Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du har latt funksjonen Protune på GoPro stå på hele turen i USA, og det viser seg at den gjør bildene blass. :) Happy times. Sånn er det når man ikke vet hva man gjør og tenker "Protune" høres ut som en bra ting å ha på.

Fml.

Forøvrig tar også GoPro drittdårlige bilder i mørket. Håpløst. Bare å selge det. Bilder og video fra turen er helt crappy. Snakk om $299 waste.

Den er vel ment å være "flatt" for videre redigering.

Lenke til kommentar

Når du har latt funksjonen Protune på GoPro stå på hele turen i USA, og det viser seg at den gjør bildene blass. :) Happy times. Sånn er det når man ikke vet hva man gjør og tenker "Protune" høres ut som en bra ting å ha på.

Fml.

Forøvrig tar også GoPro drittdårlige bilder i mørket. Håpløst. Bare å selge det. Bilder og video fra turen er helt crappy. Snakk om $299 waste.

Ja fant ut av det etterpå :( Et ork å redigere etterpå.

Lenke til kommentar

Fml.

Ja fant ut av det etterpå :( Et ork å redigere etterpå.

Det er jo det gøyeste.

Lenke til kommentar

Folk som bruker utdaterte bilder på annonsen når de prøver å selge bilen, bildene er som regel av når bilen var komplett også står det helt på slutten av annonsen "bilen står i deler må hentes på henger"

Bruktbilforum for mange år siden hadde en klassiker hvor det var en lurvete Toyota Hiace til salgs - med salgsteksten.

"Må sees på avstand"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Petter Uteligger spinoffs. Bevares, han gjør en fantastisk jobb, men hvor lenge skal TV2 tviholde på dette konseptet?

Lenke til kommentar

Var jo som sagt med blant annet damen til Miami. Hun har aldri vært der før og gledet seg. Fyfaen så uinteressert hun virket der nede. Liksom ingenting var gøy/interessant/fint/artig/spennende. Ingen bilder eller video. Nå sier hun "tok altfor lite video i Miami."

Wtf gurl.

Skjønner ikke hvorfor hun ble med og brukte flere tusen på turen da. Hun hadde sikkert hatt det like gøy med å være hjemme. Skikkelig deprimerende når man er der borte og merker at hun er så uinteressert.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Hm. Hvis du tar frem telefonen for å svare på snapper, hvorfor kan du ikke da ta noen bilder når du først er i gang. Nei jeg forstår ikke. Er i hvertfall ikke så gøy med en som er så lite engasjert for å være på et helt nytt og fint sted når resten er så engasjerte.

Lenke til kommentar

Nå skjønner ikke jeg meg på folk som absolutt skal ta bilder og video av alt. Så om du kun målte engasjement på det hadde du blitt rimelig skuffa over meg og. Jeg er heller ikke personen som bobler

Ellers klarer jeg ikke bestemme meg for om Lami har helt syke, urealistiske forventninger til dama eller om han rett og slett er sammen med ei som ikke er sammen med ham.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...