Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

Folk som bruker evig lang tid på å innrette seg i bilen etter å ha fylt drivstoff når det er lang kø.

Når jeg har fylt setter jeg meg inn, starter bilen og kjører bort fra plassen. Når jeg da ikke står i veien for noen begynner jeg å fikle med jakke, belte, GPS, mat eller hva det nå enn måtte være...

Lenke til kommentar

Folk som ligger i ytterstefila i 65 kmt når det er 80 kmt fartsgrense på stedet... (Føret er bart og solen står høyt på blå himmel, så vær og føre skal ikke ha noe å si her...)

Folk som ligger i ytterste fila generelt

Man kan legge seg i høyre felt når man ikke skal kjøre forbi noen, slik som er meningen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

At det vises reklame før filmen i kinosalen. Her har man betalt en god slant for å se en film, men likevel er det 15-20 minutter med reklame før filmen begynner.

Før var reklamen FØR filmen, har de reklame etter klokkeslettet filmen skal begynne på? I så fall er det for dårlig.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At det vises reklame før filmen i kinosalen. Her har man betalt en god slant for å se en film, men likevel er det 15-20 minutter med reklame før filmen begynner.

Før var reklamen FØR filmen, har de reklame etter klokkeslettet filmen skal begynne på? I så fall er det for dårlig.

Var i salen 1655 og filmen skulle starte 1700. Selve filmen startet 1715, så minst 20 minutter med reklame og 15 min av dette etter at selve filmen skulle starte. Husker alltid hvorfor jeg bare er på kino en gang i året, finner det forkastelig at man betaler 225 kroner (IMAX) og likevel må se minst 20 min med reklame.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Alle spisestedene på flyplassen i Barcelona er i streik.

Hva faen er vitsen med det når JEG skal ha mat?

Idioter. Bare å komme på jobb ja tvert.

Manuel til Basil Fawlty : "I tell you go to see woman in window , she go crazy.......crazy !"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Kan ikke ta med ungene på kino, ettersom de viser trailere fra filmer med høyere/voksen aldersgrense.

Hæ? Jeg har da hatt med barn under 10 på kino mange ganger, aldri opplevd dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...