Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor hører dere på radio da? Blir som å klage på fotball når man ser på fotballkamp frivillig.

På jobb, hører den over hele bygget.

Selv nekter jeg å la han som styrer Sonos-anlegget på jobb å sette på radio. Fungert bra hittil, bedre med random musikk på Spotify/ingen lyd i det heletatt da. Hører for det meste på podcast eller youtube med headsett, så da blir radio i bakgrunnen helt sinnsykt slitsomt. For ikke å snakke om hvor HJERNEDØDT innhold det er på så og si alle kanaler. Det er Se og Hør i lydform. Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke radio. Husker alle på jobba snakka om DAB-radio for en tid tilbake og hvor dyrt det var å ordne i bilen.

Men klart de måtte ha det.

Ufattelig at noen betaler flere tusen for å lytte på radio når radio er objektivt crap.

Endret av Edgelord
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hyttefelt, hva er vitsen?

Trodde hele poenget med å dra på hytteferie var å komme bort fra folk

Er det? Selv drar jeg på hytta for å komme meg vekk fra bymaset og ut i naturen. Hvis man ikke går for ett av de største feltene som Sjusjøen eller Trysil går det jo fint an å ha det rolig, selv om man kan se andre hytter fra vinduet. Helt bort fra folk kommer du ikke uansett, og jeg skulle likt å se hvordan landet vårt hadde sett ut om alle hytter skulle stått hver for seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...