Emancipate Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 Youtube-videoer med urelatert musikk i bakgrunnen når vedkommende skal prate fag. 1 Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Folk som ikke klarer planlegge batterikapasiteten på den kliss nye jobb-mobiltelefonen mellom 06:00 og 15:00 på hverdager 2 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Når du har latt funksjonen Protune på GoPro stå på hele turen i USA, og det viser seg at den gjør bildene blass. Happy times. Sånn er det når man ikke vet hva man gjør og tenker "Protune" høres ut som en bra ting å ha på. Fml. Forøvrig tar også GoPro drittdårlige bilder i mørket. Håpløst. Bare å selge det. Bilder og video fra turen er helt crappy. Snakk om $299 waste. Den er vel ment å være "flatt" for videre redigering. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Når du har latt funksjonen Protune på GoPro stå på hele turen i USA, og det viser seg at den gjør bildene blass. Happy times. Sånn er det når man ikke vet hva man gjør og tenker "Protune" høres ut som en bra ting å ha på. Fml. Forøvrig tar også GoPro drittdårlige bilder i mørket. Håpløst. Bare å selge det. Bilder og video fra turen er helt crappy. Snakk om $299 waste. Den er vel ment å være "flatt" for videre redigering. Ja fant ut av det etterpå Et ork å redigere etterpå. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Kan anbefale Lightroom til redigering av bilder. Mye bra presets en kan bruke. Eventuelt kan en redigere ett bilde, kopiere de innstillingene du har gjort, også 'lime' de samme innstillingene over på andre bilder du har tatt med samme lysforhold. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Når du har latt funksjonen Protune på GoPro stå på hele turen i USA, og det viser seg at den gjør bildene blass. Happy times. Sånn er det når man ikke vet hva man gjør og tenker "Protune" høres ut som en bra ting å ha på. Fml. Forøvrig tar også GoPro drittdårlige bilder i mørket. Håpløst. Bare å selge det. Bilder og video fra turen er helt crappy. Snakk om $299 waste. Den er vel ment å være "flatt" for videre redigering.Ja fant ut av det etterpå Et ork å redigere etterpå. Det er jo det gøyeste. Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Kjøper en nøttepakke og tenker at denne skal jeg kose meg med i hele påska. En time etter jeg er hjemme fra butikken er posen tom. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Folk som bruker utdaterte bilder på annonsen når de prøver å selge bilen, bildene er som regel av når bilen var komplett også står det helt på slutten av annonsen "bilen står i deler må hentes på henger" 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Folk som bruker utdaterte bilder på annonsen når de prøver å selge bilen, bildene er som regel av når bilen var komplett også står det helt på slutten av annonsen "bilen står i deler må hentes på henger" Bruktbilforum for mange år siden hadde en klassiker hvor det var en lurvete Toyota Hiace til salgs - med salgsteksten. "Må sees på avstand" 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Her går man for å sjekke ut dagens meningsløse avstemning, også blir man rett og slett skuffet.Ta dere sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Petter Uteligger spinoffs. Bevares, han gjør en fantastisk jobb, men hvor lenge skal TV2 tviholde på dette konseptet? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 (endret) Var jo som sagt med blant annet damen til Miami. Hun har aldri vært der før og gledet seg. Fyfaen så uinteressert hun virket der nede. Liksom ingenting var gøy/interessant/fint/artig/spennende. Ingen bilder eller video. Nå sier hun "tok altfor lite video i Miami." Wtf gurl. Skjønner ikke hvorfor hun ble med og brukte flere tusen på turen da. Hun hadde sikkert hatt det like gøy med å være hjemme. Skikkelig deprimerende når man er der borte og merker at hun er så uinteressert. Endret 31. mars 2018 av Lami Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Kanskje det ikke var stedet, men selskapet? 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Kanskje det ikke var stedet, men selskapet? Muligens. Men lar du selskapet styre hvorvidt du flekker frem telefonen? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Hm. Hvis du tar frem telefonen for å svare på snapper, hvorfor kan du ikke da ta noen bilder når du først er i gang. Nei jeg forstår ikke. Er i hvertfall ikke så gøy med en som er så lite engasjert for å være på et helt nytt og fint sted når resten er så engasjerte. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Det kan jeg være enig i. Samtidig går det også an å få en liten dupp i engasjementsnivået, selv om det er kjipt for de rundt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Hvor plukker du opp damer Lami, på din lokale DPS...? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Nå skjønner ikke jeg meg på folk som absolutt skal ta bilder og video av alt. Så om du kun målte engasjement på det hadde du blitt rimelig skuffa over meg og. Jeg er heller ikke personen som bobler Ellers klarer jeg ikke bestemme meg for om Lami har helt syke, urealistiske forventninger til dama eller om han rett og slett er sammen med ei som ikke er sammen med ham. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Hvor plukker du opp damer Lami, på din lokale DPS...? Ja, dama er ansatt der. Men ikke si det til Lami. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå