Lami Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Begynner nesten å lure. Sikkert en bande av kjerringer på DPS som har meg som mål. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Nå skjønner ikke jeg meg på folk som absolutt skal ta bilder og video av alt. Så om du kun målte engasjement på det hadde du blitt rimelig skuffa over meg og. Jeg er heller ikke personen som bobler Nei men og holdningen hennes. Liksom hun er mer entusiastisk når vi drar på butikken sammen hjemme. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Irriterer meg at internettet blir treigt om kvelden. Kanalen kræsjer ikke med noen andre i nærheten. Faen altså. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Menn som har damer som avatar. Blir så forvirret! 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg JoseCuervo Skrevet 1. april 2018 Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2018 Kjøleskap som har komfyr som avatar. Blir så forbanna. 10 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 De som kaller seg syv av ni? Hva faen? Er man statistikkfan eller star trek-fan? Blir så forvirret... 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Kjøleskap som har komfyr som avatar. Blir så forbanna. Idag er du ironisk, om fem år er IOT en realitet, og spøken blodig alvor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 «TV-reklame» på helligdager. Hvis du har anlegg for depresjon eller hypokondri bør du skru av TV. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Strakk på meg og nå har jeg fått noe helvetes låsning eller noe i skulderen. Klarer ikke gå uten at det er helvetes smerter inni skulderen. Klarer ikke snu hodet til den siden uten at jeg skriker. Helvete har skjedd Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Folk som råkjører og folk som er snegler i trafikken, har hatt begge deler på veien hjem "Køa" gikk i 5-10 km/t over grensen hele veien, men forbikjørt ble vi likevel og politiet som er noen suppehuer, har fartskontroll rett etter en tunnell og ikke på plasser som folk faktisk kjører fort Så bare en politimann så kanskje han var alene og usikker på hvor han skulle ha vinket inn folk Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Har vært borte i 4-5 dager og har nå alt for mye å ta igjen, som forum, serier og sånt.. Bare prakk å dra på ferie Lenke til kommentar
m20k Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 At TV2 avslører årets aprilspøker klokka 11 på morningen. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Aprilspøker generelt irriterer. Håhåhå, kjempe morro. Meh. 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Land som dubber filmer. Sjekka i stad og alle kanalene i leiligheten her er dubba filmer. Ikke at jeg gidder å se film i Spania, men er de helt forbanna retardert? Det er jo rett og slett ikke mulig å se på slikt. 30 kanaler med ødelagt innhold. Bortkastet tid og penger, og de lærer ikke særlig engelsk heller... RETARDOS 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Teksting av svensk og dansk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Farris. I andre land har de mineralvann fra fjell, her har vi brakkvann som regnes som helsefarlig pga natriuminnholdet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Farris. I andre land har de mineralvann fra fjell, her har vi brakkvann som regnes som helsefarlig pga natriuminnholdet. Så kjøp noe annet da vel. Farris er digg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Er det annet vann som er i Farris, enn i sånt vanlig vann (Imsdal, Olden..)?Drikker brakkvann hver dag jeg, dvs: det vannet som er i springen. Men det skal være bra kvalitet det altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Det er IKKE brakkvann i springen. Brakkvann er fortynnet sjøvann, og ingen vannverk er basert på sjøvann. Det som skiller Farris fra annet flaskevann er at i Farris er det dominerende anionet klorid (kjennemerke på sjøvann), mens andre flaskevann har natriumbikarbonat som anion. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Ja det stemmer, min feil. Dvs. de kaller noe ferskvann som brukes til industri området for brakkvann. Ferskvannet altså.Men det drikker vi ikke, du har rett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå