Christian Thork Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 At det faen med begynte å snø idag. Begynte på vårpussen til båten igår. HELVETE! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Massemedia sin mening om hva som er attraktivt hos det motsatte kjønn beveger seg lenger og lenger bort fra hva jeg selv finner attraktivt. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 At det faen med begynte å snø idag. Begynte på vårpussen til båten igår. HELVETE! Det er så gale at det er helt vilt. Her snør det omtrent ikke hele vinteren, men nå må jeg snart ut å måke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Det er tre ting som er sikkert her i verden: døden, skatt og uforutsigbart vær. Hvorfor bruke masse tid på å irritere seg over dette? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Å gi uttrykk for det en gang i blant, er ikke lik å "bruke masse tid" på å irritere seg over det. Ikke i nærheten en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Jeg tenker med på den norske befolkningen generelt. Det irriterer meg at folk irriterer seg over været, noe som faller på sin egen urimelighet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 På REMA selger de nå "Ball Donuts". Også kjent som ... berlinerboller. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Jeg tenker med på den norske befolkningen generelt. Det irriterer meg at folk irriterer seg over været, noe som faller på sin egen urimelighet. Det er nesten mer rimelig å irritere seg over noe utenfor ens kontroll, enn å irritere seg over man selv kan gjøre noe med. Den "proaktive" tilnærmingen vil jo være å kle seg for været, bruke paraply og være forberedt. Hvis man ikke kan gjøre noe med været så kan man ta kontrollen på annet vis. Men det er lett å kjenne seg makteløs når alt i livet skal tappe en for energi, så kommer det jævla været i tillegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Hjemmesidene til ganske mange bilprodusenter. Jeg vil lese tekniske data, ikke se bilder av de fine koppholderne på midtkonsollen. Hvorfor er sidene så vanskelige å navigere i at jeg må bruke Google for å finne frem? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Bilprodusenter som presenterer priser på biler uten noe "ekstra" utstyr. Bare skriv hva det koster? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 https://www.adressa.no/nyheter/2018/04/03/Bilen-tok-seg-en-tur-p%C3%A5-egen-h%C3%A5nd-16406605.ece Folk som ikke setter på håndbrekket når bilen står i ro, uansett hvor mye eller lite bakke det er. Bare sett det på! Det koster så lite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 https://www.adressa.no/nyheter/2018/04/03/Bilen-tok-seg-en-tur-på-egen-hånd-16406605.eceFolk som ikke setter på håndbrekket når bilen står i ro, uansett hvor mye eller lite bakke det er. Bare sett det på! Det koster så lite. Den bilen går rett i kverna, ingen elektronikk overlever det der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Spesielt mtp at det er en elbil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Røde dager Skjønner at du ikke jobber turnus. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Hva kaller spanjolene bilen sin? El bil 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Jeg setter svært sjeldent på håndbrekket, kjører automat så det holder å sette i "Park" Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Dieselprisene I fjor fylte jeg til 11,- litern, nå er jeg heldig om jeg finner den ned til 13,- og "normal" pris er i underkant av 15,- Bensin er stort sett 1,- mer Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Det irriterer meg grenseløst at lydnivået på The Gathering er blitt lavere og lavere de siste årene. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Det irriterer meg grenseløst at lydnivået på The Gathering er blitt lavere og lavere de siste årene. Er ikke blitt lavere. Er hørselen din som har blitt dårligere :-p 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå