har blitt forbikjørt av sånne tullinger i 60-sona, for så å bli forhindret av samme bil når det omsider blir 80 fordi de alltid skal ligge i 70. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Et av mine topp 5 irritasjonsmomenter i trafikken er de som ikke klarer å holde jevn fart. Tar du svinger i 60 i 80-sonen så burde du slippe meg forbi når det er mulig å forbikjøre, ikke gasse opp til 90 og tro at du nå følger trafikken.Ikke alltid verken bil eller vei er bygd for å ta svingen i 80. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Jeg snakker selvsagt om svinger der man fint kan kjøre 80. Men om du er i tvil på om du klarer å følge trafikken (i.e. leder en kolonne på 5+ biler), så tar det deg 10 sekunder å svinge av. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Favorittgodteriet i løsvekt har vært utsolgt siden påsken startet og i går fant jeg ut hvorfor, den samme sjokoladen har blitt brukt til påskegodt, formet som et egg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Tenåringsgutter som bruker treningssenteret som lekeplass. Makan til bråk og mas. Slitsomt å måtte si fra hele tiden, så jeg vil i det lengste unngå det, men når det blir for jævlig så må man bare. Min sønn skal oppdras hvordan man oppfører seg på treningssenteret og ikke minst hvordan man trener. De aner jo virkelig ikke hva de driver med. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Nok en gang går en lobbyist rett inn i en ministerpost. Er det ikke på høy tid å forby dette "yrket"? Tor Mikkel Wara burde vært erklært inhabil i samme sekund som han ble vurdert som kandidat. Skal virkelig folk som har fått betalt av rike individer og interesseorganisasjoner for å påvirke meningene til politikere, få lov til å selv bli politiker? Endret 4. april 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Nok en gang går en lobbyist rett inn i en ministerpost. Er det ikke på høy tid å forby dette "yrket"? Tor Mikkel Wara burde vært erklært inhabil i samme sekund som han ble vurdert som kandidat. Skal virkelig folk som har fått betalt av rike individer og interesseorganisasjoner for å påvirke meningene til politikere, få lov til å selv bli politiker? Det er ganske sykt hvordan folk uten relevant utdannelse kan bli ulike ministere. En helse og omsorgsmimister bør ha relevant utdanning, f.eks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Ja, man ser jo hvor feil det kan gå når justisministeren ikke kan det juridiske innholdet i ytringsfriheten... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Jeg er ferdig. Rock bottom Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Syk. Diare, kvalme og feber på 39. Fml. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Syk. Diare, kvalme og feber på 39. Fml. Garantert pest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå