Skurupu Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Brettspill Vennligst utdyp. Jeg elsker brettspill. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Folk som sier «den» om bikkja si. Sikker på hva som er verst: "Den" eller "bikkja"? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Folk som sier «den» om bikkja si. Sikker på hva som er verst: "Den" eller "bikkja"? 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 (endret) Minnekortet til kamera mitt har blitt skrivebeskyttet nå, og tappen/bryteren på siden som endrer dette er borte vekk. KNALL! Teknologi dritt. Endret 23. mars 2018 av Skogslik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 BrettspillVennligst utdyp. Jeg elsker brettspill. Vi er forskjellige. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 At noe er hytte eller bolig avhengig av hva staten mener. La meg kjøpe egen tomt og bygge hva faen jeg vil. Er ikke mulig å eie et stykke land i Norge. Det kaller jeg ekstrem dystopi, blir ikke 17. mai i år nei Min bror bor i en hytte, men er registrert som hus Min far har hus, men er registrert som hytte Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 (endret) Folk som legger ut bilen til salgs på Finn og skriver en lang novelle om hvor ufattelig trist det er å selge go' bilen sin som de er så glad i etc etc Bare skriv det folk faktisk er interessert i å lese og som folk faktisk går inn på annonsen for da jeez Endret 24. mars 2018 av TMB 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Folk som legger ut bilen til salgs på Finn og skriver en lang novelle om hvor ufattelig trist det er å selge go' bilen sin som de er så glad i etc etc Bare skriv det folk faktisk er interessert i å lese og som folk faktisk går inn på annonsen for da jeez Det verste er når de skriver sånt som "Ønsker å selge bilen til noen vil ta vare på bilen og holde den i stand" Nei plis slutt nå da. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Enda flere idrettsutøvere som snakker «engelsk». Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 24. mars 2018 Del Skrevet 24. mars 2018 Alle Youtube kanalene som har tittel og thumbnail basert på 20 sekunder av innholdet i en 12 minutter lang video 6 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Sovner tidlig på kvelden og våkner seint på kvelden, da er hele kvelden og natten ødelagt Hadde vær mye bedre om jeg hadde sovet til 4 eller 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 (endret) Ide til ny "Hitler er sint på...." : Hitler legger ut annonse på finn og blir fly forbanna da han finner ut at Fegelein har ramponert bunkern hans Endret 25. mars 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Sommertid og vintertid Starter det jeg skal se på Tirsdag klokken 23:00 eller ved midnatt? (Twitch) Jeg var sikker før klokken ble stilt, men nå er jeg ikke sikker lenger Lenke til kommentar
koots Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Når sendes det i hvilken tidssone? Står det ikke også på Twitch når broadcast starter, tilpasset tidssone du har satt i profilen din? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Både EU og US er i sommertid nå. Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Folk som ikke greier forstå at man ikke trenger være på den ene siden eller den andre og at det finnes gråtoner. Folk som ignorerer eller forsvarer alt det negative en person gjør fordi de har en felles fiende/et felles mål. Folk som mener absolutt alt skal tilgis men stempler deg som utilgivelig når du argumenterer imot. Folk som klager på mobbing blandt barn men er like ille selv mot andre voksne. Folk som ser på alt som er "unormalt" som noe negativt. Folk som bruker lidelser som skjellsord. Folk som ikke bryr seg. Folk generelt. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 At vi stiller klokka. Hadde perfekt døgnrytme men jeg har blitt helt ødelagt av den lille timen man endrer, og kommer til å bruke flere dager på å finne ut av det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 At folk vil på Sabrura enda. Det har tapt seg enormt mye... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 At vi stiller klokka. Hadde perfekt døgnrytme men jeg har blitt helt ødelagt av den lille timen man endrer, og kommer til å bruke flere dager på å finne ut av det. Ikke like ille berørt, men definitivt merkbart. Men kanskje de slutter fra nå av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå