Delvis Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Påske med stopp og stengt i en uke, kaos med folk som stresser og hamstrer. Idiotisk system Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 At folk vil på Sabrura enda. Det har tapt seg enormt mye... Thai Thai er bedre. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 (endret) Folk som trur på myten om alpha- og betahanner, i menneske- eller dyreriket. Egentlig irriterer alle myter meg, men jeg tenkte nylig på denne og lot mer irritere igjen. Endret 26. mars 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Folk som trur på myten om alpha- og betahanner, i menneske- eller dyreriket. Det eksisterer jo i dyreriket i form av dominante hierarki i bla. Gorillaer. Det er derimot ikke store tegn på slike dominante hierarki i urmennesket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Folk som starter annenhver setning med «eh». Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Folk som trur på myten om alpha- og betahanner, i menneske- eller dyreriket. Det eksisterer jo i dyreriket i form av dominante hierarki i bla. Gorillaer. Det er derimot ikke store tegn på slike dominante hierarki i urmennesket. Irriterer meg heller over de som tror de finnes på tvers av arter, som menneske og hund. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Typisk beta holdning azz. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Folk som trur på myten om alpha- og betahanner, i menneske- eller dyreriket. Egentlig irriterer alle myter meg, men jeg tenkte nylig på denne og lot mer irritere igjen. Jeg tipper myten om at jorda er rundt og at jorda ikke er universets sentrum også irriterer deg... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Tok en sovepille, som ikke hadde noen effekt, så satte meg å spilte og nå er jeg skikkelig irritert, mest sansynlig bivirkning fra pillen fordi jeg ikke sover Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Folk som trur på myten om alpha- og betahanner, i menneske- eller dyreriket. Egentlig irriterer alle myter meg, men jeg tenkte nylig på denne og lot mer irritere igjen. Jeg tipper myten om at jorda er rundt og at jorda ikke er universets sentrum også irriterer deg... Hæ? All missinformasjon irriterer meg. Spesielt dersom det er missinformasjon som jeg selv trur på. En av de beste følelsene som finnes er å bli motbevist, slik at man lærer noe og endrer sitt verdensbilde. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Folk som trur på myten om alpha- og betahanner, i menneske- eller dyreriket. Det eksisterer jo i dyreriket i form av dominante hierarki i bla. Gorillaer. Det er derimot ikke store tegn på slike dominante hierarki i urmennesket. Jeg uttalte meg nok litt for bastant, beklager. Det finnes et par tilfeller. Det er dog veldig lite utbredt. Det er mye mer vanlig med alpha-hunner, noe vi også finner blandt menneskes nærmeste slektning. Men det absolutt mest vanlige er ingen slik struktur overhodet. For å spesifisere (slik at jeg får rett), så er det som irriterer meg mest idéen om alpha-hannen i mennesket, og at vi har en tendens til å se på dyr med antropomorfiske øyne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Mennesket er da veldig ledersøkende, man ønsker å følge etter en som kan lede «flokken», det være seg en nasjon, et parti, en arbeidsplass, et fotballag eller en familie. Grupper fungerer ikke når alle skal styre, man trenger en alpha, diktator, kall det hva du vil. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Er faktisk ikke uvanlig at kvinner er familiens overhode, selv i land hvor vi vet kvinner har mindre rettigheter fordi de er kvinner. Det er en naturlig evolusjon at den som steller med hjemmet også tar seg av husholdningens økonomi. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Den saken om en Tesla eier som parkerte ulovlig på handicap også ble alle andre Tesla eiere sinte på skisenteret for en eller annen idiotisk grunn Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Det irriterer meg at jeg ofte poster innlegg før jeg har tenkt meg nøye nok om, og er nødt til å gå tilbake for å redigere innlegget mitt mange ganger, fordi jeg kommer på et bedre argument, eller en bedre setningoppbygging. Ofte redigerer jeg et innlegg 5+ ganger før jeg er fornøyd, og er da redd for at folk har lest mitt uferdige innlegg. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Sector alarm, kan telle på 2 hender ganger de har vært på døra tror jeg ( er nok bare Jehovas vitner som kan matche de) Lenke til kommentar
...... Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 De er her hele tiden også. Sammen med Astrøm eller hva enn de kaller seg. Salgsteknikken til Sektor Alarm er faen meg helt ufyselig. "Vil du ikke føle deg trygg i ditt eget hjem?" "Vil du ikke kunne dra på ferie uten å være redd for at du kommer hjem til robbet hus?" "Er ikke det viktig for deg at kjæresten din føler seg trygg når hun er hjemme alene?" Har skjelt de ut så mange ganger, men de er her minst en gang i uken uansett. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Samme taktikk som politikere, med andre ord ... 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Når google ødelegger sider i andre nettlesere enn sin egen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå