Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skjønner ikke jeg meg på folk som absolutt skal ta bilder og video av alt. Så om du kun målte engasjement på det hadde du blitt rimelig skuffa over meg og. Jeg er heller ikke personen som bobler

Nei men og holdningen hennes. Liksom hun er mer entusiastisk når vi drar på butikken sammen hjemme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Kjøleskap som har komfyr som avatar. Blir så forbanna.

Idag er du ironisk, om fem år er IOT en realitet, og spøken blodig alvor.

Lenke til kommentar

Strakk på meg og nå har jeg fått noe helvetes låsning eller noe i skulderen. Klarer ikke gå uten at det er helvetes smerter inni skulderen. Klarer ikke snu hodet til den siden uten at jeg skriker. Helvete har skjedd :(

Lenke til kommentar

Folk som råkjører og folk som er snegler i trafikken, har hatt begge deler på veien hjem

"Køa" gikk i 5-10 km/t over grensen hele veien, men forbikjørt ble vi likevel

og politiet som er noen suppehuer, har fartskontroll rett etter en tunnell og ikke på plasser som folk faktisk kjører fort

Så bare en politimann så kanskje han var alene og usikker på hvor han skulle ha vinket inn folk

Lenke til kommentar

Land som dubber filmer.

Sjekka i stad og alle kanalene i leiligheten her er dubba filmer.

Ikke at jeg gidder å se film i Spania, men er de helt forbanna retardert? Det er jo rett og slett ikke mulig å se på slikt. 30 kanaler med ødelagt innhold. Bortkastet tid og penger, og de lærer ikke særlig engelsk heller...

RETARDOS

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Farris. I andre land har de mineralvann fra fjell, her har vi brakkvann som regnes som helsefarlig pga natriuminnholdet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Farris. I andre land har de mineralvann fra fjell, her har vi brakkvann som regnes som helsefarlig pga natriuminnholdet.

Så kjøp noe annet da vel. Farris er digg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Det er IKKE brakkvann i springen. Brakkvann er fortynnet sjøvann, og ingen vannverk er basert på sjøvann. Det som skiller Farris fra annet flaskevann er at i Farris er det dominerende anionet klorid (kjennemerke på sjøvann), mens andre flaskevann har natriumbikarbonat som anion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...